Opret Log ind
Medie: Astralis forhandler med MAD Lions
Astralis' holdkort kan meget vel snart blive udvidet til at tælle otte spillere, da Bubzkji er kommet i kikkerten hos Danmarks bedste hold.
Skrevet af: Sander    30. juli 2020 22:57      

22-årige Bubzkji har i 2020 en flot rating på 1,13.

Astralis kan muligvis snart tilføje endnu en spiller til holdkortet, da den danske organisation forhandler med MAD Lions om en transfer af Bubzkji.

Det skriver HLTV.org baseret på anonyme kilder.

Tilbage i slutningen af juni kunne 1pv afsløre, at Bubzkji var på vej til at bliver bænket i MAD Lions, men kort tid efter meldte organisationen ud, at der endnu ikke var truffet en endelig beslutning.

Meget peger dog i den retning, for senere blev Lekr0 sat i forbindelse med MAD Lions som Bubzkjis erstatning, men den svenske NiP-spiller har angiveligt takket nej til kontraktudspillet.

LÆS OGSÅ
Medie: Lekr0 afslår MAD Lions-tilbud

Astralis tæller allerede syv spillere, men to af disse, gla1ve og Xyp9x, er sygemeldt, og es3tag og JUGi er derfor rykket ind i startfemmeren.

Det er derfor uvist, præcis hvilken rolle Bubzkji er tiltænkt, men Astralis' sportsdirektør, Kasper Hvidt, har tidligere luftet tankerne om at have 10 spillere til rådighed.

LÆS OGSÅ
Kasper Hvidt undrer sig: "Hvorfor er det ikke sket før?"

Hvis parterne når frem til en aftale, kommer Astralis til at bestå af:

  • dk device
  • dk es3tag
  • dk Magisk
  • dk dupreeh
  • dk JUGi
  • dk Bubzkji
  • dk gla1ve (Sygemeldt, forventes tilbage i august)
  • dk Xyp9x (Sygemeldt på ubestemt tid)
     
  • dk zonic (Coach)

MAD Lions kommer derimod til at mangle en spiller:

  • dk AcilioN
  • dk roeJ
  • dk sjuush
  • dk acoR
     
  • br peacemaker (coach)

Ingen af parterne har offentligt bekræftet, at der skulle være forhandlinger mellem de to hold, men peacemaker afslørede torsdag aften på Gamers Club Masters' stream, at der i øjeblikket foregår forhandlinger og at Bubzkji snart tilslutter sig et storhold.

#1 Luc4s
2020-07-30 23:00
Ja okay
#2 mad0
2020-07-30 23:01
Der er sgu nok nogle spillere, som har i tankerne at søge nye veje, siden de tilføjer flere.
#3 WeiZ
2020-07-30 23:03
Tror vi ser “astralis” under et nyt navn snart. Med det mener jeg selvfølgelig holdet, dupreeh, glaive, osv :)
#13 interitium
2020-07-31 00:16
tror vi ser originale astralis forlade astralis når deres kontrakt udløber
#15 Martin
2020-07-31 01:16
Kender vi den dato?
#17 interitium
2020-07-31 03:08
Mener deres kontrakt udløber lige efter Majoren / slut på året
#43 ankjaers
2020-07-31 13:31
Der burde komme noget pr omkring forlængelse af kontrakter. Hvis ikke rygtemøllen skal begynde at antyde den oprindelige rooster kommer til at spille under et andet navn
#23 Iceyyy
2020-07-31 07:42
Tror vi ser et hold sådan her
Kjaerbye
Bubskji
Jugi
Es3tag
Magisk
#32 WeiZ
2020-07-31 09:27
Det har du nok ret i, dog hentydet jeg mere til at vi nok dupreeh, glaive, device og xyppe under er nyt navn sammen :)
#36 Iceyyy
2020-07-31 10:49
Godt være jeg har gættet på north lineup mange gange
Dup
Dev
Xyp
Glave
Aizy
#37 Hateville
2020-07-31 11:14
Du er så fjern fra virkeligheden.
#41 Iceyyy
2020-07-31 12:15
Hvad 😂😂😂
#4 sekke
2020-07-30 23:06
Udefra ligner Astralis danmarks største cirkus, en titel cirkus arena ellers har haft længe.
#5 Radski
2020-07-30 23:08
Hvis de tager bubski ind, så håber jeg for evigt at de vil fucke så meget op, at de taber enhver krone de har tilbage :) :D
#6 Gilborg
2020-07-30 23:11
Du altid så toxic
#7 Radski
2020-07-30 23:17
Har været toxic 2 gange i 2020 brors
Dit dumme opslag og så det her :)
#9 Mrnobody
2020-07-30 23:18
+1
#8 Brian
2020-07-30 23:18
Må man spørge hvorfor? :)
#14 jabroni
2020-07-31 00:55
Sikke et usympatisk ønske.
#16 divided
2020-07-31 02:41
XD Radskiii Men hvorfor tho. Har han været toxic overfor dig en gang for meget eller hvad
#18 ANO
2020-07-31 04:59
Du er altid så positiv :)
Kan du ikke pakke din negative stemning ned, et sted hvor ingen kan finde den...
Du er seriøst værre end de trolls der florere rundt på HLTV, og hold fast de er belastende.
#27 Hateville
2020-07-31 08:38
Prøv at kom med et sagligt argument.
#28 whitebear22
2020-07-31 08:44
Det er klart. Du bryder dig ikke om én mand, så derfor skal hele butikken vælte.

