Opret Log ind
Video: nicoodoz afgør kampen med vanvittigt clutch
I onsdagens kamp mod svenske Galaxy Racer leverede nicoodoz et vildt clutch i sidste runde.
Skrevet af: rask    4. marts 2021 08:40      

Den danske AWP'er leverede et vindende clutch i kampen mod Galaxy Racer.

Onsdag aften var Copenhagen Flames i kamp i Pinnacle Cup, hvor de stod over for Galaxy Racer, der har haste som coach.

Kampen var en bo1, der blev spillet på Inferno, og de to mandskaber fulgtes ad hele vejen gennem kampen. Der måtte derfor overtid til, og her trådte nicoodoz for alvor til i sidste runde.

Galaxy Racer gjorde et bravt forsøg på at holde Copenhagen Flames fra at tage B-sitet, og det lykkedes da også i første omgang. Men så svingede nicoodoz AWP'en og tog de fire resterende Galaxy Racer-spillere ud. De to sidste var endda double kill.

Pinnacle Cup 2021
Bedst af ét map
Copenhagen Flames
19 - 17
Galaxy Racer
de_inferno 19 - 17 de_inferno

#1 Fnif
2021-03-04 08:58
Det helt smadret det klip, har der været et bedre clutch i år? 🔥
#2 zyh
2021-03-04 08:58
Der sker noget smukt, når det går ud over det svenske flag.
#5 kREZ
2021-03-04 09:20
hahaha :D Så enig!
#16 Menter
2021-03-04 13:11
+1
#3 Kristja
2021-03-04 08:59
Kan vi få Gilborg til at undersøge nicodoooz?! Shit man 🔥
#4 sirr
2021-03-04 08:59
Nej, hvor er det godt spillet - en smule heldigt, ville onde tunger måske påstå, men også godt :D
#6 kREZ
2021-03-04 09:21
"onde tunger" :DD
#7 Bestiarium
2021-03-04 09:23
Big risk, big reward. Han kunne nemt være død af at gå gennem smoken, men derefter har han jo helt styr på, hvor plantet ligger. Heldigt, at han tager alle fire ud så hurtigt, men jeg vil tro, at han ville tage manden der defuser ud uden problemer igen en anden gang. Jeg kan ikke se, om der var tid til at jagte ham og derefter defuse, hvis nu han kun havde fået en mand.
#9 haste
2021-03-04 09:38
Det er FUCKING heldigt XD.. Fortjent at de vandt, men satme ikke i den runde da :D
#11 leandr
2021-03-04 10:26
godt spillet? det er da bare pisse heldigt :D men lækkert at se flames flækker lige pt!
#14 sirr
2021-03-04 12:40
Ja, det er sgu heldigt - men derfor er det vel stadig godt spillet? Han tager en risiko ved både 1. og 2. kill og får en collat til at slutte af - helt enig i at det er heldigt, men det er på ingen måde ensbetydende med at det ikke også er godt spillet.
#8 Martin
2021-03-04 09:38
Haha :D Griner!
#10 Hippi
2021-03-04 09:55
Sikke en måde at lukke mappet af på.
#12 whitebear22
2021-03-04 10:33
To flotte skud og et lidt heldigt skud. Heldet forfølger den modige. Vildt flot spillet!
#13 wake
2021-03-04 11:24
Livs
#15 Luffe-
2021-03-04 13:04
SYGT PLAY!!! Damn
#17 Kegalee
2021-03-04 13:20
Føj et nøjeren play, elsker musikken til også xD
#18 majez
2021-03-04 13:20
Hvis der menes vanvittigt heldigt, så er vi enige :D
#19 c0bb
2021-03-04 15:27
At de liner up på defuse er heldigt, men det først kill er en chance han bliver nødt til at tage hvis han vil vinde runden. Det andet kill har både tracers og soundcue. Man laver ikke sådan noget her, hvis man ikke tager chancer. Kunsten er, at gøre det på det rigtige tidspunkt og ikke når man har alt at tabe. Det er godt spillet, eod.
#20 SEVEN
2021-03-04 15:36
Shit hvor er det heldigt 😂
#21 noche