Opret Log ind
Medie: Quantum Bellator Fire vil hente dansk hold
Ifølge DBLTAP så kan den russiske organisation fremover komme til at have et dansk hold under vingerne.
Skrevet af: JSand    27. januar 2021 08:15      

BERRY er i spil til at blive en del af Quantum Bellator Fire.

Quantum Bellator Fire er på vej til at erhverve sig et dansk mandskab, da organisationen har rettet øjnene mod blandt andre BERRY og Queenix.

Det erfarede DBLTAP i går.

Ifølge det normalt troværdige medie har Quantum Bellator Fire nemlig i sinde at vende tilbage til Counter-Strike-scenen, og her har de altså udset sig en flok danskere til at udfylde holdkortet.

Ifølge flere kilder tæt på situationen er flere navne i spil til at blive en del af QBF-mandskabet, og her er blandt andre BERRY, Queenix og smF blandt de navne, som bliver nævnt af kilderne, men her vides det ikke, om de to sidstnævnte har interesse i at blive en del af holdet.

Queenix blev senest frigivet af sin kontrakt med x6tence, hvorfor han i øjeblikket står uden hold og derfor vil være en oplagt kandidat til et nyt hold.

LÆS OGSÅ
Skiller sig af med dansk hold

Ifølge DBLTAP er følgende spillere blandt dem, som er i spil til at blive en del af Quantum Bellator Fire, mens andre spillere dog også er på tale i organisationen:

  • dk BERRY
  • dk Maccen
  • dk Staehr
  • dk j3nsyy
  • dk Queenix
  • dk smF

Quantum Bellator Fire er mest kendt for deres tidligere hold, som klarede det godt til ELEAGUE Major: Boston i 2018, hvor holdet ramte playoffs.

Senere har der dog også været en del kontroverser med organisationen, som blev beskyldt for at tilbageholde penge fra deres tidligere mandskab fra 2019, hvor blandt andre NaVi-stjernen Boombl4 var en del af de indblandede. Om disse påståede tilbageholdte penge nogensinde blev betalt til spillerne vides ikke.

#1 Sonny
2021-01-27 08:19
Den havde jeg godt nok ikke lige set komme, men ville være fedt at se QB Fire tilbage på cs scenen.

Selvfølgelig fedt at se flere internationale orgs kigge efter hold i danmark, det er også et ret solidt lineup de har fået lavet.
#2 Tyze
2021-01-27 08:30
Det er altid fedt med store orgs, men QBF ved jeg bare ikke om er godt for Scenen... det sidste jeg hørte fra dem inden de forlod scenen, var at de ikke betalte lønnen til deres spillere, som aftalt :/
#4 Sonny
2021-01-27 08:45
Det var mere navnet som ville være fedt at se igen, kan godt huske der var noget med løn engang, men lad os nu give folk en ekstra chance.
#6 Tyze
2021-01-27 08:57
Er totalt for ekstra chancer! Synes bare ikke man skal glemme fortiden, det håber jeg heller ikke QBF har, men at de har tænkt sig at gøre det ordentligt :)
#3 Sander
2021-01-27 08:30
Spændende!
#5 sirr
2021-01-27 08:53
Spændende når udenlandske organisationer kigger imod Danmark. Har stadig mine tvivl omkring Berry - jeg kan ikke finde ud af om han er moden nok til at spille på det her niveau, uden at lave udskiftninger og tvivlsomme beslutninger. Omvendt, kan det da siges at det igen er et spændende hold.
#7 whitebear22
2021-01-27 09:16
Den seneste sag med BERRY og Sørby berettiger din tvivl. Der er helt sikkert en masse, som ikke er kommet ud offentligt i den sag, men jeg sad med fornemmelsen af, at spillerne ikke var helt uden skyld i den affære.
#11 Hippi
2021-01-27 12:17
Må se mig enig i den tvivl omkring BERRY, men nu får han da måske chancen for at sætte en fed streg under hvad han kan.
#8 Famous
2021-01-27 10:05
Blot et tankeeksperiment:

Russisk Organisation - Dansk Lineup - All good så længe holdet performer.

Hvor lang tid giver QBF dette lineup hvis holder ikke rammer formen og leverer resultater? Snakker vi 6, 9, 12 mdr. max?
#12 Sonny
2021-01-27 13:25
Nok omkring 3-4 måneder for at være ærlig, men kommer selvfølgelig an på hvad penge de smider i holdet.
#9 unclejakes
2021-01-27 11:30
Hvad er ambitionerne her? Ser ikke ud til at blive bedre end ex6stence var :/ men held og Lykke
#14 Nordby
2021-01-27 14:17
Tja med et member derfra og en masse unge spillere kan det vel også umuligt være meningen de skal være bedre end ex6tence?
#15 unclejakes
2021-01-27 14:59
nej, det er også fair nok og intet galt i det. Det er kun fordi orgen har spillet ved majors. Umiddelbart ligner det et hold, der passer godt ind i elgigant ligaen i mine øjne.
#10 VHzt4r
2021-01-27 11:54
Det var derfor jeg købte QBF stickers i tidernes morgen, så maccen kunne komme på mine CSGO skins!
#13 Martin
2021-01-27 13:40
Elsker BERRY!