Opret Log ind
Dansk nederlag i ESL Pro League
Heroic blev besejret af NaVi her til aften i ESL Pro League.
Skrevet af: mad0    17. september 2020 22:19      

s1mple var brandvarm mod Heroic på det første map.

Her til aften stødte Heroic sammen med NaVi i ESL Pro League, hvor det blev til et dansk nederlag efter to tætte maps, som skulle afgøre duellen.

Opgøret mellem de to mandskaber blev igangsat på Overpass, hvor russerne meget hurtigt dominerede kampen, og løb med sejren 16-6.

Dernæst skulle holdene i aktion på Nuke, hvor Heroic tog kontrol over kampen med en 15-8 score, men NaVi formåede at bringe kampen i overtid, hvor de trods alt ikke formåede at gøre comebacket til en realitet.

Det hele skulle derfor afgøres på Train, hvorpå Heroic blot fik syv T-runder, hvilket i sidste ende ikke var nok til at sikre dem sejren.

Nu støder Complexity sammen med Vitality, og NaVi indtager en førsteplads i Gruppe A efter deres sejr, mens Heroic må nøjes med en placering i midten.

ESL Pro League Season 12 Europe
Bedst af tre maps
Natus Vincere
2 - 1
Heroic
de_overpass 16 - 6 de_overpass
de_nuke 16 - 19 de_nuke
de_train 16 - 14 de_train

#1 unclejakes
2020-09-17 22:25
Den skulle de sku have lukket. De laver et perfekt execute på inner, men taber 3 + bombe til perfecto med en famas. De har en round-winning flank 2 gange gennem ivy, men får ikke noget ud af det. Og så tror jeg ikke de vandt popdog kampen en eneste gang. Det er godt gået at de får 14 runder udover runderne de skulle have vundet.
#2 Wasin
2020-09-17 22:30
Nu ved jeg godt Heroic lige har vundet ESL Køln, men jeg mener oprigtigt at hvis de skal blive på toppen og samtidigt bygge mere på så er cadian simpelthen ikke god nok som awp spiller.

Samtidigt har jeg ikke tal på hvor mange gange han bliver fanget i en fuldstændig hovedløs situation i løbet af den kamp. Løber simpelthen ud med granater i hånden på de mest mærkelige steder og lignende.

Og hvor skal Heroic finde en måde at gain pop-control på train. De lavede ikke andet end at hoppe ned og feed ham der nu stod der. På trods af det, så mener jeg faktisk heroic er uheldige med ikke at vinde train. Den timing simple har på stavns lurk fra ivy mod b afgør potentielt gamet hvis det virker.
#4 unclejakes
2020-09-17 22:40
Det gør lidt ondt at se på nogen gange, men man må jo også bare huske at han også skal IGL og at hans arbejdsbyrde lige er blevet dobbelt så stor efter Hunden blev suspenderet. Altså al den tid man skal bruge på at se demoer, lave gameplan osv. bliver taget fra ens aim-træning.
#5 Wasin
2020-09-17 22:57
Jeg kan se bort fra hans manglende evner som awp hvis jeg følte det blev opvejet af gode beslutninger. Det føler jeg slet ikke, tværtimod. Selvfølgelig skal han have lidt snor når han også skal IGL, men jeg forventer bare ikke at se netop ham løbe rundt med hovedet under armen flest gange i løbet af en kamp.
#8 unclejakes
2020-09-17 23:20
Lige ud over pop dog, så synes jeg faktisk at Heroic havde nogen gode calls igennem det meste af serien. De tabte bare mange runder på personlige fejl og tabte dueller som de skulle have vundet.
Mht. til at løbe rundt med hovedet under armen, så minder det mig lidt om Krystal. Altså han laver jo gode calls og gode strats, men laver mange personlige fejl. På den anden side af mønten er der sådan en som NiKo, der meget sjældent laver personlige fejl, men som kalder af helvede til. Tror bare ikke de to ting nødvendigvis hænger sammen.

Men jeg forstår fuldt ud din frustration og deler den også selv. For mig vil det være vildt hvis Heroic hænger i som et top 5-10 hold, så synes jeg de har gjort det godt med de spillere de har.
Det føles lidt som om, at det er for voldsomt for dem at ligge nr.2 på ranglisten lige nu og skulle leve op til det uden Hunden til at hjælpe dem på serveren. Det hele virker bare lidt for kaotisk og nervøst lige nu ift. hvordan de spillede i Cologne.
#10 Wasin
2020-09-18 13:00
Lige såvel som jeg synes de har nogle gode calls, ligeså hovedløst virker det til på andre tidspunkter. 14-14 på train og Heroic køber i bund, match afgørende runde og man virker til at være HELT uden plan. Går enkeltvis ned og dør to mand i poppen, og hvis jeg ikke husker helt forkert kommer en tredje mand endda ned i poppen og dør senere i runden også. Der kan jeg ikke andet end at sidde og undre mig over man ikke har en bedre plan.

Ja sammenligningen med krystal er rigtig god. Selvom han er skræk eksemplet på det. Jeg ville ELSKE at vide hvad det præcis er han bidrager med som retfærdiggør hans absolut elendige niveau og hovedløse beslutninger. Det virker simpelthen for tosset at man ikke finder noget andet, så ville GODSENT jo pludselig blive et spændende hold.
#3 weKz
2020-09-17 22:38
Hvem fanden er det med 3-2
#6 Wasin
2020-09-17 23:00
Navi youngster spiller der agerede standin i et par runder mens electronic havde tekniske problemer.
#7 sekke
2020-09-17 23:00
Der var nogle tekniske problemer lige inden jeg lukkede streamen. Måske NaVi fik lov at gøre brug af en standin i slutningen overpass. :)
#9 Madsen
2020-09-18 08:35
Lets go