Jeg håber for dig, at det er en internetpersona - hvis du er sådan uden et keyboard, tyder noget på, at du har ondt i livet.
#40 Radski
2020-07-31 12:09
Det har intet med bubski af gøre haha XD??

Astralis ødelagde heroic ved at tage es3tag, hvilket er fair nok, men gjorde at de resterende ikke kunne signes af en bedre org ( i guess...) og self skulle de starte helt forfra ( Cadian tweet dengang). Så tager de Jugi, som skulle være en del af "teamet", men det fungerer ikke, og nu er han igen uden hold. Derefter tager de Bubski ind, hvilket igen er fair nok at bubski vælger at sige ja, da det er oplagt for ham, men det betyder også at Astralis ødelægger endnu et hold :))

Også at jeg mister respekten til Astralis burde selt ik se så meget ned på, da de også er hovedårsagen til at spillerne havde brug for en pause, så intet med spillerne bare orgen :)
#45 whitebear22
2020-07-31 17:01
Fair, den er ikke møntet på Bubzkji. Det ændrer dog ikke på, at du virker rimelig hatefull.

Astralis har umiddelbart handlet inden for rammerne (de skal næppe klandres CSPPAs ageren i sagen) - og du fastholder stadig din indstilling?

Der er ingen, der er blevet tvunget til at skrive under med Astralis og der er intet, som tyder på, at Astralis ikke har rent mel i posen.
#46 Radski
2020-07-31 17:41
Man må jo godt have et had overfor en organisation, klub, etc... Hvis du mener deres behandling mod spillerne har været ringe ( her tænker jeg xyp og gla1ve, som spurgte efter pause, men fik et afslag), og deres køb af andre danske klubbers spiller, hvilket har medført at de netop ødelægger 2 store hold ( Heroic og Mad lions). Hvert af de 2 hold mistede deres stjernespiller, og det betød at heroic-spillerne ikke blev signet af funplus phonix, blev nød til at forlade flashpoint, og skulle starte forfra i form af pracc osv. Samme med mad lions nu, og samme kan siges med Jugi, som jo skulle være en del af "teamet" i en længere periode, men nu er uden hold.
#47 whitebear22
2020-07-31 18:30
Indrømmet - behandlingen af xyp og glaive har ikke været den bedste.

Men at du bebrejder Astralis deres køb fatter jeg ikke. INGEN af de andre hold har været tvunget til at sælge, og Astralis skal ikke bebrejdes, at Heroic var så amatøragtige at gå ind i en millionovertagelse uden at have styr på sine kontrakter.

CSPPA har set mindre pæne ud i overdragelsen til FPP - Astralis har spillet bolden efter reglerne.
#49 RAVN
2020-07-31 18:57
Nu er det vel stadig rygter det med glaive og xyp? Jeg har i hvert fald ikke set nogen be eller afkræfte dette.

Hvordan kan du give astralis skylden for at ødelægge to hold? Det må da helt klart være Heroic og FPP, der står tilbage og har fejlet, fordi de ikke havde tænkt tingene ordentligt igennem.
ML har selv startet med at sætte bub på bænken - så mon ikke de selv har en del i dette.
#10 TheSmilingGun
2020-07-30 23:31
Der går vel ikke lang tid før de tilføjer en IGL mere.
#22 WeiZ
2020-07-31 07:29
Som es3tag? :p
#31 TheSmilingGun
2020-07-31 09:01
Blev han ikke hentet ind pga firepower?
#33 WeiZ
2020-07-31 09:27
Muligvis, men han kan godt igl.
#48 TheSmilingGun
2020-07-31 18:32
Men jeg tænkte på en decideret IGL, ikke en som kan gå ind og agere IGL :)
#50 WeiZ
2020-07-31 19:07
Maybe
#42 MSAA
2020-07-31 12:42
Han er ikke igl.
#44 WeiZ
2020-07-31 13:58
Det var magisk heller ikke :p - es3tag har ageret som igl i heroic. :)
#11 Nordby
2020-07-30 23:58
Tja mener det var i et interview med hltv en gang, kan ikke huske om det var da de hentede jugi eller es3tag, men mener da at de har snakket om muligvis at have et 10 mands roster, og indtil videre kunne det jo godt se ud som om at det er der de er på vej hen.
#39 Arthrangos
2020-07-31 11:45
Var vidst Kasper Hvidt der sagde det, ye
#12 Madsen
2020-07-31 00:05
Håber godt nok ik han kommer på astralis :(
#19 PillerPaller
2020-07-31 06:06
Kasper Hvidts gode ide med et 10 mands-lineup uden spillernes buy in blev helt som forventet astralis død :)
#20 Iceyyy
2020-07-31 06:43
Det her er jo en joke 8 man roster
Eller så smider de xyp ud
#21 RAVN
2020-07-31 06:55
Jeg kunne se idéen i at have 1 eller 2 spillere man kunne bytte rundt med men når man nu begynder at tilføje flere spillere, synes jeg det lugter mere af, at folk muligvis er på vej væk.
Hvis man virkelig vil op og have 10 spillere, må det vel være for at have to hold og kommer andet holdet så nogensinde til at spille de helt store turneringer?
#24 -Kv1st-
2020-07-31 07:51
Et hold bestående af ti spillere er jo i sig selv fedt nok.
Astralis har jo tidligere valgt at udeblive fra en del turneringer men med et ti mands hold kunne de sende astralis Nr 2 afsted I stedet
#26 Zherman
2020-07-31 08:37
Ja, det kommer andet holdet til - indtil at TOs kræver at man skal stille med stærkeste hold.

