Opret Log ind
Tætte kampe i Elisa Danmark
I går bød på et par tætte opgør i Gruppe D i Elisa Danmark.
Skrevet af: mad0    21. februar 2021 13:00      

raalz og resten af Lyngby Vikings hev en snæver sejr over DREAM hjem.

Ølgod Efterskole tabte en tæt kamp til Tier 1 Subs, mens DREAM gav Lyngby Vikings kamp til stregen i går aftes i Gruppe D i Elisa Danmark.

Dagens første kamp stod mellem Ølgod Efterskole og Tier 1 Subs, hvor det fra startfløjtet var en tæt affære. Det første map gik i efterskoledrengenes favør, men de efterfølgende to blev vundet af Tier 1 Subs.

Senere på aften tog Lyngby Vikings i mod DREAM i kampen om førstepladsen i gruppen. Kampen blev indviet på Train, hvor Lyngby Vikings vandt med 16-11. DREAM viste dog tænker, da de først vandt Nuke med dominans, inden de tabte en tæt kamp på Vertigo.

Kampen, som skulle være spillet i aften mellem DREAM og Tier 1 Subs, er dog blevet udsat på ubestemt tid grundet protestor mod Tier 1 Subs.

Det meldte Elisa tidligere i et tweet.

Hold og lineups i Gruppe D:

  • dk Lyngby Vikings (birdfromsky, raalz, NaToSaphiX, FASHR, rilax)
  • dk Ølgod Efterskole (MistR, zukz, L1ndtoft, l0gz, hansi)
  • dk DREAM (Celebrations, LyMz, zibron, Tønnes, Azioom)
  • dk Tier 1 Subs (M1KKETT, Doktori, Peterpik, Kroelle, Brens)

#1 Turboconny
2021-02-21 14:12
kom nu :D
#2 fremilyset
2021-02-21 15:29
At man får lov at spille med sådan et Nick undrer mig
#3 BehinD
2021-02-21 16:13
At de får lov til at spille overhovedet undrer mig
#4 LakeTown
2021-02-21 16:21
Hvorfor? De har da kvallet sig hele vejen igennem.. Det er sku da helt legitimt de er hvor de er??

Med hensyn til navnet, må man vel kalde sig hvad man vil? Det er vel op til klubberne om man vil have en "peterpik" i sin klub trøje, men at hentyde det ikke giver mening de får lov at spille er sku hovedløst :D

De har spillet en flot kvall og fortjener at være hvor de er :)
#5 Raven223
2021-02-21 16:22
Tror der bliver refereret til at de 1, er super toxic. Specielt brens der har kaldt næsten alle hold for "2k elo dogs" og at der så også er super mange snyde anklagelser :D navnet tror jeg bare er ekstra is på kagen
#6 LakeTown
2021-02-21 16:29
Okay, mange spillere er toxic specielt i kampens hede hvor følelserne gerne sidder ude på tøjet, det ligger jeg ikke så meget i.

jeg har ikke set en dom for snyd endnu, kun anklager..
Mener i helt seriøst at de skulle bannes fra at spille kun pga anklager og at de er "trælse personligheder" iflg jer?

De 2 beskeder over, hentyder jo til de ikke engang skulle have lov at deltage?? altså wtf :D Hvad skulle de dømmes for inden turnering startede??
#13 Raven223
2021-02-21 17:02
Jeg siger intet! jeg ville bare lige give lidt ekstra kontekst. Vil dog selvfølgelig mene at der ikke burde være plads til at kalde sine modstandere "2k elo dogs" hver kamp der bliver spillet :P men det jo bar emig
#14 LakeTown
2021-02-21 17:07
Yea hver mand sin mening 100p

Jeg er lidt mere ala
Hvis de vil bruge deres energi på at chatte, er det vel fint for mig uagtet hvad de skriver ^^
#7 JaySomz
2021-02-21 16:31
Tror netop det handler om, hvorvidt det er legitimt eller ej, at de er hvor de er.
At de så hedder Peterpik og kalder folk for "dogs", "clowns" osv. er en anden sag. ;-)
#8 LakeTown
2021-02-21 16:34
Link gerne til der hvor det ikke er legitimt så jeg kan blive up to date :)
#9 JaySomz
2021-02-21 16:36
Der er ikke noget bevis eller truffet en afgørelse, det er derfor kampen er udsat. Hvis der var beviser eller noget andet, så ville kampen naturligvis blive afviklet.
#10 LakeTown
2021-02-21 16:37
"Der er ikke noget bevis eller truffet en afgørelse"

Lige præcis min pointe..

Måske lidt offensivt og brænde de spillere på bålet uden konkrete beviser, om man kan lide dem eller ej :)
#11 JaySomz
2021-02-21 16:41
Det tror jeg nu heller ikke det er det der sker.

Kan godt læses sådan på et par kommentarer, men mon ikke admins kigger tingene igennem og vurderer efter bedste evne.
#12 LakeTown
2021-02-21 16:49
Det plejer de gerne at gøre :)