Orkaz (support) Leder Efter Hold
8. april 2019 kl. 16:04
Orkaz
Hey!
Jeg er træt af soloq faceit, så jeg søger efter et hold som ikke splitter op i de første par måneder. Jeg søger alt, så jeg kan altså både joine et hold på 4, eller starte noget helt nyt, med en enkelt person.

Info om mig:
Jeg er 14 år og bor i Vissenbjerg på Fyn. Jeg går pt i 8. klasse, men udover det laver jeg ikke en skid, så jeg har massere af tid :). Jeg er åben for at tage til lans/bootcamps rundt i hele landet.

Info om mit cs:
Jeg har spillet csgo siden 2016, og har 2400~ timer i spillet.
Jeg spiller for det meste support og entry. Jeg har spillet på lidt forskellige hold, så jeg har god holderfaring. Specielt fra et hold jeg var på i over 6 måneder hvor vi deltog i flere turneringer samt spillede scrim mod forskellige hold såsom Girls Legion. I forhold til min tid i spillet har jeg en utrolig god spilforståelse og et sprødt aim til at bakke det op med.

Jeg kan callouts til alle maps, udover vertigo. Jeg kan hurtigt lære de nødvendige smokes på de forskellige maps. Jeg har en god kommunikation, og rager sjældent, og når det endelig er så er det ikke så højlydt. Jeg har ikke noget liv, så jeg møder altid opvarmet op til pracc sessions.

___

Krav til jer:
Ikk' toxic
I er meget dedikeret
I skal have disc eller ts
Skal have klare roller
#1(Med 0 svar)
8. april 2019 kl. 16:34
HiZE
+rep. Maskine <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.