Opret Log ind
Dropper CS:GO
Coronavirus kræver nu endnu et offer, da Chaos forlader CS:GO grundet pandemien.
Skrevet af: Sander    3. december 2020 07:56      

Jonji og co. skal på jagt efter et nyt hjem.

Chaos lukker sin CS:GO-afdeling, da organisationen ikke er i stand til at tilbyde spillerne de rette rammer fremadrettet.

Valget om helt at forlade CS:GO begrundes med den verdensomspændende coronavirus-pandemi, der har sat en stopper for flere vigtige indtægtskilder, som er nødvendige for at kunne støtte spillerne.

Det skriver Chaos i en blog på organisationens hjemmeside.

De nuværende Chaos-spillere er fra 1. januar ledige på markedet, men særligt spillerne Xeppaa og leaf forventes at få tilbud hurtigt.

Begge spillere har på det seneste vist sig flot frem i Chaos-trøjen, og leaf er med sine kun 17 år et af de helt store håb for et fremtidigt nordamerikansk storhold.

I første omgang kommer spillerne til at holde sammen, men hvis de ikke får nogle tilbud fra andre organisationer, går de nok hver til sit. Det sagde Jonji i går aftes på DreamHack Masters Winter streamen.

Chaos er rangeret som verdens 18. bedste hold.

Chaos består af:

  • us vanity
  • us Xeppaa
  • us leaf
  • ca Jonji
  • mx MarkE

Hjælp os med at definere den typiske Dust2.dk bruger ved at svare på spørgeskemaet herunder, så vi kan fortsætte udviklingen af siden samt dens aktiviteter.

LÆS OGSÅ
Lever gamere stadig af pizza og cola?

#1 whitebear22
2020-12-03 08:40
Henter Cloud9 leaf, xeppaa eller begge? De vil jo have 6 på holdkortet, og let’s face it: floppy virker ikke nødvendigvis som en spiller de havde signet, hvis han ikke allerede var under kontrakt..
#2 Sander
2020-12-03 08:53
Jeg tænker også, at Liquid må sidde og overveje et par af de spillere der.
#3 JnP
2020-12-03 08:57
Tja måske, det kan også være de har en forventning om at holdet nok skal klare sig igen når de kommer på lan
#4 Sander
2020-12-03 08:59
Det kan sagtens være. Jeg synes bare, Liquid har været i en nedadgående kurve i lang tid efterhånden. Det er ikke kun et par måneder, det er nærmest hele 2020.
#8 Radski
2020-12-03 10:26
De mangler en igl og ikke mere firepower, deres t runder sejler virkelig
#9 whitebear22
2020-12-03 10:28
Det er også et godt bud :)
#7 Kristja
2020-12-03 10:14
Floppy har været en af deres bedst spillende spillere, samt haft nogle individuelt stærke runder, som har vundet dem kampe. Så tvivler da stærkt på, at han ryger nogen steder 🤷🏻‍♂️
#10 whitebear22
2020-12-03 10:30
Måske. Sådan som han blev præsenteret sad jeg bare med fornemmelsen af, at han lidt var kommet med på et “afbud”.

Om hans performance indtil videre har sikret ham pladsen er jo svært at sige. Personligt mener jeg, at både leaf og xeppaa er bedre, og alt andet end lige, må floppy være den, som er billigst at skille sig af med.

Det kan sagtens tænkes, at de beholder floppy og så kun forsøger at signe én af de to. I det tilfælde bør de, efter min mening, gå efter leaf - han har mest uforløst potentiale af de to :)
#11 BehinD
2020-12-03 13:06
De gik faktisk efter ham hvor han sagde nej til dem for at blive med ex c9, men efter at have tænkt over det sagde han ja.
#14 whitebear22
2020-12-03 13:30
Det var jeg ikke klar over :)
#13 Nordby
2020-12-03 13:12
Som Kristja skriver har han spillet pisse godt, og som behind også skriver var ham og osee blevet tilbudt at blive i starten, dog sagde de nej, og senere han joinede floppy så alligevel efter noget tænktetid. For mig virker det som om at cloud9 har fået lige præcis det de ville fra floppy, en ung gut der over en længere periode end både xeppa og leaf har vist stort potentiale. Udover det er der self ingen tvivl om at de 2 unge gutter nok skal finde hold, men har svært ved at se hvor. NA cs mangler sku hold som virkelig kan tilbyde deres unge up incoming spillere noget godt cs.
#15 whitebear22
2020-12-03 13:31
Så du tror ikke, at C9 slår kløerne i nogen af dem så? :)
#16 Nordby
2020-12-03 13:49
Kan da sagtens ske de vil prøve at få en ind som 6.mand, men ikke sikkert at de vil det. Hvis de har mulighed for at blive sammen under en ny org tror jeg næsten hellere de vil det, men det ved jeg self ikke noget om.
#17 whitebear22
2020-12-03 13:53
Jeg kan bare ikke se, hvilken organisation (i NA) der kan tilbyde dem noget fornuftigt. Derfor tror jeg deres største talenter bliver plukket til andre hold :)
#18 Nordby
2020-12-03 14:37
Det kan jeg heller ikke lige se, men har også svært ved at se hvilke hold der ville bruge dem, med mindre EG måske vil til at genoverveje, tror ikke liquid gør det endnu, og tror heller ikke cloud9 vil tage mere end 1.
#5 Luffe-
2020-12-03 09:15
Skal vi bare gå udfra, at NA CS er færdigt ?
#6 Em1lo
2020-12-03 10:13
Vi kan ihvertfald konkludere at det bliver nemt for NA at kvalle sig til store turneringer.
#12 BehinD
2020-12-03 13:07
Utroligt hvis en anden org ikke hapser dem i stedet for at lade dem gå hver til sit, de er verdens 18. bedste hold, det burde tiltrække nogen