Opret Log ind
olofmeister træder til for FaZe
Med salget af NiKo blev et tomrum dannet i FaZe-lejren, der bliver udfyldt af en gammel kending i form af olofmeister, som skal agere stand-in.
Skrevet af: Alsofas    28. oktober 2020 22:07      

Storprofilen trak sig fra holdet tilbage i maj.

olofmeister vender for en stund tilbage i FaZe-trøjen, da han kommer til at agere stand-in for FaZe i blandt andet BLAST Premier Fall Series 2020, da mandskabet her til aften solgte NiKo til deres franske konkurrenter, G2.

I maj trådte olofmeister tilbage fra mandskabet, da han ønskede at tag en pause og genfinde motivationen. Den 28-årige storprofil blev oprindeligt erstattet af Bymas, før Kjaerbye tilsluttede sig holdet. 

LÆS OGSÅ
olofmeister forlader startfemmeren i FaZe

Det er lang tid siden, at olofmeister har været i aktion på serveren, men ventetiden er snart ovre, når FaZe tager plads i Gruppe B i BLAST Premier Fall, hvor de er sat til at møde BIG i deres åbningskamp på torsdag. 

LÆS OGSÅ
Medie: G2 tæt på at hente NiKo

FaZe stiller op med følgende holdkort i BLAST Premier Fall:

  • se olofmeister
  • no rain
  • br coldzera
  • dk Kjaerbye
  • lv broky
#1 Wasin
2020-10-28 22:08
Hvad med broky?
#2 Gilborg
2020-10-28 22:09
wtf Dust2?
#3 Wasin
2020-10-28 22:15
Huh?
#4 Tyze
2020-10-28 22:26
Hvad er der med Broky?
#6 Wasin
2020-10-28 23:18
De har tilføjet ham nu, men da jeg skrev stod han ikke på ovenstående holdkort. Så jeg troede måske han var smuttet eller lignende - det viste sig bare at være en fejl og skribenten tilføjede ham med det samme.
#8 Tyze
2020-10-29 01:35
Ahh I see :)
#5 mamas
2020-10-28 23:09
"havent touched the game at all but will try to do my best! :O)" .... OMG xD
#7 DH_JanLund
2020-10-28 23:20
Hvorfor træner han ikke når han er under kontrakt
#9 Tyze
2020-10-29 01:36
Han tog jo en pause fra spillet, fordi han var udkørt. Så ville det da være dumt at træne :)
#10 DH_JanLund
2020-10-30 14:37
Ahh gid jeg kunne blive hjemme hvis jeg ikke var motiveret til at komme på arbejde 😅
#11 Tyze
2020-10-30 16:43
Det er Covid-19 tider. Du bliver da bare hjemme.
Men rart at se at du ikke tager stress seriøst. GL
#12 DH_JanLund
2020-10-31 12:10
I Blast studiet nævnte de motivation ,og ikke stress.
#13 Tyze
2020-10-31 12:47
Han har selv sagt det også var på grund af "fatigue"
Det er én af de største tegn på stress.
Du må vel mærke dig selv efter, om du får det sådan af dit eget arbejde. Hvis du gør det, så burde du jo sygemelde dig. Hvis ikke, så er det da for fedt, at du har det godt med det du gør, og at du kan være sund mentalt i mens.