Opret Log ind
Deltagerlisten til Flashpoint 2 er fuldendt
De 12 hold, som skal kæmpe om titlen i Flashpoint 2, er blevet annonceret.
Skrevet af: mad0    22. oktober 2020 21:20      

acoR og MAD Lions vandt den forrige sæson af Flashpoint.

Den 10. november går det løs, når den anden sæson af Flashpoint bliver skudt i gang. I modsætning til forrige sæson, får MAD Lions blandt andet selskab af BIG, OG og fnatic, som er blevet inviteret til at deltage i turneringen.

I den anden sæson af Flashpoint skal 12 hold kæmpe om knap 6.300.000 kroner samt titlen som vinderen af Flashpoint 2. 

Blandt de 12 deltagende hold har forZe og Virtus.pro kvalificeret sig gennem den lukkede kvalifikation, mens de resterende ti mandskaber er 'founding teams'.

Dette bliver også Cloud9s første store turnering med deres nye mandskab, mens MIBR ligeledes er forventet med at stille op med tre nye spillere på holdkortet. MAD Lions' nye tilføjelser af refrezh og HooXi får også debut.

Deltagerlisten til Flashpoint 2 består af:

  • dk MAD Lions
  • eu Envy
  • eu Cloud9
  • eu OG
  • eu c0ntact
  • de BIG
  • se Dignitas
  • se fnatic
  • ru forZe
  • cis Virtus.pro
  • us Gen.G
  • br MIBR

Den 2. sæson af Flashpoint 2 sættes i gang den 10. november.

#1 whitebear22
2020-10-22 23:44
Flashpoint har i den grad tabt kampen om at være den førende turnering ift. ESL Pro League...
#2 sekke
2020-10-23 00:17
Man kan vel umuligt tabe noget man aldrig har haft. Jeg mindes at folk sagde det samme ift første sæson. ;)
#4 whitebear22
2020-10-23 07:31
De har vel, i teorien, været med i kampen (i hvertfald i følge deres egne udmeldinger) :)
#10 sekke
2020-10-23 16:58
Uden tvivl, og personligt syntes jeg selv at flashpoint var on point sidste sæson, trods en mindre kalibre af gode hold. :)
#3 Hunt
2020-10-23 00:25
Det er da stadig en del bedre hold ift sidste sæson!
#5 whitebear22
2020-10-23 07:32
Bestemt. Men det er stadig mest lidt mindre hold, der satser på FP :)
#9 Hunt
2020-10-23 16:39
OG, Fnatic, Cloud9, BIG, Mad Lions

Hold som er top 3-10 allerede og hold som har potentialet til det. Der er trods alt kun 12 hold med.
#11 whitebear22
2020-10-23 20:48
Fnatic og C9 er store hold, det medgiver jeg gerne. Men OG er ikke et stabilt tophold endnu, MAD Lions har været skidt kørende længe og BIG mangler at vise sig frem på LAN mod de bedste. Og resten er ikke deroppe af imo.

EPL har bare flere af de helt store hold, der har større stjerner og mere historie.
#12 Hunt
2020-10-23 23:29
EPL er bestemt større ja, men nu var det mest en sammenligning med sæson 1 og det at der rent faktisk er en del flere top 20 hold end mibr/mad lions(den gang).

BIG er et stabilt top 10 hold, de har ikke kunne vise noget på lan.. .. fordi der ikke har været noget lan..
#13 whitebear22
2020-10-24 00:15
Der er klar fremgang fra sæson 1 - no doubt!

Ift. BIG er det jo lidt en sjov situation, at vi reelt ikke ved, om de også holder top10 niveau på LAN - men det kan jo også siges om mange af de andre hold, som har lavet udskiftninger.
#6 Wasin
2020-10-23 11:16
Det er et markant bedre lineup dennee gang! Jeg syntes virkelig deres setup med Semmler som frontfigur var for fedt i første sæson og jeg håber de kan opretholde det høje niveau i år. Hvis de så samtidigt kan få flere og flere af de helt store hold med så er jeg optimistisk omkring projektet.

Det bliver mest af alt spændende at følge Cloud9!!
#7 BehinD
2020-10-23 11:33
Er stor tilhænger af Flashpoint, da jeg kan se ideen bag den. De primære store hold der er kommet til er via invites hvor de spiller med om pengene men ikke er købt ind i Flashpoint. Det kunne vi ikke have sidste år da ESL valgte at lægge det samme tid som flashpoint havde deres turnering. Regner med at vi kan se nogle fede historier omkring holdene og mere dybdegående interviews end de siger svært 1. map og så vandt vi 2. og 3. map
#8 Wasin
2020-10-23 12:47
Yeah. Lad os håbe konkurrencen mellem de to bare er med til at gøre niveauet bliver højere og analyserne mere dybdegående! Jeg glæder mig i hvert fald!
#14 donfrankie
2020-10-24 13:19
Ikke positivt for en franchise liga når det er invite holdene der giver ligaen kvalitet.