Opret Log ind
Copenhagen Flames bænker spiller
Efter knap fire måneder tilbage i Copenhagen Flames-trøjen, bliver spilleren nu bænket.
Skrevet af: rask    4. maj 2021 14:17      

De dårlige præstationer medfører nu en bænkning af maNkz.

maNkz er røget på bænken i Copenhagen Flames.

Det melder det danske hold tirsdag eftermiddag.

I pressemeddelelsen sætter Vorborg, der er sportschef i Copenhagen Flames, desuden et par ord på, hvorfor den riffelspilleren nu ryger ud af startfemmeren.

Vi har haft nogle underliggende problemer indenfor holdet, som langsomt er blevet værre og værre, og det har påvirket vores spilleres præstationer. Jeg tager det fulde ansvar for, at disse problemer ikke er blevet identificeret og rettet langt tidligere end de skulle have været. Selv om jeg tror, vi har identificeret både problemerne og løsningerne, så kan det nogle gange være utroligt svært at genoprettet troen, tilliden og den gode energi på holdet. Vi følte, at der skulle ske noget nyt, og at holdet skulle starte på en frisk, siger Vorborg i pressemeddelelsen.

Copenhagen Flames-mandskabet peakede på verdensranglisten tidligere på foråret, hvor de nåede en 26. plads på listen. Siden da er det dog gået den gale vej, og holdet er nu nede som nummer 46, efter de ved seneste opdatering faldt 13 pladser.

LÆS OGSÅ
Overhaler Flames

De nåede i sidste uge semifinalen i Elgiganten Ligaen, hvor Tricked dog blev for stor en mundfuld. Desuden har holdet også deltaget i LOOT.BET Sæson 9, hvor de er på nippet til at ryge ud, da de har tabt to kampe i swiss-runden.

Det er netop de dårlige resultater på det seneste, der får Vorborg og coach djL til at tage affære.

Vi har haft en utroligt svær tid, hvor vi har underpræsteret de sidste syv uger cirka, men vi har især ramt lavpunkter i vores præstationer i den seneste uge. Vi tror dog ikke, at Marcus var den eneste grund til de præstationer, og vi er nødt til at gøre en masse ting anerledes fremover, siger Vorborg og tilføjer, at holdet endnu ikke har en erstatning på plads.

Copenhagen Flames spiller torsdag i denne uge REPUBLEAGUE TIPOS Season 1, hvor de møder Anonymo.

Copenhagen Flames består nu af:

  • dk Nodios
  • dk AcilioN
  • dk nicoodoz
  • dk jabbi
     
  • se djL (Coach)
  • dk maNkz (Bænket)
#1 Tyze
2021-05-04 14:29
Good Luck Mankz! Og også til Flames!
#2 sekke
2021-05-04 14:49
Jeg håber at mankz kan finde sig selv igen, for kønt har det ikke set ud de sidste mange uger i flames. Gl til både flames og mankz. :)
#3 ClinT
2021-05-04 14:57
Den har vel været på vej i et stykke tid.
#4 unclejakes
2021-05-04 15:01
synes mankz gjorde det godt, da han var IGL og samtidig ikke spillede en stærk support, men fik lidt mere frihed, så håber han havner i sådan en rolle igen på et andet hold.
#5 Kristja
2021-05-04 16:26
På tide. De matchede bare ikke særlig godt. Held og lykke til mankz fremad!
#6 xone
2021-05-04 16:44
Det var vel enten ham eller jabbi, der måtte lade livet, for de har begge mildt sagt underpræsteret igennem den seneste tid.

Så kan vi vel kun håbe at jabbi ser det som et wakeup call, for snoren kan dælme ikke være lang.
#7 MattShades
2021-05-04 17:14
Et eller andet skulle der jo ske, men jeg lidt overraskendes over at Jabbi overlever, men det handler måske også lidt om, hvilke erstatninger der er på markedet. Hvordan ser det ud med Raalz i Lyngby - skal han ikke snart prøve noget fast i Flames? Røj er vel også en mulighed her? Eller hvad med ham Zyphon - er han helt sat mentalt eller kunne han være værd at arbejde lidt med?

Anyways, det er sgu surt for Mankz - jeg håber, at han finder et andet hold, hvor han passer bedre ind og kan vise noget mere.

Held og lykke til både Flames og Mankz.
#8 wake
2021-05-04 17:20
Det måtte sku ske desværre.
Du hører til i en igl rolle ikke lurk. Det var altså ikke kønt at se på selvom du normalt er kæmpe maskine :(
#9 esAq
2021-05-04 18:52
Hvad sker der for clickbait-artikler herinde? Hltv.org vil gerne skrive, at det er mankz.
Og det er er bare et af utallige eksempler på forsiden lige nu og tidligere.
#10 socN
2021-05-04 18:54
Ja how dare they, have at folk klikker på deres nyheder!
#11 esAq
2021-05-04 18:57
Hvis man laver interessante nyheder, skal folk nok åbne dem alligevel.
Man behøver ikke at synke til EB/BT-niveau.
#12 socN
2021-05-04 19:03
Tja tjo måske ville folk stadig læse dem, men hvorfor tage chancen når man kan næsten 100p får folk til at klikke ved denne metode? ligemeget hvad er Dust2 jo også en virksomhed som skal kunne drive rundt, og det kræver altså nogle kliks på siden
#13 esAq
2021-05-04 19:07
Tænker, at HLTV.org lige løber rundt uden clickbait.
#14 socN
2021-05-04 19:11
At du sammenligner HLTV.org som er hvad 20 år gammel og en international hjemmeside, med Dust2.dk som er hvad 4 år og kun får besøgende fra Danmark, ja jeg er sikker på hvis Dust2 ikke lavede click-bait nyheder så ville de få samme antal kliks som HLTV.org hver dag. He He
#15 b1ng0_o
2021-05-05 09:02
Jeg er enig i dit budskab, når det omhandler nyheder der ikke er relevante for cs, som fx. dev1ce kæreste der laver en sang. Men når det er relevant for cs som i denne nyhed, er der jo ingen grund til at have ondt i numsen imo :)