Opret Log ind
Astralis Talent taber første kamp
Trods 0-2 nederlaget var de tæt på at vinde et map.
Skrevet af: Sander    5. maj 2021 14:42      

vigg0 og co. kunne ikke håndtere verdens 33. bedste hold.

De unge talenter fra Astralis fik ikke en forrygende start på BLAST Rising, da danskerholdet tabte 0-2 til AGO.

Nederlaget kommer dog ikke som den store overraskelse, for AGO var storfavoritter. Det polske hold er rangeret som nummer 33 i verden, mens Astralis Talent ligger nummer 160.

Trods 0-2 nederlaget var danskerne dog tæt på at tage en enkelt map, da de pressede AGO ud i overtid på Nuke.

BLAST Rising 2021
Bedst af tre maps
AGO
2 - 0
Astralis Talent
de_vertigo 16 - 8 de_vertigo
de_nuke 19 - 15 de_nuke
de_dust2 de_dust2

Nederlaget betyder, at Astralis Talent i næste kamp skal møde taberen mellem Tricked og Galaxy Racer.

Holdene i BLAST Rising er delt ind i seks grupper med fire hold i hver, hvorfra de to bedste hold går videre til slutspillet. Nummer tre i hver gruppe skal i et play-in stadie dyste om de fire sidste pladser i slutspillet.

BLAST Rising 2021
Bedst af tre maps
Tricked
0 - 2
Galaxy Racer
de_overpass 6 - 16 de_overpass
de_train 13 - 16 de_train
de_inferno de_inferno

#1 xone
2021-05-05 15:07
Et nederlag er selvfølgelig et nederlag, men jeg er egentlig lidt overrasket over at ast.talent formår at presse AGO i OT.

well done!
#2 HykZ
2021-05-05 15:59
Sku flot at de formår at få så mange runder!
#3 p1lsner
2021-05-05 16:35
virker godt nok helt absurd at der stadig findes hold der kan tabe til så mange elendige polske spillere.
#4 Tyze
2021-05-05 16:41
Nok det værste bait jeg har set længe
#5 Radski
2021-05-05 17:06
gætter på du er under de 40, og alligevel er du racist :D? trist...
#6 weenie
2021-05-05 19:03
Han er sikkert også typen der smider skrald i naturen.
#7 fribz
2021-05-06 07:25
Bliver jeg baited her, eller kalder du oprigtigt en person for racist, som blot nævner ordet “eledinge” efterfulgt af deres nationalitet? Svarer til at du kalder folk racister der siger: “Ringe Danskere”, “Dårlige Tyskere”, “Toxic Russere” osv.
#8 WeiZ
2021-05-06 08:57
Troede kun det var mig som var forvirret. Kan nemlig heller ikke se hvad der er racistisk..
#10 Radski
2021-05-06 14:44
Astralis talent har kun spillet mod et polsk hold, ago, og derfor opfattede jeg det mere som et had mod polakker fremfor selve holdet "ago".
Om man opfatter det racistisk eller ej er det jo stadig en underlig kommentar... Man havde jo håbet på at om de 10-20 år så ville alle racister afdø, men desværre har nogen stadig taget det fra deres forældre, og derfor må man vente noget længere :)
#11 fribz
2021-05-06 22:12
Er du på noget af det sjove, imens du sidder og svarer folk herinde? Fordi du er da helt kogt.
- Han påpeger blot fra hans synspunkt, at der er mange elendige polske (SPILLERE). Han siger at polakkerne i hans optik er ringe til CS, hvor danskere fortsat thrower kampe imod dem.

Der er ikke et gram racisme over det, om du så ledte med hjælp fra begge dine hjerneceller. Så drop dit “Om man opfatter det racistisk”, fordi det er slet ikke en mulighed.

Så kommer vi til din kogte del, hvor du prøver at forklare, hvorfor der stadig eksisterer racister i en bestemt aldersgruppe. Vil slet ikke tage den op med dig, fordi det er simpelthen så kogt, at du overhovedet bringer det op.
#9 Hateville
2021-05-06 10:36
racist?
#12 p1lsner
2021-05-11 14:48
Er ikke racist wtf. tænk dig lige om inden du kalder mig for racist
angående det jeg skrev var det vel forhåbentlig obvious troll for jer alle sammen?
#13 p1lsner
2021-05-11 18:38