CS:GO hold/ 11 års cs erfaring
31. januar 2019 kl. 18:24
Rasmussen
Til rette læser,

Tak fordi i har taget jer tid til at læse min tråd.

Profil
* Navn David Rasmussen
* 23 år gammel og bosat på Østerbro
* Over 10 års cs erfaring
* Deltager ved et utal af tuneringer -heriblandt, slap live og the blast
* Opnået MM rank SM, her skal det uddybes at jeg har prøvet kræfter med faceit og ESEA men har mistet lysten pga. solo que
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg skriver denne tråd, da jeg søger et hold som er resultat orienteret og gerne vil frem over linjen. Jeg har et ønske at deltage til diverse tuneringer hvor niveauet vil være på amatørplan, men vil ikke negligere andre muligheder hvis muligheden byder sig. Jeg har personligt et fuldtids arbejde som jeg plejer fra 09 - 17 hver dag mandag-fredag men er bundet af hverken kæreste, familie eller dyr.

Jeg er utrolig fleksible i min kalender, både i det daglige(ude for arbejdstider) men også i weekender. Jeg dyrker meget princippet "øvelse gør mester" og derfor forventer jeg også pracc både internt men også eksternt.

Jeg er utrolig tilpasset på bundlinjen og kan derfor også påtage mig alle roller udover IGL.

Hvis i finder mit opslag interessant, kan i henvende jer på min steam profil.
steamcommunity.com/id/djananasskurk/
#1(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:25
Rasmussen
Jeg er ikke bundet*
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.