Opret Log ind
Dust2.dk erfarer: Nyt dansk hold på vej med tidligere North-stjerner
Ifølge kilder tæt på spillerne er et nyt dansk hold under opsejling.
Skrevet af: rask    13. april 2021 15:59      

Et nyt hold med blandt andre cajunb er på vej.

Et nyt hold bestående af de to vragede MAD Lions-stjerner roeJ og HooXi, samt de to tidligere North-spillere cajunb og Kristou er på vej.

Det erfarer Dust2.dk fra flere kilder tæt på spillerne.

Til at fuldende holdkortet skulle angiveligt være Zyphon, der i sidste uge blev løst af kontrakten med Astralis Talent.

I marts løftede de tidligere North-spillere gade, aizy og Kjaerbye også sløret for, at de har startet et hold sammen med b0RUP og Fessor. Siden er det kommet frem, at de har valgt at kalde sig HYENAS, og at de leder efter en organisation.

LÆS OGSÅ
Danske stjerner slår sig sammen

Det er dog endnu usikkert om holdet med roeJ, HooXi og co. med garanti bliver til noget, men Dust2.dk's kilder beretter, at de lige for tiden tester konstellationen.

Hvis holdet bliver til noget, kommer det til at bestå af:

  • dk Zyphon
  • dk cajunb
  • dk roeJ
  • dk HooXi
  • dk Kristou
#1 majez
2021-04-13 16:01
In the pursuit of new paychecks 😀
#2 sirr
2021-04-13 16:04
Det bliver kun ved rygter. cajunb har gjort sin indtræden på oldboys scenen og det er lidt ligesom bandelivet - man forlader det ikke bare igen! https://app.esportligaen.dk/team/2664

😂👍
#3 Luffe-
2021-04-13 16:06
CajunB og Pikfjæs. Fortæl mig om en vildere duo ??
#23 sirr
2021-04-13 21:45
Hahaha :D
#4 unclejakes
2021-04-13 16:08
Er stadig skuffet over at Hyenas meldte fra på deres turneringer, har der været en Update på det?
#21 vict1924
2021-04-13 20:21
Ja det lyder mærkeligt
#5 granzales
2021-04-13 16:11
Kæft et team. Kan de godt holde styr på attituden fra ham der Astralis Talent-fyren?
#8 majez
2021-04-13 16:28
Han skal vel bare sættes på plads sådan en bette pøz.
#10 er1K
2021-04-13 16:39
Altså det tog iglen fra Astralis talent teamet en uge før han havde sagt til ledelsen at han er umulig. Har hørt den bedste måde at beskrive ham på er "fucking møgunge" fra nogle ellers erfarne herrer.
#19 JKN
2021-04-13 19:28
Vildt det ikke opdages af vnG og co. i forbindelse med spillerne blev valgt og testet af?
#29 er1K
2021-04-15 18:14
Det er vel begrænset hvor meget data man kan nå at indsamle før man bliver nød til at lave et officielt move. Men ja, han kan vel være en sky makker indtil han falder på plads, hvorefter han bliver et rigtigt røvhul. Det er ikke til at vide. :-)
#25 Radski
2021-04-13 23:54
Forstår ik helt hvorfor folk skriver om det her hver gang han nævnes, altså husker mange som er semi-pro/pro, som var utrolig toxic i dpa, fx bubski.

Man skal self ik være toxic, men stop nu
#26 Nordby
2021-04-14 00:34
Vel fordi der går snakke rundt om nogle helt sindssyge episoder om ham mens han var under astralis.
#27 Radski
2021-04-14 01:04
Jaer okay kender jeg ik til
Bare utrolig dårlig stil af den der "leakede"/rygtede det ud, for det kan jo kun være en af de 4 spillere eller astralis selv, og tænker ik de ville offentligt sige sådan noget om en spiller.
Man kender ik til historien, og ham der nu har sagt det, kan jo havde set det på en helt anden måde, så rimelig fucked op at sige det, også selvom det bare var til venner.
Self skal man ikke være toxic, men husker tidligt, selv 3 år efter, hvordan bubski gav svinere til folk i dpa pga niveau, og skulle altid kommenterer på at han var noget, og de andre var unknowners. Der er self forskel på dpa og hold spil, og det var Ikke for at hænge bubski ud, men der er mange andre pros som måske ses toxic i top 20 dk, som aldrig blev behandlet på samme måde som zyphon.
Spillede en del med zyphon for lang tid siden, og dengang var manden utrolig nice, går mest udfra at det er fordi vi er i 2021, og alle rotter som ikke kan blive til noget skal prøve at trække ham med ned... Fx top 5 dk Granzales :DDD
#6 sekke
2021-04-13 16:25
Personligt synes jeg at det her et super spændende hold! glæder mig til at se roej, hooxi og cajunb i action igen. :)
#7 NikoHeiseN
2021-04-13 16:27
https://gyazo.com/84e492fd27a42e888d61acb0cef52c6e
#12 Opal
2021-04-13 16:52
Ffs.....
#13 NikoHeiseN
2021-04-13 17:01
:D:D
#14 Opal
2021-04-13 17:02
Efter 3-4 år burde den URL snart være der 😂
#18 Narky
2021-04-13 18:29
Hahahaha
#30 zyh
2021-04-15 18:23
52c6e .....
#31 Opal
2021-04-15 19:00
Ja ja! Inderst inde ved jeg det jo godt :(
#9 Hippi
2021-04-13 16:36
Kæmpe fan
#11 unclejakes
2021-04-13 16:51
- Dev1ce
- Gla1ve
- Magisk
- Dupreeh
- Xyp

+ Dem her og hold bubzkji på bænken
#15 PillerPaller
2021-04-13 17:06
: D
#16 Martin
2021-04-13 17:08
Flot blanding.
#22 ClinT
2021-04-13 20:40
enig. Det er sq et hold du også ville have været tilfreds med at samle.
#17 PillerPaller
2021-04-13 18:26
Har cajunb niveau til det der?
#24 PtrsN
2021-04-13 22:49
Nej han har ikke niveau til mere end Silkeborg.
#28 PillerPaller
2021-04-14 04:51
En moderne Nicklas Helenius
#20 DH_JanLund
2021-04-13 19:49
Hvad laver cajunb der?