Opret Log ind
Ny føring i fanzonen: Cirklen udvides
Vi gør status over holdenes støttere i fanzonen med mindre end en måned til, at slutspillet skydes i gang.
Skrevet af: Amalie    2. marts 2021 22:25      

Vi nærmer os med hastige skridt Elgigantens slutspil, der skydes i gang om blot 20 dage. Med mindre end en måned tilbage af sæsonen gør vi status over fanzonen.

Det er indtil videre blevet til 201 solgte sæsonkort, hvoraf 178 har valgt at støtte et specifikt hold og dermed fået holdloget på sin dust2-profil. I sidste måned introducerede vi dertil emojis og holdlogoer til brug i kommentarfeltet af alle med sæsonkort.

LÆS OGSÅ
Emojis til alle med sæsonkort introduceres

#JoinTheCircle sætter nu spor i fanzonen, hvor MASONIC har udvidet cirklen og taget føringen på fan leaderboardet. Med deres i alt 28 sæsonkort har MASONIC overhalet Astralis Talent, AaB og Copenhagen Flames, der hver har henholdvis 26, 25 og 23 fans.

De fire førehold er stukket af fra resten. På en femteplads i fanzonen finder vi Tricked med 12 solgte sæsonkort, mens Campus Vejle * Flammen sniger sig foran de resterende hold med 11 fans over AGF, Aalborg Rebels og Alpha, der alle har 10 sæsonkortstøttere indtil videre.

LÆS OGSÅ
Topholdene har talt: Dette hold snupper den sjette plads i slutspillet

Du kan købe dit sæsonkort og støtte holdene i ligaen her.

LÆS OGSÅ
Sæsonkort vender tilbage: Støt fremtidens stjerner

#1 morten12
2021-03-02 22:34
:esimed: :esimed: :esimed: :esimed: :esimed: :esimed: :esimed:
#2 Martin
2021-03-02 22:53
Kun 10’på Alpha??? Vi har brugt flere spillere... næsten... :alpha:
#3 unclejakes
2021-03-02 22:58
:flames: :vamos:
#4 anakin
2021-03-02 23:01
:masonic: :masonic: :masonic:
#5 ClinT
2021-03-02 23:29
Vildt at Aab er så højt!
#6 whitebear22
2021-03-02 23:36
Nordjyske lokalpatrioter er ikke til at spøge med!
#9 ClinT
2021-03-02 23:43
skal vi lige køre en dobbeltråd eller hva :D Nej det er faktisk min opfattelse at der generelt er gang i supporten for nicher oppe i AAB. bl.a. med ishockey også.
#11 whitebear22
2021-03-02 23:46
Jeg har selv arbejdet i Aalborg gennem 5 år, og de lokale er enormt flinke til at tage til håndbold, fodbold og ishockey - og hvad der nu ellers er, så jeg er helt enig :)
#7 whitebear22
2021-03-02 23:38
Med tanke på, hvor mange, der indimellem sidder og ser med på streamen og hvor mange brugere, der er på D2, synes jeg omkring 200 sæsonkort er for lidt. Folk må lige få muldvarpen op l dagslyset og støtte op om ligaen!
#8 ClinT
2021-03-02 23:42
Så find en grund til at jeg skal få muldvarpen op så gør jeg det satme gerne. Jeg synes gamet har været vagt her i 2 sæson
#10 whitebear22
2021-03-02 23:44
Af samme grund som du betaler for din tv-pakke/streaming, billetter/sæsonkort til stadion og billetter til koncerter og i biografen.

Det er ikke gratis at producere underholdning, og det er ikke gratis at drive semi- og fuldtidsprofessionelle hold.
#14 ClinT
2021-03-03 00:47
jeg synes der er mere i det end det. for så havde jeg subbet til dust2s twitch med de argumenter. hvilket jeg også har gjort før.
#15 whitebear22
2021-03-03 07:28
Please correct me if i’m wrong, men ud fra dit første indlæg indikerer det, at du rent faktisk har set noget fra ligaen i år, men du føler ikke, at det har været så underholdende som du kunne håbe. Det er sådan set fair nok. Jeg synes bare det er det rigtige at støtte op om foretagendet, nøjagtig som man gør i biografen :)
#16 ClinT
2021-03-03 08:49
Nej. Du drejede den over på produktionen når jeg snakkede støtte til hold. Jeg føler ikke at holdende har gjort noget som gør at jeg holder med nogle af dem, og derfor skilter jeg ikke med det offentligt fordi jeg ikke holder med nogle. Jeg holder altid med dust2 og deres content.
#17 ClinT
2021-03-03 09:18
Jeg fandt lige ud af jeg kunne støtte dust2 isoleret. Det er gået min næse forbi. Så det skal jeg selvfølgeligt. Men d2! få nu nogle flere mods til den twitch chat på skæve tidspunkter.
#18 whitebear22
2021-03-03 09:50
Jeg støtter heller ikke et bestemt hold, men vil gerne bakke op om ligaen og arbejdet som helhed. Ja, en del går til holdene, men det er vel også okay? :)
#19 ClinT
2021-03-03 10:18
Ja det er fint med mig.
#12 Lukas
2021-03-02 23:53
Hvis du køber endnu et sæsonkort kan du få sådan et lille x2 tegn på det du allerede har på profile n :vamos: :vamos:
#13 ClinT
2021-03-03 00:45
haha Lukas du ved faktisk lige hvilke knapper du skal trykke på. men jeg har faktisk svært ved at se hvor min support skal gå hen.
for en god ordens skyld må jeg hellere sige at hvis nogle hold har lavet markedsføring mod support så er det gået min næse forbi. hvilket vel også er en fair kritik.