MSA ønsker feedback på GGW
28. januar 2019 kl. 14:15
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hej venner

Jeg havde æren af at kommentere GGW #24 med VNG, og nu har jeg fået lyttet noget af det igennem, men det er indimellem vanskeligt at være selvkritisk, så jer, der så med, må meget gerne give mig feedback - positiv eller negativ - alt modtages med kyshånd.

Min rolle var primært at være ekspert, så det er mest det, jeg forholder mig til, men igen er ordet helt frit, hvis der er andet, jeg kan forbedre.

Selv har jeg primært noteret mig, at jeg taler en anelse for hurtigt, og jeg tror, at det skyldes, at jeg gerne vil have pointen skudt af så hurtigt som muligt, så jeg ikke tager for meget tid.

På forhånd tak!
#1(Med 3 svar)
28. januar 2019 kl. 14:24
dinesen
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Jeg synes, at du gjorde det rigtig godt Mads. Du havde flere gode pointer og mere analytisk end VNG.



Derudover gentog du ikke dig selv flere gange, du kom hele tiden med ny information og nye analyser. Til tider kunne du godt snakke for hurtigt, men jeg kunne egenlig sagtens følge med i hvad du sagde.

Man kan tydeligt høre, at du har erfaring fra spillet og kender spillet godt.

Good job :) Håber andre arrangører henter dig ind som kommentator.
#3(Med 2 svar)
28. januar 2019 kl. 14:34
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tak, Simon!

Jeg tror måske også, at det afhænger af lytteren. Jeg mister sandsynligvis folk med mindre erfaring, når jeg taler lidt for hurtigt.

Endnu engang tak - det håber jeg også :-D
#16(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 21:02
Arthrangos
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Du har styr på spillet, det kan man ikke være i tvivl om.

Synes ikke du snakker for hurtigt; det skaber 'problemer' for dig, ja, men det tempo er satme også nice, så please ikke skru ned for det, men istedet øve på at få ordene ud korrekt (hard, I know)
#17(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 11:46
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tak, Arth!
#2(Med 9 svar)
28. januar 2019 kl. 14:23
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du er klog på spillet. Gode analyser. Jeg nød jeres skærmtid.

Du taler for hurtigt og for længe. Måske derfor du kløjs lidt i det til tider.
Tal lidt langsommere, lidt mere præcist og direkte til essensen.

Savnede en 3. mand ala Stig Tøftning. Direkte til og hård/ærlig.
#4(Med 5 svar)
28. januar 2019 kl. 14:36
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg er enig. Jeg tror måske, at jeg taler for hurtigt for ikke at tale så længe, og det skal jeg lige have arbejdet på.

Det er bare en vanskelig balancegang, som jeg selvfølgelig skal øve mig på, for indimellem mister man også pointen og langt de fleste seere, hvis man springer direkte til essensen, tror jeg.

Stig er også en dejlig mand, men jeg synes faktisk, at Gravlund er bedre til det :-D
#5(Med 4 svar)
28. januar 2019 kl. 14:51
WeiZ
Har du overvejet at prøve at tale til dit spejlbillede? :D lyder måske dumt. Men tænker det med at tale for hurtigt er lidt ligesom til eksamer(at some point). Har hørt det skulle hjælpe :D
#6(Med 3 svar)
28. januar 2019 kl. 14:54
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er ikke noget, der har været et problem tidligere, og sådan er det med al læring. Når man forsøger at tilegne sig ny viden eller vaner, så kan det måske gå ud over dele, som man aldrig har tænkt over før, og det er egentlig det, jeg tror er tilfældet her.
Så nej, jeg tænker, at jeg i første omgang vil gribe det an på den måde, at jeg er opmærksom på det og hele tiden minde mig selv om det, når jeg er live.

Jeg håber, at det giver mening :-)
#7(Med 2 svar)
28. januar 2019 kl. 14:58
WeiZ
Yeah sure :D jeg gav bare en metode der kunne prøves af, hvis det noget som er et problem i en længere periode :D
#8(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 15:00
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Yes - og mange tak for det! Det er klart noget, jeg vil spekulere i, hvis det bliver andet end et lille engangsproblem.
#9(Med 0 svar)
28. januar 2019 kl. 15:15
WeiZ
Men synes de gange jeg har hørt dig kommenterer har det været ganske udemærket. Synes ikke personligt du for hurtig, og synes du har en fin klar stemme. Din viden om spillet er også dejligt. Keep going :D
#13(Med 2 svar)
28. januar 2019 kl. 19:20
OJ1738
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Den 3. Mand du søger går under navnet NikoHeiseN.

Måske SNR
#23(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 13:50
Johnnyw0w
hahahah
#26(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 15:42
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kan ik den dag desværre
#10(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 17:00
krait
Hørte dig ikke kommentere så meget, fordi jeg altid muter danske castere, men du plejer at være legendarisk, når jeg endelig har fået hørt med :D
#18(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 11:47
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Haha, du er en legende, min ven. Men mange tak for det!
#11(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 18:13
whapz
Jeg nød jeres skærmtid! Synes i udgjorde en fed duo.
Eneste lidt halvakavede var, når produktionen fejlede i overlay osv.
Rent analytisk var du skarp, og jeg synes ikke, modsat Martin, at du snakkede for meget. Meget tilpas. Enig i du godt kunne skrue en anelse ned for tempoet, men det er forståeligt at adrenalinen er i kroppen på første kommentatorjob i lan regi :-)

Håber at se dig på lan streams igen, det var en fed oplevelse, mate!
#19(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 11:47
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tak for feedbacken, Mickey!

