Opret Log ind
Officielt: Grim hentes til Liquid
Det er blevet officielt, at Grim kommer til at repræsentere Liquid i fremtiden.
Skrevet af: mad0    4. august 2020 21:50      

19-årige Grim er blevet præsenteret som ny mand i Liquid.

For lidt under en uge siden blev det rygtet, at nitr0s tid i Liquid var på vej mod sin ende, efter holdets skuffende resultater fik organisationen til at vende deres øjne mod talentfulde Grim.

Rygtet blev en realitet, eftersom Grim er blevet præsenteret som ny spiller i Liquid.

Den 19-årige rifler spillede senest under Triumph-banneret, som han nåede at være en del af i intet mindre end 10 måneder. Over de sidste tre måneder har Grim skaffet sig en rating på 1.35.

Liquid og Grim kan allerede ses i aktion senere på ugen, når holdet deltager i Dreamhack Open Summer, som har knap 570.000 kroner i præmiepuljen.

Liquid består nu af:

  • us Grim
  • us Stewie2k
  • us EliGE
  • ca Twistzz
  • ca NAF
     
  • us adreN (coach)
#1 FBM
2020-08-04 22:53
Hvem kommer til at call? elige?
#2 olsen225
2020-08-04 22:55
Stewie2k har jeg hørt har gjort det et stykke tid 😉
#10 FBM
2020-08-05 23:13
Oh lyder satme spændende :)

Havde ellers godt kunne se Elige gøre det, da han har mere erfaring end næsten dem allesammen til sammen :)
#3 MattShades
2020-08-04 23:41
Det der Stewie2k, det virker aldrig rigtigt til at være en langsigtet løsning. Han minder mig mest af alt om en af de der iværksætter typer, som har altid har travlt med at fortælle alle om, hvor gode de er og hvor mange buzzwords de kan, men som altid hænger, når der skal præsteres. Jeg er sgu ikke fan. Det bliver spændende at følge Grim og se, hvordan han klarer sig på et tophold.
#5 fLix8
2020-08-05 00:29
Er heller ikke umiddelbart fan. Nitr0 har ledt dem til mange store sejre og stewie har vel aldrig rigtig været succesfuld i rollen som IGL? Så hellere de fandt en anden IGL. Liquid har ihvertfald ikke præsteret i lang tid. Det bliver spændende at se, om det kommer til at gå op eller ned herfra.
#6 whitebear22
2020-08-05 08:39
Det er ikke forkert, det du siger, men Stewie2k har overtaget taktstokken på et tidspunkt, hvor Pro-cs er en underlig størrelse og hvor Liquid er i en all-time-low.

Jeg er enig med dig, at han ikke virker til at være den rigtige løsning på længere sigt, men han har ikke haft de nemmeste odds for succes :)
#8 fLix8
2020-08-05 10:29
Både ja og nej. Efter spiller pausen ved man ikke rigtig hvad man kan komme tilbage til. Men jeg tror stadig han har større chance for succes lige nu, end da Astralis lå solidt placeret på nummer 1. Altså BiG ligger nummer 1 lige nu.. i min optik er det en chance for dem.
#9 MattShades
2020-08-05 19:10
Legede han ikke også med IGL rollen efter Majoren i 2018? Han slår mig bare slet ikke, som der rigtige valg til en af de fem pladser på holdet. Jeg kan ikke huske, om jeg fik skrevet det dengang, hvor de trak ham ind, men jeg ville langt hellere have set eks. Autimatic på TL - både på riffle og awpen.
#4 exigo
2020-08-04 23:43
det hold er doomed :)

GL
#7 whitebear22
2020-08-05 08:40
En god IGL med en klar filosofi og forståelse for at sætte de enkelte spillere op, vil gøre dem afsindigt gode. Individuelt er det jo nærmest et drømmelineup!
#11 Lemmy
2020-08-05 23:37
Gad gerne havde set mig ALEX som IGL hos Liquid. Tror de ville sparke alvorlig røv!
#12 whitebear22
2020-08-06 06:01
Det ville jeg også!