ko5te søger hold
24. juni 2019 kl. 07:26
Koste
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Mit navn er Christoffer Kostelac. Jeg er 22 og bor i Aarhus, hvor jeg læser Tysk på universitet og har i de sidste 8 måneder været IGL for Kolding E-sport. Jeg føler jeg har været med til at skabe gode resultater her og ønsker at bygge videre på det sammen med 4 andre mennesker. Jeg har en kærlighed for den taktiske aspekt af spillet og elsker at kigge på demoer og bearbejde strats med mit hold.
Jeg har masser af fritid da mit studie ikke kræver så meget så jeg har mulighed for pracce så meget som muligt så længe jeg ved at jeg skal spille.

ESEA Stats for sæson 31
imgur.com/a/vJdUamM

Dette er mine stats for denne sæson af ESEA. Fra mit perspektiv er det hverken dårligt eller skidt, men i betragtning af den rolle jeg havde på holdet og at jeg var IGL, så synes jeg det har været en acceptabel sæson.

Dette er de tidligere hold og lineups jeg har spillet for, hvor de øverste er de seneste.

Kolding E-sport (GaaS, ko5te, JaquarN, Stilborg, MistR)
Illusion (SpyZe, ko5te, Saurjin, eZo, Swaft)
Afdeling A (Miko, ko5te, eZo, JaquarN, Tex)
Prophets (Miko, ko5te, eZo, FISK3NN, g0ni)
CS Hawks (FISK3NN, eZo, Dny, g0ni, ko5te)

__________________________________________
Jeg har gennem min tid deltaget i dette online og offline.
CBE LAN 2017 B-turnering - 4 plads - (Stand-in)
NNP 2014 - 4 plads -
Harte Lan 2018 - 5/8 plads -
GGW 2017 - 5/8 plads -

Online
avXperten Division 1. A Sæson 8. - 1 plads -
avXperten Division 1. Y Sæson 9. - 7 plads -
Waoo Liga Division 1 Sæson 1. - 7 plads -
__________________________________________
Online Profiler:
faceit.com/en/players/Kostelac (2788 Elo)
play.esea.net/users/1009395
steamcommunity.com/id/Kostelac/
__________________________________________

Jeg vil gerne finde et hold hvor der allerede er 4 dygtige individuelle spillere (gerne mellem de 2500-3000 Elo. Jeg har min egen forventing at jeg bliver en del af at stabilt lineup som allerede har pracc og teamspeak servere så vi kan hoppe direkte til træning. Med det sagt så er jeg ikke bange for at starte noget op sammen med andre så længe vi kan få samlet nogle gutter der passer godt sammen og er virkelige dygtige individuelle.

Det jeg kan tilbyde er min erfaring som IGL, har været IGL i en del år nu og selvom jeg stadig føler jeg kan udvikle mig meget mere så føler jeg at jeg har masser af ting jeg kan tage med til mit næste hold. Jeg har en meget gennemarbejdet playbook, hvor de stærke strats ligger på Nuke, Inferno, Mirage og Dust2. Dette betyder ikke at jeg ikke kan spille andre maps, men blot at hvis der er problemer på disse kan jeg måske fikse det for jer.
Jeg har næsten altid antistrattet mine modstandere, det har hjulpet mine tidligere hold at lave upsets og jeg plejer aldrig at undervurdere dem jeg skal spille mod.
Jeg har meget erfaring med nades og kan reelt set kaste en smoke, popflash eller molly hvor end du vil have den skal lande.

Mine svage sider består af at jeg ikke selv er den bedste aimer i verdenen. For at kompensere for dette er jeg blevet virkelig god til at sætte mine mates op til kills og få dem til at skinne i spillet.
Jeg har et problem med at hæve stemmen når jeg skal gentage tingene 3 gange i løbet af en runde.

Med alle kortene på bordet. Hvis i står og mangler en der skal calle eller en der vil få alle andre på holdet til at ligne den næste Niko eller Coldzera så synes jeg i skal kontakte mig over steam.

steamcommunity.com/id/Kostelac/
steamcommunity.com/id/Kostelac/
#1(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 09:56
Equip
+Rep har en god forståelse indefor cs og skyder en masse hoveder!
#2(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 16:06
JaguarN
+rep dygtig spiller og lært mig en masse. Udentvivl worth a try:-) good luck b<3
#3(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 16:10
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
+rep til ko5te! Virkelig en fed igl til holdet som også sagtens kan skyde fra sig!
#4(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 16:50
IwRsen
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
giga +rep til den her søde fyr
#5(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 18:34
JSand
Dust2 fantasy vinder
+rep Han har en rigtig god forståelse, og han forstår virkelig den taktiske del af CS! Han kan dog også sagtens skyde fra sig :-)
#6(Med 5 svar)
3. juli 2019 kl. 22:26
oJ-iwnl-
Hej mig og min ven er igang med at starte noget nyt op.
Information: dust2.dk/Community/8731-nyt-projekt#p12
#7(Med 4 svar)
4. juli 2019 kl. 17:00
maurits
Ikke for at være en idiot. Men makkeren siger GERNE 2500-3000 elo på faceit. Der er 600 elo.
#9(Med 3 svar)
5. juli 2019 kl. 09:22
oJ-iwnl-
Vi har ikke nogen på 600 elo
#10(Med 1 svar)
5. juli 2019 kl. 09:54
WeiZ
Tror han mener forskellen fra din mate's elo, til de 2500 ish. Der er 600 elo's forskel. :)
#11(Med 0 svar)
5. juli 2019 kl. 16:40
maurits
Thank you, sir!
#12(Med 0 svar)
5. juli 2019 kl. 16:41
maurits
Der skulle lige have været sat et "forskel" ind - my bad
#8(Med 0 svar)
4. juli 2019 kl. 20:54
Lewons
Har addet på Steam for snak om hold :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.