Opret Log ind
Cloud9 henter mezii
Endnu en brik i genopbygningen af Cloud9 er nu blevet offentliggjort, da organisationen henter engelske mezii hos GamerLegion.
Skrevet af: JSand    19. september 2020 18:10      

HenryG har sikret meziis underskrift, så den 21-årige englænder fremover skal hjælpe med at genopbygge Cloud9.

Det er ikke mere end halvanden uge siden, at Cloud9 offentliggjorde, at de havde hentet ALEX på en 3-årig kontrakt med en samlet værdi af 10,3 millioner kroner.

Nu er endnu et led i genopbygningen af den amerikanske organisation blevet gjort offentlig, da HenryG har sikret den blot 21-årige meziis underskrift.

mezii tilslutter sig hermed ALEX og bliver den anden engelske spiller til at repræsentere Cloud9.  Den unge englænder har da også imponeret i de seneste tre måneder, hvor det er blevet til en rating på 1.12 for GamerLegion.

mezii skal altså fremover være med til at genopbygge Cloud9 under ALEX' og kassads lederskab, mens han dog fortsat tørner ud for GamerLegion i denne måned for at hjælpe dem med MDL.

I et nyt Tweet fra HenryG, afslører Cloud9s General Manager, at organisationen betalte 521.000 kroner for mezii, som også har skrevet under på en 3-årig kontrakt.

Gennem de tre år vil den unge englænder tjene næsten 2,7 millioner kroner, hvilket svarer til en månedlig hyre på omtrent 74.500 kroner. Samtidig afslører HenryG, at mezii bliver den sidste engelske spiller på holdet.

Cloud9 består indtil videre af:

  • uk ALEX
  • uk mezii
     
  • rs kassad (Coach)

LÆS OGSÅ
ALEX får 3-årig millionkontrakt i Cloud9

#1 Tyze
2020-09-19 18:28
UK cs 🤣

Ærligt, så aner jeg ikke hvem han er 😅
#2 Swaft
2020-09-19 18:30
Han er fuld maskine, uden tvivl undervurderet
#3 Wasin
2020-09-19 18:32
Nu har jeg set nogle kampe med GamerLegion og han er bestemt en rigtig god aimer. Så hvis ALEX formår at få ham i positioner og spots hvor det bliver hans rolle på holdet, hvilket han var virkelig god til med zywoo i sin tid så tror jeg på det bliver et fornuftigt match :)
#4 puffin
2020-09-19 18:36
mezii er et kæmpe talent! Pisse fedt for ham! Jeg håber han kan vise at han hører til på det niveau!
#5 sekke
2020-09-19 19:02
Jeg har kun hørt gode ting om mezii, så det kan kun blive spændende at se ham spille under ALEX. :)
#6 MrBlond
2020-09-19 19:24
Har os kun hørt godt om ham! Han skulle være en Maskinje🔥 fedt lineup indtil videre, bestående af 2 gode briter, de manglede bare Smooya. Glæder mig til og se resten af lineupet! :)
#7 Madsen
2020-09-19 19:40
Wtf jeg havde regnet med nogle store navne
#8 whitebear22
2020-09-19 20:39
Det kan de jo nå endnu - og ALEX er vel et stort navn :)
#9 Nordby
2020-09-19 21:03
Tja et ungt talent er jo ikke underligt for tophold at have den dag i dag tænker jeg, lad os se hvad resten af holdet bliver før vi smider et verdict ud omkring niveauet på holdet.
#14 whitebear22
2020-09-19 22:11
Tæller woxic som et stort navn? ;)
#17 Madsen
2020-09-19 23:02
Jeps

Tror bare ikke han passer ind dsv :(
#18 whitebear22
2020-09-19 23:06
ALEX var rigtigt dygtig til at iscenesætte Zywoo. Man kan håbe, at han formår at gøre det samme med woxic - hvis ikke, tror jeg du har en pointe.

Woxic slår mig ikke som en spiller, der sætter holdet først.
#19 Madsen
2020-09-19 23:14
Enig jeg tror der var en god grund til han blev bænket i mouz hans attitude er kun god hvis man vinder :)
#20 Kanstrup
2020-09-21 11:06
HenryG nævnte flere gange der ville være 1 rookie i lineuppet - mezii er utroligt dygtig, vent bare og se
#10 fobbe
2020-09-19 21:07
ved nogen om de kommer til at spille fra europa? eller na? :D
#11 Nordby
2020-09-19 21:10
Tja meningen er at lave et hovedsageligt eu hold som jeg har forstået, og som det også vises med signingen af woxic og mezii, så tænker at det bliver ud af eu ligesom complexity.
#12 BehinD
2020-09-19 21:21
Alle skal flytte til LA som HenryG har fastslået for dem. Dog kommer de til at spille fra EU indtil det er sikkert at flytte dertil.
#13 Nordby
2020-09-19 21:29
Ja okay noget der jeg ikke har set, tak for infoen :D
#16 BehinD