SEIDER søger hold !! 2nd entry/allarounder
30. september 2018 kl. 14:20
SEIDER
Hej mit navn er Mathias "SEIDER" jeg er 17 år gammel , og jeg bor på sjælland.
Jeg søger et dedikeret hold, som godt kan se sig selv komme op og spille i boblerne.
Den rolle jeg altid har spillet er 2nd entry/allarounder, så det er helt klart den rolle jeg har mest erfaring med, og uden tvivl den rolle jeg er bedst til. Jeg er en meget dedikeret spiller, så hvis jeg finder det rette hold, ville jeg kunne ligge utrolig meget tid i det, Det vil sige at jeg nok kan pracce 4 til 5 gange om ugen +tureringer og kvalifikationer.

Mine styrker:
Jeg er en meget consistent og stabil anker spiller.
Jeg er god i clutch situationer.
Jeg er en stærk aimer.

Mine svagheder:
En af mine største svagheder er nok at jeg er en humør spiller, og det vil sige at jeg har meget svært ved at præstere hvis det er dårlig stemning og folk er tiltet.




Tidligere hold
Brutalis First v2: HZN, SEIDER, Diirty, Knz, Davud
Brutalis First v1 HZN, Seider, Diirty, Boddz, Davud.
NetCobra > HZN, Villa, Synthetiq, AimingWrist, SEIDER.
Alpha Academy


Tuneringer lans osv:
ESEA S29 Main med Brutalis First. Hvor jeg valgte at leave inden, vi kom rigtigt igang
ESEA S28 Intermediate med Brutalis First. (+playoffs) 1-1 hvor vikom i ESEA Main
ESEA S27 Intermediate med NetCobra internationalt hold.
ESEA S26 Open med Alpha Academy / Billeshave Efterskole.
Holstebro LAN 4th plads med Brutalis First.
Corsair division 2 Y


Lidt praktisk info
Faceit: 2600 elo+- faceit.com/en/players/SEIDER-
Steam profil: steamcommunity.com/profiles/76561198020067632/

Hvis du er interesseret eller har et tilbud, så add mig på steam.
#1(Med 1 svar)
30. september 2018 kl. 14:24
HZN
danmarks bedste anker spiller, god og stabil spiller med aimet og gamesensen på plads :)
#6(Med 0 svar)
30. september 2018 kl. 15:32
SEIDER
<3
#2(Med 1 svar)
30. september 2018 kl. 14:24
lundcs
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+rep Dejlig dreng
#5(Med 0 svar)
30. september 2018 kl. 15:31
SEIDER
<3
#3(Med 1 svar)
30. september 2018 kl. 14:45
Inspire
Gl brother, håber du finder et godt hold :)
#4(Med 0 svar)
30. september 2018 kl. 15:31
SEIDER
Tak brormand
#7(Med 1 svar)
30. september 2018 kl. 22:25
Diirty
+rep - man finder nok ikke en mere sjov spiller end kære seider, samt han er pisse god til spillet og skide hyggelig til lan <3
#9(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 14:50
SEIDER
<33333
#8(Med 2 svar)
1. oktober 2018 kl. 09:35
Tonicc
kæmpe spiller
#10(Med 0 svar)
1. oktober 2018 kl. 14:50
SEIDER
Du er en kæmpe chef
#11(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 23:17
Tonicc
Fik jeg sagt du var en kæmpe spiller?
#12(Med 0 svar)
2. oktober 2018 kl. 23:17
Bsmolt
Helt syg maskine her!!
#13(Med 0 svar)
5. oktober 2018 kl. 14:18
DavudBTB
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
En sand chef, nok en af de mest stabile spillere uden et hold
#14(Med 0 svar)
5. oktober 2018 kl. 14:20
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+Rep på seider han er en syg maskine og en rigtig flink gut.
#15(Med 6 svar)
5. oktober 2018 kl. 14:48
solo
Jeg har simpelthen svært ved at tro på nogen er en stærk aimer med 1.09 k/d og under 20 avg kills på de fleste maps i pugs, samt flere måneder med omkring 0.6 k/r. Ingen disrespect, kender dig ikke og har ikke set dig spille før, men ser bare en del som skriver aim er en af deres stærke sider, uden statistikken til at bakke det op. 😊
#16(Med 1 svar)
5. oktober 2018 kl. 17:57
SEIDER
ty for bump :D
#21(Med 0 svar)
5. oktober 2018 kl. 20:59
solo
Ingen sag, gl med at finde hold, jeg prøver ikke stoppe dig!
😄 Som sagt, ser jeg bare en sammenhæng ligesom skrevet i mit svar til Bsmolt. Jeg holder fast på man sagtens kan have stabilt aim og vinde de vigtige dueller i holdspil som entry, selv med pugstats som ikke viser det, men ville aldrig skrive jeg har stærkt aim når jeg ikke kan præstere større numre i en pug, hvor man får uendeligt mange flere dueller at tage.

Stats fortæller slet ikke hele historien, men det er en indikator. Pug stats er intetsigende om utroligt mange tid vedrørende CS, men jeg vil helt sikkert mene det fortæller en historie om hvor stærk man er aimwise.
#17(Med 1 svar)
5. oktober 2018 kl. 18:06
Bsmolt
Jeg har simpelthen svært ved at tro på at nogen vil bruge pug stats til at sige en spiller ikke er en stærkt aimer, som du selv siger, du har aldrig set manden spille før, men at du alligevel vælger at pointere hans "stærke aim" fra pga. hans stats i pugs. Det til grin :)
#19(Med 0 svar)
5. oktober 2018 kl. 20:54
solo
Du vil simpelthen mene, at aim i pugs ikke også er tilsvarende aim på hold? Forskellen på hold er, at man spiller koordineret og sætter hinanden op, aimet er det samme. Derudover vil en med stærkt aim generelt have nemmere ved at smadre i pugs, da modstandere spiller ukoordineret og tager dumme dueller. Men det er jo bare min mening :)

Se eventuelt mit svar til Seider.
#18(Med 1 svar)
5. oktober 2018 kl. 18:30
Regn
Solo det jo også noget helt andet når man spiller på hold. PUG stats kan ligeså godt være troll eller bare hygge. Jeg kan sikre dig SEIDER er god aimer, så synes du argument er til grin.

Har lige fundet ud af solo bare er en som skriver lort til alle
hvordan kan du synes at det her 3k er highlight worthy youtu.be/DM_3i0ccGEU?t=177
#20(Med 0 svar)
5. oktober 2018 kl. 20:55
solo
Du har fuldstændigt ret til at synes det. I forhold til den kritik, kan du vel se på de andre kommentarer på tråden og videoens feedback at der var noget bag den 😊

Derudover skriver jeg overhovedet ikke lort til alle, forstår ikke helt hvordan du kan generalisere sådan ud fra et par kommentarer.
#22(Med 0 svar)
6. oktober 2018 kl. 00:22
w0ndeRR
added vdr. hold :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.