GhostHashtag søger hold. (18+)
3. april 2019 kl. 13:58
GhostHashtag
Hej!

Mit navn er Lasse Eriksson, og jeg er 21 år.
Jeg kommer fra, og bor nuværende i Odense, Fyn.
Jeg har spillet skydespil siden jeg var 5 år, og har spillet CS:GO i cirka 6K timer.
Jeg er solid rifler/awper så hvad end der passer jer.
Jeg vil IKKE være igl/support.
Jeg er fra den 27. februar til den 1. april gået fra 1489-2382 ELO på faceit, og lige nu ligger jeg på 2516 ELO. gyazo.com/e55af9019bf077d490bf6e90002725c3
Jeg har tidligere prøvet at spille seriøst CS:GO på et engelsk hold, men det faldt fra hinanden.
Jeg har også spillet seriøst WOW hvor min "guild" var #1 på EU-Outland i et stykke tid hvis det tæller for noget? :D
Jeg kan spille alle dage fra 16:00-22:00. (MTOTFLS)
Nogle dage kan jeg spille fra 16:00-24:00. (Mandag, Fredag, Lørdag, Søndag.)
Vil dog gerne have at en pracc varer max 3-4 timer.


Svagheder:
Eftersom jeg har minimal erfaring med at spille på hold, kan det godt være at jeg lige skal have ting forklaret 2 gange til at started med, men jeg lærer hurtigt.
Jeg har middel erfaring på de_train, og de_dust 2.
Jeg har ikke meget erfaring på de_nuke. og de_vertigo.

Styrker:
Jeg er flere gange blevet kaldt Xyp 2.0 fordi jeg ikke bugter under pres, så jeg er solid til at clutche runder.
Jeg tilter aldrig, selv hvis der står 0-15 giver jeg aldrig op.
Jeg tager spillet meget seriøst, så det forventer jeg også at alle andre på holdet gør.
Jeg er rigtig god aimer, og har hurtige reflekser både med rifle og awp.

Mine krav til holdet:
Jeg gider ikke at joine et nyformet hold, det skal være et hold som har været sammen i minimum 3+ måneder.
Der skal være faste timer til at pracce.
I skal være gode til CS:GO. (2200+ELO Faceit)
I skal alle være 18+ med få undtagelser.


Kontakt mig gerne på Steam, kommmentarfeltet eller faceit.

Faceit: faceit.com/en/players/GhostHashtag
Steam: steamcommunity.com/id/GhostHashtag/
#1(Med 0 svar)
3. april 2019 kl. 14:01
GhostHashtag
P.S. alle på holdet skal helst have gode og virkende mikrofoner, har hørt for mange der sidder og spiller i en lufthavn. :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.