Det var måske ikke helt mit første LAN, hvis du medregner CBE :-D

Det håber jeg også!
#12(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 18:32
exigo
Synes du var mega lort mads og jeg synes du skal stoppe med det samme!
Især efter dette event der er det tydeligt hvor dårlig du var, fuck...

Spøg til side. Du gjorde det sku godt, du skal måske snak lidt langsommere i nogle tilfælde, bare for at det ikke lyder som om du dræber dine egne sætninger/ord ellers synes jeg du var en cheeeef.

Good work boy!
#20(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 11:49
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hahaha, jeg troede først, at det var en joke, men da det fortsatte i anden sætning blev jeg i tvivl. :-D

Mange tak, Ago! Det er noteret.
#14(Med 0 svar)
28. januar 2019 kl. 19:34
telum
må ha været en ære at kommentere med højrebacken fra herfølge i mesterskabssæonen
#15(Med 1 svar)
28. januar 2019 kl. 20:57
Sucmidic
Jeg synes du var framragende, Mads! Virkelig mange gode pointer, især under kampene, hvor du analytisk lægger mærke til mange "non-obvious" og interessante ting. Jeg synes også det er fedt, at du fortæller, hvad du godt kunne tænke dig at se et hold ændre i deres tilgang til kampen undervejs.

Engang imellem kløver du lidt i ordene, glemmer den danske version af et ord osv., men det skal du nok forsvinde når du får mere erfaring.

Ps. spil gerne noget mere med blameF på stream, det er super sjovt at se jer spille! :-)
#21(Med 0 svar)
29. januar 2019 kl. 11:52
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tak! Når jeg har den rolle, forsøger jeg virkelig at dele de ting, man ikke bare kan se, eller som måske er lidt mindre tydelige.

Mit problem er især, at jeg indimellem mangler det danske ord af en eller anden grund, men det arbejder jeg med.

Haha, Benja har nok lidt travlt lige nu, men vi skal da helt sikkert spille, når de får lidt pause, og hans grind lige passer med mit skema :-D
#22(Med 1 svar)
29. januar 2019 kl. 13:43
Celrate
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så VOD igennem, og synes ikke der er så meget andet at sige, end at du gjorde det vildt godt Mads.
Bare fortsæt!
#27(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 13:44
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Mange tak, det vil jeg gøre, min ven!
#24(Med 1 svar)
29. januar 2019 kl. 14:43
probe
Har også lige fået checket finalen. Synes det var glimrende.

Jeg er ret imponeret over det tempo I holder uden at komme til at snakke i munden på hinanden. Nogle synes det går for hurtigt kan jeg læse men jeg synes faktisk det er god energi med lidt tempo.

Og altså imponerende at I har så meget føling med hinanden at I stort set ikke kommer til at snakke samtidigt. Jeg forestiller mig det er noget af det sværeste når adrenalinen pumper og der er masser af action.

Så er der et par engelske ord her og der. Og det synes jeg også er helt fint. Man må gå udfra at dem der tuner ind er bare lidt inde i jargonen (modsat DR's dækning sidste år hvor man jo går efter det brede publikum). Analyserne var gode. Fine inputs og ting der lige sætter tankerne igang.

Der er desværre ikke så meget at skose dig/jer for. Fedt samarbejde, virker som god kemi, godt tempo, god indsigt og ret behagelige stemmer. Bliv ved med det der. Det har du sgu talent for.
tl;dr Sålænge du ikke siger "starter-pistol", "ildgranat" eller "livspoint" har jeg det helt godt med det.
#28(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 13:46
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tak for den gennemgående feedback og de rosende ord.

Mit indtryk er, at det med engelske ord og mit tempo i forhold til at tale er lidt et spørgsmål om personligt temperament.

Igen; tak!
#25(Med 1 svar)
29. januar 2019 kl. 15:22
zax
Synes du er en maskine til at caste! Helt klart min favorit.
#29(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 13:46
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Mange tak, zax - det betyder meget!
#30(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 14:56
droob
du taler lidt, som du skriver. for mange kommaer, og for få punktummer. ellers er du vanen tro enormt sød at høre på.
#31(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 15:37
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Haha, tak Andreas, det vil jeg tage med!
#32(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 15:39
droob
Haha, tak Andreas. Det vil jeg tage med!*
#33(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 15:50
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det ved du ikke noget om, for jeg er god til at sætte kommaer, og det ved du godt, at jeg er, så det gider jeg ikke lave om på, men det er noteret, og jeg håber, at vi stadig er venner, Andreas.
#36(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 10:48
droob
ok madsÅ jeg beklager virkelig min kommentar *** OG JEG TRÆKKER DEN TILBAGE *** du behøver ikke ryge op i det røde fældt fordi selvfølgelig er vi og bliver ved med at være venner; det skal du ikke tænke på og du kan roligt ånde lettet op efter at have læst mine kommentar, som godt og vel i bakspejlet ser noget streng ud (det ser jeg nu og du behøver ikke nævne den igen(glemt og ikke gemt))
#34(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 22:29
zikkan
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du er ren øjenguf, og en fornøjelse at hører på. Men kæft du snakker hurtigt!
#35(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 22:46
jollarn
Du gjorde det super, i var et godt makkerpar dig og vng :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.