Opret Log ind
Kristous lejeperiode med North slutter
Hvad fremtiden bringer for den nu tidligere North-spiller, må tiden vise.
Skrevet af: Alsofas    4. juli 2020 14:30      

Kristou er færdig i North efter halvanden måned hos organisationen.

Kristous udlejning til North er nu nået enden. Det skriver det 18-årige talent selv på Twitter. 

Den blot 18-årige Kristou blev hentet til North i midten af maj, efter Kjaerbye blev sygemeldt på ubestemt tid. Her fik han en lejekontrakt indtil starten af spillerpausen, og da den nu er ramt, er hans tid hos North ovre.

LÆS OGSÅ
kristou erstatter Kjaerbye i North

Under North-fanen fik Kristou spillet fem turneringer, som blandt andet inkluderede DreamHack Masters Spring, ESL Pro League sæson 12 såvel som cs_summit 6, og han fik derfor bidt skeer med store hold.

Kristou havde nogle store sko at udfylde efter Kjaerbyes sygemelding, men han har præsteret på et nogenlunde niveau med en rating på 0,88. Til sammenligning havde gade og cajunb ratings på 0,96 i samme periode.

Den unge dansker har altså fulgt godt med i tiden hos North, men det var alligevel ikke nok til at blive en fast del af North-truppen, som derfor formentligt ser Kjaerbye tilbage efter sommerpausen, selvom intet officielt er meldt ud.

Kristou er af denne grund også tilbage i AGF-lejren, men om han fortsætter her eller drager andetsteds, må tiden også vise. Det aarhusianske mandskab har dog præsteret rigtig godt siden Kristous afgang, og det bliver derfor spændene at se, om der bliver plads til det unge talent.

North består nu af:

  • dk aizy
  • dk cajunb
  • dk MSL
  • dk gade
     
  • se Jumpy (Coach)
  • dk Kjaerbye (Ude på ubestemt tid)

AGF består af:

  • dk TMB
  • dk fr0slev
  • dk netrick
  • dk Lukki
  • dk Daffu
  • dk Kristou
     
  • dk FaagaN (Coach)
#1 Madsen
2020-07-04 15:08
6mands ristet kan noget
#2 detura
2020-07-04 15:27
Så bliver der i hvert fald ristet
#4 b1ng0_o
2020-07-04 16:46
hahahaha xD
#3 cleansation
2020-07-04 16:39
Fint bekendtskab i North. Til slut synes jeg han virkelig begyndte at vise talentet, selvom han så noget grøn ud i starten. Næppe nemt at komme ind som så ung en gut på et hold som er så elendigt sat op
#5 wake
2020-07-04 20:29
Må se mig enig her. Hvertfald statwise :)
#6 DH_JanLund
2020-07-04 21:43
Dejligt vi for ham tilbage. Jeg ser ikke AGF sælge ud. De er pt Danmarks 3 bedste hold.
#7 JSand
2020-07-04 21:45
3. bedste hold :D ???
#8 DH_JanLund
2020-07-04 21:47
Ast.
North
AGF

For mig er et dansk hold dem med ejerskab i Danmark. Skulle jeg nok have skrevet. Den anden ligger mig selv i klaskehøjde
#9 leandr
2020-07-04 21:52
for mig er danske hold dem som har et lineup hvor nicks starter med K, L, N, F og T, så for mig er AGF dk's bedste hold
#10 JSand
2020-07-04 22:11
Tænkte også lige, at der var et eller andet, jeg havde misset, hvis du legit havde AGF over MAD Lions, Heroic, North, Astralis, x6tence ;)
#11 DH_JanLund
2020-07-04 22:20
Altså x6tence.... efter tabet af farlig..... Den er svær. Men som aarhusianer er man altid lidt farvet :D
#13 cleansation
2020-07-04 22:49
Det undrer mig næsten mere at North er over Heroic og Mad Lions.
#15 JSand
2020-07-04 23:07
Hverken Heroic eller MAD Lions er jo danskejede - han skriver jo, at et "dansk hold" er ejet af danskere ifølge ham
#12 Nordby
2020-07-04 22:36
Bare af ren nysgerrighed hvorfor synes du at man skal repræsentere en dansk org for at være et dansk hold? Fordi så havde vi godt nok ikke nogle specielt gode danske hold tilbage i 2015/2016.
#14 cleansation
2020-07-04 22:50
Forstår heller ikke lige logikken. Men hvis man skal være registreret i Danmark, så er OG vel over både North og AGF også så.
#16 DH_JanLund
2020-07-05 01:24
For mig svarer det bare til at en spansk fodboldklub henvender sig og køber 5 danske spillere til hans klub. Men hepper skam stadigvæk på dem.
#17 cleansation
2020-07-05 13:24
Fair. Men mener du så heller ikke fc Nordsjælland, Vejle og fc midtjylland er danske klubber?
#18 cleansation
2020-07-05 13:50
Eller at Liverpool, Leicester, Wolves, Arsenal, United, City, Chelsea, Bournemouth, Sheffield, Watford og sikkert en masse flere i Premier league heller ikke er Engelske?
#20 DH_JanLund
2020-07-05 17:18
De er jo kun ejet af. Mad lions er spansk. Fc Midtjylland Er dansk. 🤨
#19 Nordby