Opret Log ind
Endelig: Ny operation i Counter-Strike
Sløret er netop blevet løftet for en ny operation i Counter-Strike, som ser mange nye ting blive tilføjet.
Skrevet af: annemai    4. december 2020 05:00      

Det er netop blevet offentliggjort, at Counter-Strike endelig får en ny operation, som blandt andet ser nye maps, nye skins og nye spilagenter blive tilføjet.

Den seneste operation blev udgivet for mere end ét år siden, og en ny har derfor været efterspurgt af communitiet i lang tid, og nu bliver sulten altså stillet, da Valve har løftet sløret for Operation Broken Fang, som netop er blevet offentliggjort.

Den nye operation er ganske gennemgribende, da den blandt andet tæller syv nye baner, nye skins, nye spilleragenter og to nye game modes, mens man også kan få adgang til detaljerede statistikker om ens egen performance.

Hver uge modtager du missioner, som du kan gennemføre for stjerner. Disse stjerner kan herefter bruges til at købe belønninger, som kan være alt fra den nye kasse til skins og de nye spilleragenter.

Operationen varer til den 30. april, og du vil modtage nye missioner hver uge de næste 16 uger, hvorfor der er rig mulighed til at samle på de vigtige stjerner.

En af de største opdateringer til selve spillet består i, at sløret er løftet for et nyt 'ping-system', som gør det lettere at markere steder på mappet, modstandere bliver set eller du gerne vil gå hen - som man kender det fra flere Battle Royal-spil. 

Der er desuden blevet tilføjet syv nye maps, herunder Ancient, Engage og Apollo. Herudover er det velkendte map Cache blevet opdateret, og detaljerne for dette kan ses i noterne for opdateringen herunder.

Hele opdateringen kan ses herunder, mens mere information om opdateringen kan findes her:

[OPERATION BROKEN FANG]
— Introducing Operation Broken Fang, featuring new game modes like Broken Fang Premier and Retakes, stats page, agents, weapon collections, missions, maps, and more!
— For more details visit www.counter-strike.net/brokenfang

[ GAMEPLAY ]
— Added Broken Fang Premier Mode.
— Added Retakes game mode.
— Added dynamic ping system to more game modes.
— Added new customizable chat wheel feature.
— Chat wheel can be customized under Keyboard/Mouse > Chat Wheel Keys options.

[ MAPS ]
— Added Ancient, Engage, and Apollo to Scrimmage, Casual and Deathmatch game modes.
— Added Frostbite to Danger Zone game mode.
— Added Guard and Elysion to Wingman game mode.
— Removed Mutiny and Swamp.

Cache:
— Removed excessive details.
— Generally smoothed visual experience.
— Visual clarity improvements for very low resolution users.
— Minor tweaks. (Thanks hzx_fps!)
— Mild optimizations at the A Bombsite and Mid.
— Finishing visual touches.

#1 Mrnobody
2020-12-03 23:31
Fedt man spa!
#2 kjelD
2020-12-03 23:33
ENDELIG
#3 Kristja
2020-12-03 23:36
Nye baner, nye baner... Kom nu med Tuscan, cpl_mill og den gamle cbble!!! 😪
#9 b1ng0_o
2020-12-04 03:07
mill og tuscan er det "samme" map mate :D
#10 warwhale
2020-12-04 05:02
Men han har bare hørt de voksne snakke om mill og tuscan jo. Personligt så jeg gerne at vi fik cpl_strike tilbage.
#24 b1ng0_o
2020-12-04 09:13
Den nåede jeg aldrig at spille faktisk.. kun mill og fire
#26 Ztereo
2020-12-04 09:39
cpl_strike - er det ikke det der hedder Mirage nu? :D
#31 b1ng0_o
2020-12-04 09:55
Nej det er fire :P
#35 granzales
2020-12-04 11:00
Jo det er så :D
#37 VHzt4r
2020-12-04 11:58
Jo, de_strike er blevet til mirage
#39 warwhale
2020-12-04 12:14
Det var det der var hele joken jo.
#42 Kristja
2020-12-04 12:51
Såså jeg er altså også gammel nok til at have spillet mill, men noget er da gået min næse forbi! 😂🥺
#21 wake
2020-12-04 08:58
Ikke helt da :D
Er personligt mere til Tuscan i de nye versioner cs her, kæft sewers i mill ville være lort at komme igennem med de smokes og molos vi har i csgo :D
#23 b1ng0_o
2020-12-04 09:12
Det var også derfor den fik et sæt gåseøjne :P
#28 wake
2020-12-04 09:44
I det mindste kan man ikke nade stacke op igennem jorden som i 1,6 mill. Kæft det var aids lige at dø til 5 nades man ikke engang kunne se 😂😂😂😂
#40 Kristja
2020-12-04 12:49
Det kan der sgu da være noget om! Det har jeg aldrig tænkt over, har personligt kun spillet meget cpl mill i 1.6 😄