Noget af det, i 10 mands roster snakken, som jeg mener man ser stort på er, at esport er meget anderledes end alm. sport.
Jeg har en interesse i f.eks. Astralis pga., at jeg har fulgt device, dupreeh og Xyp9x siden jeg startede med at se CS. Gennem Dignitas, TSM,? og nu Astralis. Rykker de videre til Team DDX, så falder min interesse i Astralis. Det samme gjorde sig gældende ved GODSENT / FNATIC, og efterfølgende ved interessen i GODSENT (Som godt nok stoppede som org. efterfølgende, og startede op igen senere).

Hvis man sad og skiftede spillere, så ville det i min optik og betyde, at mange af de storylines, som trækkes fra turnering til turnering, ja de ville ryge. Spillet vil blive langt mindre taktisk, da jeg simpelthen ikke kan se, hvordan fanden i helvede folk skal kunne være på samme niveau, hvis de spiller seks forskellige maps med forskellige personer der gør hvad, og hvem man spiller sammen med.

Hertil kommer igen, hvem er de spillere, der ønsker at sidde på bænken som nr. 2? Det bliver aldrig superspillerne, da jeg har svært ved at se, at de har et drive og hunger efter at vinde, og heller ikke vil være dem, der trak de store $, da hvorfor skulle man betale store $ for at have en backup?
Det betyder igen, at poolen af spillere bliver mindre og udvalgtet "ringere", så når man så vil skifte ind, så står man med en svagere spiller, som igen skaber et ringere hold og en dårligere slutprodukt --> Counter-Strike.

Jeg kan på ingen måde se, at den ide med 2nd hold/+backups, udover hvis det bliver gjort som Academy før Valve sagde "No". På nogen måde skulle kunne give en værdi. Hverken til fans, TOs og heller ikke til Org'en. Det er selvfølgelige bare mit perspektiv, og når alt kommer til alt, så ved jeg jo ikke en skid om, hvordan deres org. struktur osv. er skruet sammen - eller deres visioner og ideer.
#30 Luffe-
2020-07-31 08:54
Fuldstændigt enig. I andre sportsgrene er det holdene jeg holder med. Oftest pga en længere historie. Men eftersom CSGO er så ungt, så er det også spillerne. Smutter 4/5 af Astralis core til et andet hold, jamen så smutter jeg med.
:)
#38 yez
2020-07-31 11:30
+1 det er spillerne at vi følger!
#25 MrbecherM
2020-07-31 08:14
Vil Astralis købe alle danske spillere eller hvad? Jeg er ikke fan at det her!
#29 whitebear22
2020-07-31 08:47
Dust2 glemte at skrive nyheden om, at folkene bag FC Bayern havde købt sig ind i Astralis og nu vil anlægge samme strategi som Bayern gør i Bundesligaen....

Lidt mere seriøst så forstår jeg ikke, hvorfor Astralis bliver ved med at tage spillere ind, medmindre det er fordi nogen er på vej ud.
#34 complex1t
2020-07-31 10:09
Jeg kan godt se idéen i, at have udskiftere, da det giver plads til at man kan have off days og ikke føle sig presset til at præstere konstant. Jeg tror dog hurtigt der bliver en skævvridning i hvem der kommer til at spille mest, og spørgsmålet er hvor længe man som spiller gider at kigge på.

Det kunne også virke som en måde at omgå Valve's regler omkring, at man ikke må have et academy hold. Hvis de indhenter spillere til et 2. hold og forklæder dem i Astralis tøj, så holder de sig inde for reglementet, men kan samtidig hente spillere til 1. holdet.

Der er mange teorier og det bliver spændende at se hvad det udvikler sig til :)
#35 strogie
2020-07-31 10:41
Først es3 og nu bubski, det er jeg ikke fan af :o