3 drenge søger 2 spillere for at fuldende nyt hold
27. december 2018 kl. 21:50
ImperatorCS
Hej, mig og 3 andre drenge søger 2 sidste spillere for at lave et nyt hold
Vi er 3 drenge på 15, 16 og 17 år
1 bor i København
1 bor på Fyn
1 bor i Nordvestjylland
Vi har 3,9k, 3k og 4k timer i CS:GO
In-game hedder vi: Imperator, Seak og Zutte
Vi kommer til at aftale prac-tider når vi er fuldt team, men vi kommer til at gå efter 5 dage af 3-4timer (mere i weekenden)

Krav for at du kan komme med på holdet:
Du skal være 14 - 17 år
Du skal komme til tiden til prac.
Du skal ikke være toxic, det vil ikke blive tolereret under nogle omstændigheder.
Du skal også lave individuel prac.
Du skal kunne dine nades.
Du skal kunne komme til LANs på Sjælland.
Du skal lytte til hvad vores IGL siger (men du skal ofc. også selv komme med input)
Du skal have god kommunikation.
Du skal have mindst 3000 timer i CS:GO

Vi spiller ikke selv meget FaceIT/ESEA/MM, så der er ikke et krav for hvilket level/rank du skal være. Men vi forventer at du i det mindste er på niveau med GE/FaceIT lvl 7.

Hvis du er interesseret, kan du add mig på steam her: steamcommunity.com/id/ImperatorCSGO/ (husk at kommentere, at du er interesseret i at komme på holdet)
og udfyld denne google form: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgI53atDbKLwi7EB..
#1(Med 0 svar)
27. december 2018 kl. 21:55
ImperatorCS
Vores mål pt. vil være at spille et par/nogle sæsoner i Waoo liga eller lignende, og så derefter lede efter en org.
#2(Med 0 svar)
27. december 2018 kl. 22:14
ImperatorCS
EDIT: Mangler kun 1 spiller nu. Cacci er kommet med.
#3(Med 1 svar)
28. december 2018 kl. 15:57
jako4823
hvad slags rolle mangler i ?
#4(Med 0 svar)
28. december 2018 kl. 16:31
ImperatorCS
Som sagt er det et nyt hold, så vi har ikke fordelt roller endnu, det gør vi når vi er 5, så vi kan fordele dem på en måde hvor alle bliver tilfredse. Zutte, Seak og mig er meget versatile når det kommer til roller, så der er egentligt frit rov.
TL;DR vi søger ikke nogen bestemt rolle.
#5(Med 0 svar)
28. december 2018 kl. 17:52
SKD
jeg er interraseret, har addet og udfyldt jeres skema :)
#6(Med 0 svar)
30. december 2018 kl. 22:37
ImperatorCS
bump
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.