Opret Log ind
Verdens bedste spiller for 2020 er offentliggjort
Et tæt løb mellem ZywOo og s1mple endte med førstnævnte som verdens bedste spiller.
Skrevet af: Arthrangos    20. januar 2021 20:09      

For andet år i træk tager ZywOo førstepladsen på HLTVs top 20.

HLTV har netop offentliggjort s1mple og ZywOos pladser på deres top 20 for 2020, hvor sidstnævnte sikrede sig førstepladsen, og dermed vinder han den for andet år i træk.

ZywOo sikrede sig førstepladsen efter et 2020, hvor han gang på gang leverede fantastisk CS, som var med til at sikre Vitality førstepladsen på HLTV flere gange samt til IEM Beijing -Haidian og BLAST Fall Finals.

Det er andet år i træk, at s1mple tager andenpladsen, da ZywOo igen er nummer et. Det betyder dog ikke, at NaVis stortalent ikke har performet i 2020, da han endnu engang har ført sit hold gennem alle deres kampe sammen med hans teammate electronic.

De sidste spilleres placering på HLTVs top 20 er dermed blevet annonceret. Listen over 2020s 20 bedste spillere ser dermed således ud:

#1 KarK
2021-01-20 20:10
Årh hvor er de 2 tæt.... Fedt for cs at have så mange dygtige spillere !
#2 olsen225
2021-01-20 20:11
Kunne være lidt federe hvis s1mple var på et hold der kunne spille sammen som zywoo men fortjent nr 1 af ham har taget csgo verden med storm
#3 acne
2021-01-20 20:25
s1mple bliver robbed
#9 MrbecherM
2021-01-20 21:35
+1
#10 exigo
2021-01-20 21:40
how
#16 Kazz
2021-01-21 09:23
enig
#4 bar
2021-01-20 20:27
De er jo super tæt. Eneste forskel er, at Zywoo spiller på et bedre hold.
#6 unclejakes
2021-01-20 20:35
Det er så svært at forstå, hvordan Navi kan have s1mple OG electronic, og stadig ikke få det til at fungere.
Vitality spiller bedre som hold, men de gør det med RPK, Misutaa og Apex. Det er altså ikke spillere, der ville indgyde den store frygt, hvis de spillede på et andet hold.
#15 Kazz
2021-01-21 09:23
Rpk er sindsyg hvad snakker du om
#18 unclejakes
2021-01-21 15:15
Tanken <3
#5 xone
2021-01-20 20:30
Den der 1.11 rating som laveste i en big match er fuldstændig vanvittig af zywoo, og at s1mple snitter 0,86 KPR tror jeg heller aldrig at vi kommer til at se igen.
#11 JJMISK
2021-01-20 22:42
I en "big match". Mener du ikke bare for en big tournament? Mener da, at Zywoo har haft lavere end 1.11 rating flere gange i store kampe/maps...
#12 xone
2021-01-21 08:36
Faktisk er det hans lavest ratede series i en big match.

Big match defineret af hltv som værende playoffs eller tophalf i en turneringer.
#23 JJMISK
2021-01-22 10:33
Hold da helt op - det fandme vildt
#7 unclejakes
2021-01-20 20:37
Kan personligt bedre lide Zywoo og det han står for in-game, så jeg er fan af, at han tager pladsen, selvom det ville være helt fair, hvis det var s1mple.
#8 Hippi
2021-01-20 20:38
Han er bare et kæmpe bæst!
#13 ASTRALIS
2021-01-21 09:06
unfair
#14 Sander
2021-01-21 09:17
Hold kæft hvor er han også vild!
#17 Djoerup13
2021-01-21 13:01
Og i virkeligheden hedder top 3
1: Device
2:Zywoo
3:Simple
#19 whitebear22
2021-01-21 20:52
Stop dig selv.

Device er fantastisk, men hvis man kigger på spillerens individuelle egenskaber, så er det helt fair, at ZywOo og simple ender over. De har konstant hele holdet på ryggen, hvilket ikke kan siges om device :)
#20 Djoerup13
2021-01-21 22:48
Jeg ser Device som nr 1 fordi han har nogen kvaliteter jeg sætter højt. Bare min personlige mening
#21 whitebear22
2021-01-21 22:58
Hvilke kvaliteter er det, du mener gør ham til en individuelt bedre spillere end de to andre?

Du må selvfølgelig gerne have din mening, men i forhold til personlig performance/impact, så taler statistikkerne din mening imod :)
#22 Djoerup13
2021-01-22 07:35
Jeg syntes at Device har så stabilt et højt niveau og ofre sig så meget for holdet. Hvis han ikke er nr 1 så han i vært fald nr 2 efter Zywoo som også har de ting. Syntes simple er for egoistisk det hans hold der skal ofre for ham og ikke begge veje. (Håber det gir mening)