Opret Log ind
Dansk stjerne smittet med coronavirus
Det har dog ikke været til at se på danskerens spil, at han er smittet med coronavirus.
Skrevet af: Sander    4. december 2020 01:00      

sjuush ses her til højre i billedet.

MAD Lions-stjernen sjuush er blevet smittet med coronavirus, men nu begynder det heldigvis at gå fremad for den 21-årige dansker.

Det skriver han selv på Twitter, hvor han også opfordrer alle andre til at passe på både sig selv og hinanden.

Det har ikke været til at se på danskerens spil, at han har været ramt af coronavirus, for i gårsdagens kamp mod Envy i Flashpoint 2 slutspillet, diskede sjuush op med en flot rating på 1,17.

Det står ikke klart, hvornår sjuush blev smittet, og hvornår MAD  Lions-spilleren forventes at være helt rask igen.

MAD Lions spiller sin næste kamp i morgen, hvor der er brug for sjuush i topform, for her venter enten et skræmmende fnatic-hold eller et MIBR-mandskab, der er inde i en rigtig god periode.

#1 Martin
2020-12-03 13:43
Har de ikke siddet i bootcamp i flere måneder :o
#2 BehinD
2020-12-03 13:54
Det ville fandme ikke være godt hvis de har det imens han har været smittet. Kan kun håbe de andre ikke har fanget det
#10 Kristja
2020-12-03 17:18
Det er heldigvis ikke alle der kan blive smittet, eller ihvertfald bliver smittet. Jeg har gået op og ned af en smittet i flere uger, sovet sammen osv, uden selv at få noget 🙏🏻
- Men man kan da håbe på, at de bliver tjekket inden bootcamps starter, så de ikke udsætter hinanden for risiko :)
#11 zerosteps
2020-12-04 08:29
Udsætter hinanden for risiko? Du er godt klar over, at sandsynligheden for at overleve corona virus er meget tæt på 100% hvis man ikke fejler noget alvorligt i forvejen ikke?
#12 3k2
2020-12-04 10:43
Nu findes der også andre risici end døden her i livet, kan man sige
#13 zerosteps
2020-12-04 12:04
Hvad er det du er bange for? Er du klar over chancen for at blive kørt ned af en bil er større end at få varige komplikationer af corona? Shiiiiit
#15 Mrnobody
2020-12-04 14:01
Det kan ikke passe ironi kan forekomme :D
#16 Hateville
2020-12-04 14:31
Dit argument bliver lige støttet op af "shiiiit"
#14 Kristja
2020-12-04 12:56
Nu hentyder jeg bare til, at det ikke er sjovt at ligge syg med Corona, hvis det er i en semi slem tilstand. Min kæreste har været der. Jeg gik op og ned af hende i hele perioden, uden selv at blive smittet. Gudskelov for det da :)

Og har da også hørt om folk med vejrtrækningsproblemer, det lyder sgu heller ikke sjovt imo.

Men jeg er derimod blevet kørt ned af en bil, i en rundkørsel! Så pak du dine sandsynligheder væk 😂
#3 Radski
2020-12-03 14:01
Tror ikke r0ej som har dame på, ville kunne bootcampe i flere mdr, så han er nok smittet efter de tog hjem.
#4 Martin
2020-12-03 14:19
Kan jo være hun er træls.
#8 sekke
2020-12-03 16:13
Bare hun ikke er træls i en længere periode.
#9 Kristja
2020-12-03 17:16
Undervurderet kommentar!
#7 xdpiratmanden
2020-12-03 15:54
Er ret sikker på de stadigvæk er bootcamp. Men de har vidst haft pauser virker det til
#6 wake
2020-12-03 15:52
På deres streams når de har spillet har sjush altid sat hjemme og de andre sat sammen til bootcamp :D Så tænker det blev fundet INDEN de startede bootcamp.
#5 foolish_artist
2020-12-03 15:03
vacmandeN