Søger folk til interview (speciale)
28. februar 2019 kl. 12:34
Mattti
Hej Dust2!


Jeg er igang med min kandidat (cand.merc. i Brand Management & Marketing Communication) og har valgt at skrive om CSGO communities i Danmark - så selvfølgelig skal jeg da spørge et af danmarks største, nemlig Dust2!

I forbindelse med mit speciale leder jeg efter folk som har lyst til at blive interviewet af mig, hvor vi snakker om CS1,6, CSGO, communities som Dust2, esport.dk, hltv.org og vi snakker om hvad du foretager dig indenfor CSGO (spiller du på hold, med venner, ser du kampe på twitch/tv, better/odser du, bytter/trader du skins og meget mere). Alle fra 10-13 år til 30+. Interviewet vil tage alt imellem 25-40 min og kan gøres over både ts, discord, ventrilo, skype eller over en kop kaffe i København.

Jeg håber der er nogen derude der har lyst til at hjælpe med dette! Jeg kan kontaktes her på dust2, over steam (steamcommunity.com/id/Avaro/) eller på mail ([email protected]).

Glæder mig til at høre fra jer! Ha' en forsat god dag.
#1(Med 1 svar)
28. februar 2019 kl. 12:47
hoFFia
Hej Mattiti.

Jeg vil meget gerne svare på nogle af dine spørgsmål og sådan.
Vi kan klare det på ts :)

add mig, hvis du er interesseret :)
steamcommunity.com/id/hoffiamylover/
#2(Med 0 svar)
28. februar 2019 kl. 13:47
Mattti
Har smidt dig en invite! tak for hjælpen :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.