Så Tuscan er en opgraderet version uden sewers?
#4 Hippi
2020-12-03 23:41
SKINS baby!
#5 weKz
2020-12-03 23:52
Virkelig fede skins!
#6 unclejakes
2020-12-04 00:02
stats page er meget nice, ellers så er der ikke så meget for mig.
Ville ønske at der var meget hurtigere rotering og tilføjelse af nye maps til competitive play (turnerings mappool)
#7 JawBreaker
2020-12-04 00:48
Det minder jo mere og mere om faceit mm. Jeg synes det fedt med at man som hold skal banne maps mm inden man starter.

Det der grafik som så kommer efter hver runde fatter jeg umiddelbart ikke meget af, eller jeg forstår godt hvad det er, det giver bare ikke så meget mening imo.
#8 Hunt
2020-12-04 01:17
Hvad er det? Synes nemlig ikke det giver mening..
#19 JawBreaker
2020-12-04 08:34
Sådan som jeg har forstået det. Se hvis den hvor stor sansynlighed man har haft for at vinde runder efter hvert kill/plant af bomben. Men jeg har ikke helt 100 luret hvordan jeg skal bruge det til noget, udover det en fin gimmick.
#32 Hunt
2020-12-04 10:24
Det var også hvad jeg lige kunne se nu her, synes det er fedt nok men ikke noget som er vidt vigtigt. Men bedre end de gamle "spiller 1 har brugt 8000" eller "spiller 2 har kastet 4 nades"
#36 JawBreaker
2020-12-04 11:51
HAhahaa.. Ja, det var da ubrugelig info.. :-D
#11 Sander
2020-12-04 06:32
Endelig!
#12 MrBlond
2020-12-04 07:11
Lækker Update! Vildt fede skins os! Er i gang med og installere :D
#13 Martin
2020-12-04 07:31
Reagerer bots også på de nye radio commands?
#14 MrBlond
2020-12-04 07:54
Uhh, det har jeg ikke testet
#16 Martin
2020-12-04 08:29
Go go go
#27 Tazh
2020-12-04 09:42
Du har vel stadig tænkt dig at rushe b og dø, så hvad nytter det at vi andre står tilbage i spawn og spammer "Hold this position"?
#30 wake
2020-12-04 09:45
😂😂😂😂
#33 Martin
2020-12-04 10:31
Kun true alphaer tør entry.
#34 MrBlond
2020-12-04 10:35
Hahhaha
#15 Rubel
2020-12-04 08:17
Fedt de gør noget! Det skal helt klart prøves senere. Jeg synes bare ikke at disse operations har levet op til forventningerne de sidste par gange, når der er SÅ længe imellem dem :/
#17 Martin
2020-12-04 08:30
Hahaha. Minder lidt om ægtesengen 😅
#18 Rubel
2020-12-04 08:32
Fandme ja! 100% det samme :D
#41 Bestiarium
2020-12-04 12:50
:D
#20 ValcoNN
2020-12-04 08:45
Så skal der fandme games
#48 madsteR
2020-12-05 01:21
5mands mm kom
#49 ValcoNN
2020-12-05 11:34
XDXDXDXD
#22 whitebear22
2020-12-04 09:00
Det virker som en ret lækker operation, der både tilgode ser dem, som helst vil spille competitive, dem der vil spille casual og alle samlere/skin-collectors!

Det er i øvrigt nogle absurd fede handsker, der er med....
#25 Kjasper
2020-12-04 09:34
Dejligt med en ny opdatering! Jeg er glad for, at der er lidt mere end bare de normale missioner vi får i operationerne. Retakes, nye skins, stats side.. Det er lækkert!
#29 AlexBorg
2020-12-04 09:45
Glædelig jul! Dejligt :)
#38 Balancemarn
2020-12-04 12:01
Det ligner jo noget hype til Aztec :D
#43 zagal
2020-12-04 13:38
Dejligt med updates som gør fordel for deres pengepung istedet for at optimere spillet lidt.

Det "ping" halløj de har implementeret er helt latterligt. Nu kan du pinge våben, bombe osv.
Ping bomben, inden smoken springer og du kan se den lyse lilla i smoken :-)
#44 Rubel
2020-12-04 21:36
Hvad sker der for at man skal trykke "more stats" for at kunne se sine deaths?
#45 WeiZ
2020-12-04 23:41
Er det ikke kun i det der nye premier ting? :p
#46 Rubel