Opret Log ind
Video: Astralis udgiver ny video med ingame kommunikation
Det stjernespækkede danske hold har udgivet deres tredje video, hvor vi får et indblik i den ingame kommunikation, som foregår hos verdensstjernerne.
Skrevet af: JSand    29. maj 2020 21:30      

dupreeh fik et ace, hvor han ved en fejl havde muted sin mikrofon, da Astralis slog Heretics.

Det er ved at være halvanden uge siden, at Astralis delte deres sidste video, hvor vi får et indblik i den ingame kommunikation, som foregår hos verdens bedste mandskab.

Her har det danske hold nemlig valgt i stedet at udgive videoer med de enkelte spillere, hvor vi indtil videre har fået et indblik i devices hverdag inden et vigtigt opgør såvel som en normal trænings-dag med dupreeh.

Nu har danskerne dog delt en ny video med ingame kommunikation. Her får vi et indblik i, hvordan kommunikation foregik, Astralis stod over for henholdsvis Dignitas, NiP og Heretics.

I videoen ses det blandt andet, at dupreeh laver et ace på Inferno med sin mic muted, mens vi også får et vaskeægte 5v5 retake at se på Train.

Alt dette og meget mere kan man se i den 9 minutter lange video, som kan findes nedenfor:

#1 Malleren
2020-05-29 22:05
Gal magisk er toxic
#2 fribz
2020-05-29 22:17
Er han sgu da på ingen måde?
#5 leandr
2020-05-29 22:47
Han er da klart den mest "toxic". Hans toneleje er nogle gange negativt. Eksempel er fx da han dør til ham ovenpå grøn, så siger han meget hårdt "Hvor er du henne?!". Også i andre videoer, som da han dør i pit til en der står foran lille sand smoken, også siger "HAN ER FORAN DIG???" som om dupreeh vidste det. Ikke super slemt, men klart den værste af dem alle. De andre giver knivskarp og rolig info i en fin tone.
#10 10_Gr0n
2020-05-30 01:23
Tror bare han lyder sådan, ang. den med pit. Den med bag grøn vil jeg gerne medgive dig, der lyder han som en der føler sig bait’et.
#11 fribz
2020-05-30 06:20
Det er stadig ikke toxic
#13 Malleren
2020-05-30 09:35
Det er toxic..
#17 mamas
2020-05-30 22:13
Stop nu med at sig, at du ved hvem der er toxic ud fra et klip på 9 min xD - Hvis Astralis synes han er toxic, så spillede han sgu nok ikke på holdet mere
#18 Malleren
2020-05-31 08:46
Iforhold til de andre er han da xD
#19 mamas
2020-05-31 12:04
Synes toxic er et helt forkert ord at bruge. Han har et andet toneleje, ja. Mere er der ikke i det :-)
#15 Jerry
2020-05-30 19:13
Det er på intet tidspunkt i den lydoptagelse toxic snak/råb fra en eneste spiller eller Coach.
#16 leandr
2020-05-30 21:47
Så sejler du sgu. Ked af at sige det. Den tone han snakker i er værre end de andre spillere. Se på vertigo, hvor han lige bliver ramt af en moli der spreader. Der whiner han sgu direkte bare.
#20 Jerry
2020-05-31 19:52
Sikke en beskyldning haha :-)
Der er intet toxic, så har du satme aldrig mødt folk der er toxic... Uha uha... :-)
#12 Malleren
2020-05-30 09:34
Er ihvertfald overrasket over hans kommunikation :D
#3 Jaegeren
2020-05-29 22:36
haha :D
#4 mamas
2020-05-29 22:38
"De kan være foran lorten"? Den var ny xD
#6 whitebear22
2020-05-29 22:54
Der er godt nok forskel på Astralis i dag, og dengang de var TSM - dengang var der meget mere vildskab i deres kommunikation. Det er lidt sjovt at høre :)
#7 Jaegeren
2020-05-29 23:22
Der er godt gang i mundtøjet der hvor de spiller mod C9 på Overpass :D
#8 whitebear22
2020-05-29 23:44
Præcis.

Det har sin charme, men det er ikke nær så skarp kommunikation som nu.
#9 Jaegeren
2020-05-29 23:47
Nej, det ændrede sig nok hurtigt da zonic kom til.
#14 MrBlond
2020-05-30 13:52
Er så fan af de her videoer kæft det er fedt!