Opret Log ind
Bubzkji starter mod OG
Astralis stiller til start med Bubzkji i dagens kamp mod OG.
Skrevet af: Sander    13. april 2021 12:28      

Bubzkji er tilbage efter knap tre måneder på sidelinjen.

I Astralis' første map i BLAST Premier Spring Showdown kommer Xyp9x ikke i kamp, da han bliver erstattet af Bubzkji.

Det er netop blevet annonceret på den officielle stream.

Bubzkji har ellers siddet ude siden 24. januar, men nu kommer han endelig i kamp igen efter knap tre måneder som tilskuer til det stjernespækkede holds kampe.

Det står endnu ikke klart, om Bubzkji kommer til at spille hele kampen mod OG, eller om det kun er nogle maps. Det er heller ikke slået fast, om Bubzkji skal spille hele BLAST-turneringen, såfremt Astralis går videre i dag.

Der har længe været spekuleret i, om Bubzkji snart skulle i kamp igen, da Astralis ikke har leveret overbevisende spil på det seneste. Tidligere i dag erkendte device så, at der formentlig kommer til at ske et eller andet til BLAST, da HLTV interviewede danskeren.

BLAST Premier Spring Showdown 2021
Bedst af tre maps
Astralis
0 - 2
OG
de_inferno 7 - 16 de_inferno
de_dust2 17 - 19 de_dust2
de_overpass de_overpass

Astralis stiller til start med følgende spillere:

  • dk gla1ve
  • dk dupreeh
  • dk device
  • dk Magisk
  • dk Bubzkji

Kampen kan ses på den officielle stream herunder:

#1 exigo
2021-04-13 12:31
der må satme være noget af et pres på bubzki hver gang han spiller...
#3 NaToSaphiX
2021-04-13 12:51
Tror faktisk han er en af de bedste spillere i DK til at håndtere sådan noget

Han har i hvert fald personligheden til det
#18 exigo
2021-04-13 15:17
han slår mig os som typen der er ligeglad med sådan noget men det bare stadig en mega elendig situation han er i
#22 Wasin
2021-04-13 15:25
Det havde han så åbenbart ikke :D
#2 Tyze
2021-04-13 12:32
Kom så Bubz!! Gå lige ud og smadr!
#4 Wasin
2021-04-13 12:56
Er vi ved at nå et make or break tidspunkt for Astralis?
#5 Daffestah
2021-04-13 13:30
Tror mere de skal have fundet ud metaen, og hvordan de vil spille den - sådan lød det på Dupreeh.
#20 Wasin
2021-04-13 15:22
Fundet ud af metaen? Hvad er det præcis de render og laver hvis de endnu ikke har fundet ud af metaen? De stinker jo bare. Det har ikke noget med metaen at gøre :D
#6 zaioh
2021-04-13 13:44
Det var interessant at læse det seneste interview med device, der siger at es3tag på holdet vil gøre dupreeh til en top 5 spiller - alene på kemien mellem de to. Bubzkji virker malplaceret på det hold her, og deres content-videoer viser også bare en akavethed over hele situationen.

*EDIT* Hold nu kæft altså, kom VÆK derfra bubzkji! NU!
#7 Sander
2021-04-13 13:46
Xyp9x tilbage til andet map. Det må sgu være svært at få et map hist og pist og så skulle levere, men sådan er sport jo.
#10 DH_JanLund
2021-04-13 14:29
Nej Astralis er faktik en af de få hold der skifter :D
#11 Sander
2021-04-13 14:34
Det forstår jeg ikke helt?
#14 DH_JanLund
2021-04-13 15:09
Er der andre i top 20 cs der skifter ud mellem maps?
#16 Rubel
2021-04-13 15:14
Vitality og navi har da gjort det en del..
#17 DH_JanLund
2021-04-13 15:17
Nå ja navi gør det faktisk... Vutality stoppet vel med det fordi det ikke fungeret for dem
#27 PillerPaller
2021-04-14 04:55
Desuden er det første gang i en evighed Astralis gør det - så at sige det, som om det er noget de gør fast er vel forkert? Ved godt de også forsøgte at køre ham ind på Nuke uden held..
#19 Sander
2021-04-13 15:19
Nu var det også mest med henvisning til sport generelt, hvor du skal være klar til at levere på topniveau, selvom du har siddet ude i lang tid. Jeg er enig i, at CS ikke helt er sådan
#8 xone
2021-04-13 14:01
Jeg forstår simpelthen ikke at det er xyp og bubski der skifter.

Jeg ved godt, at Astralis har brugt lang tid på at ændrer i hans spillestil, men det ville godt nok være mere nærliggende at skifte bubber og en anden og mere offensiv spiller.
#12 Butler
2021-04-13 14:55
Enig, MEN duppe har været god på det sidste, og gla1ve IGL.
#9 DH_JanLund
2021-04-13 14:14
Bubzkji er gået i stykker wp Astralis :D
#13 klit
2021-04-13 14:58
Forstår ikke man ikke kan være mere motiveret, når man endelig får chancen. Han har skuffet gang på gang. Man skulle tro han ville give alt han har, bruge sin tid på at holde sig igang - men han virker sgu ødelagt. Han har brug for noget fast, og tror ikke Astralis er løsningen længere.
#24 granzales
2021-04-13 15:52
Mere motiveret? Hvor fra ved du, han ikke er motiveret? Skør udmelding.
#25 klit
2021-04-13 16:19
Det er sgu da tydeligt at se.
#26 K0rs_
2021-04-13 17:01
Han kan jo ikke bare hoppe ind og overtage xyps roller. De 2 er 2 vidt forskellige spillere. Men enig i at han burde skifte og det burde være hurtigt
#15 olsen225
2021-04-13 15:09
-xyp - Bubber + es3tag
#21 Jerry
2021-04-13 15:24
Astralis har i længere tid nu bevist at 6 mands strategien ikke virker...
Det er efterhånden bevist. Tak Astralis :)
#23 Hajen
2021-04-13 15:30
Bubzkji må se at komme væk - stort potentiale og han får aldrig plads til at udleve det på Astralis. Han skal have et hold, hvor han i hvert fald til dels er omdrejningspunktet