Opret Log ind
Ugens spiller skal findes hos Tricked
Unge PR1mE fra Tricked tager titlen som Ugens Spiller efter fire sejre i fire kampe.
Skrevet af: JSand    30. oktober 2020 09:30      

PR1mE var ugens bedste spiller i Elgiganten Ligaen efter fire sejre.

Tricked formåede virkelig at bryde deres losing streak i mandagens kampe, da de med fire sejre i fire kampe skød sig op som nummer to i ligaen.

De mange sejre sendte for alvor det danske mandskab tilbage i topstriden, hvor de nu indtager fjerdepladsen, som giver adgang til en eftertragtet plads i slutspillet, hvis den kan holdes.

Med de mange sejre er det også helt naturligt, at Ugens Spiller findes i Tricked-lejren. Her er det unge PR1mE, som løber med titlen, idet han med en K/D på 1.59 og 11 åbningskills snuppede titlen.

Husk at du selv kan dykke ned i Elgiganten Ligaen ved at trykke på 'Liga' oppe i menuen. Derinde finder du nyheder, stillinger, kampe, resultater og stats.

LÆS OGSÅ
Tricked fuldender holdkortet med PR1mE

#1 LyMZ
2020-10-30 09:43
ÅLÅLÅ ALVIN!
#2 Winspai
2020-10-30 09:48
xD to the critics! 🤣
#3 MinseCS
2020-10-30 10:36
Tror ikke at nogle er imod tricked eller holder kritik op imod, så pænt irrelevant kommentar
#4 Nordby
2020-10-30 10:39
Ikke tricked som helhed, men helt klart det at hente PR1mE, som ret mange har ytret de ikke mener har niveauet. Går ud fra at det er de kritikere han mener på et opslag om PR1mE.
#5 MinseCS
2020-10-30 10:43
My bad, stadig irrelevant
#6 Nordby
2020-10-30 10:47
Hvorfor irrelevant? Sku da vel meget fint at en fra tricked skriver det når deres nye signing som folk tvivler på kommenterer på at han spillede godt i deres kampe? Synes din kommentar er mere irrelevant, folk har vel lov til at skrive hvad de vil, du behøver ikke gå op i folks kommentarer.
#8 tromlereN
2020-10-30 11:56
Synes din kommentar er mere irrelevant, folk har vel lov til at skrive hvad de vil, du behøver ikke gå op i folks kommentarer.

Hilsen tromlereN
#9 Nordby
2020-10-30 11:58
Tja første gang var mere en rettelse hvis han ikke vidste det, så skriver jeg hvad jeg mener og ville egentlig lægge den der, så det gør jeg nu, god dag til dig tromleren :D
#10 MinseCS
2020-10-30 12:10
Irrelevante meninger tbh, care ik om jeres meninger
#12 Tyze
2020-10-30 13:14
Ohh folkens, i giver ingen mening. Jeres modsigelser er jo for vilde.
Fortæl mig, hvordan man kan sige: "Din kommentar er mere irrelevant" og "Du behøver ikke gå op i folks kommentarer" i samme sætning?

Endnu vildere. Hvordan kan man sige: "Irrelevante meninger tbh, care ik om jeres meninger" Og være en bruger på Dust2 som handler om, at snakke om Counter Strike i et fællesskab. Har aldrig set nogen være så vedholdende 3 kommentarer i træk, om at andre folks kommentarer er irrelevante. Hvad gør det så ved dine kommentarer, hvordan kan du overhovedet retfærdiggøre at du er aktiv herinde. Jeg fatter det ikke.
#13 Nordby
2020-10-30 14:19
Yeah jeg læste godt mit eget igennem og så hvor lort det var, så selvom jeg virkelig følte for at svare minse igen, lod jeg være da det i sidste ende er ligegyldigt :D
#16 Tyze
2020-10-30 16:42
Nogen gange, så tager det over. Men ærligt, han baitede dig ned i den, og hans er en del værre synes jeg :D <3
#14 Winspai
2020-10-30 15:10
Det 100% korrekt PR1mE inklusiv Tricked fik en del kritik for at have hentet ham over andre spillere.
#15 Nordby
2020-10-30 15:34
Jep, han har også fået en del kritik allerede før tricked, så må indrømme jeg bare regnede med det var sådan. Super fedt det kører for jer GL med resten af sæsonen :D
#7 xdpiratmanden