Play-maker søger hold
1. juli 2018 kl. 02:58
VipZ
Hej dust2.dk.
Jeg hedder Martin og jeg er 21 år gammel og bosat på sjælland.

Jeg har for længere tid siden spillet på kontrakt hos holdet WickedGaming.eu og har ikke spillet på noget fast siden da.
Jeg har spillet csgo i over 5000 timer og har haft mine op og ned ture, hvilket også er grunden til jeg ikke har spillet for hold i længere tid.
Jeg har derfor brugt meget tid på at finde ud af hvad jeg vil opnå i csgo og egentlig spillet på et mere casual niveau men er begyndt at savne de gamle tider så har derfor brugt meget tid på spillet og udviklet mig en del til det bedre siden jeg sidst spillede fast på hold.

Jeg kan spille de fleste hverdage og søndage fra klokken 16:00
Jeg kan spille både entry, awp & support så jeg er mere eller mindre en all-around spiller
Jeg ligger pt level 6 på faceit efter en masse solo games og direkte ikke spillet så meget faceit som jeg plejede, derudover ligger jeg C+ på esea og supreme/global i mm.
Jeg søger helst et hold der har spillet sammen i længere tid og står og mangler den sidste mand for at fuldende line-up men er åben for alle tilbud.
Jeg har ikke nogen direkte krav til holdet ud over at jeg forventer folk er 16+ eller der omkring og at vi alle vil opnå det samme.
#1(Med 0 svar)
1. juli 2018 kl. 02:59
VipZ
www.steamcommunity.com/id/vipzenvipz
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.