Søger sidste spiller
13. februar 2019 kl. 11:19
Magnus
Heysan

Vi søger sidste spiller til at gå i huk. Vi fandt vores 4. mand for kort tid siden og vi har følgende krav:

16+ som minimum i alder, hvis du er i den lave den af alderen så skal du hvert fald udvise modenhed for din alder.

Du har mulighed for at komme til KBH NV til bootcamp - vi kan evt. hente/køre internt i teamet men det er nok anbefalet at du er fra Sjælland, eller Lolland som længst væk. Vi har et færdigt og klart lokale sat op i området snart, så weekender kan planlægges.

Du viser et "niveau" der er ala Faceit level 8+, det er ikke meget at gå efter, men det er et pejlemærke. Personligheden betyder mere end dit aktuelle niveau, som jo ikke nødvendigvis reflekterer dit potentiale.
#1(Med 0 svar)
13. februar 2019 kl. 11:22
Magnus
Hov: Vigtig detalje - Vi spiller onsdag og torsdag 17-20. Vær gerne klar i aften.
#2(Med 0 svar)
13. februar 2019 kl. 15:25
G0bJerG
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg er klar! Jeg er level 8, snart 17 og er fra sjælland, har 6000 timer Skriv til min facebook - Nikolaj Gobjerg :D
#3(Med 0 svar)
14. februar 2019 kl. 20:22
ol1ver-
tjek dm.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.