xtopheR tilbyder demoreviews
29. juni 2018 kl. 11:07
xtopher
Hej Dust2,

Som et par stykker af jer ved, så er jeg ikke længere aktiv spiller selv, men derimod coach for Odense Esport og tidligere 4FOE9K for en kort stund.

På det seneste har jeg stået i det dilemma, at jeg ingen indtægt ville have over sommerferien. Derfor har jeg tænkt mig at bruge sommerferien på noget jeg nyder, samtidigt med jeg hjælper andre, mens jeg kan styre mine egne arbejdstider.

Jeg vil tilbyde at se din demo for 75 kr. Et demo review kan indeholde fokus på ting som:

- Movement (får du peeket rigtigt og udnytter du geometrien.)
- Crosshair placement (preaimer du vinkler, holder du vinklen for tæt eller for bredt.)
- Din beslutningsprocess (forhastende, tøvende eller får du ikke reageret på tingene omkring dig).
- Din kommunikation som helhed, hvor der skjuler sig flere underområder end de fleste regner med. Dette er i min optik et undervurderet område for langt de fleste spillere, også på et temmelig højt niveau. *Kun muligt gennem plays.tv demo.
- Gentagne fejl (trækker du nades på forkerte tidspunkter/eller kniven frem fx).
- Hvis i personligt har et ønske, som jeg skal have fokus på eller lægge mærke til.

Jeg laver dette opslag, fordi jeg synes scenen mangler en person, der kan hjælpe folk på vej. Dette kan være folk, der føler sig stuck. Det kan være folk, der bare gerne vil have et par gode råd med på vejen, men det kan også være for personen, der ønsker en objektiv vurdering og få pointeret nogle fejl.

Da jeg selv startede i 2013, så ville det have været kodylt, hvis en person kunne have hjulpet mig med en masse dumme fejl, som man på sigt for elimineret ved at spille en helt masse. Desuden kan de fleste blive enige om, at se sin egen demo igennem for fejl er forholdsvis kedeligt og noget de færreste spillere i virkeligheden gør sig selv den tjeneste at gøre.

Hvis dette lyder som noget for dig, så kan jeg kontaktes på enten
steam: steamcommunity.com/profiles/76561198134181935/
twitter: twitter.com/xtopherCSGO


#1(Med 5 svar)
29. juni 2018 kl. 11:29
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Det skal på ingen måde lyder negativt. Men hvad er din baggrund for at du kan fortælle folk, hvordan de reagere forkert, samt de andre ting du nævner?
Hvad er din "målgruppe"?
#2(Med 4 svar)
29. juni 2018 kl. 11:49
xtopher
Lad mig give dig et eksempel.

En forhastende person, eksemplet er taget fra Overpass:

Lad os antage, at spilleren er havnet i en 3v3 situation på T-siden. Han har en teammate playground/fountain, en undergrund og han står selv udenfor monster. Nu bliver de tre spillere enige om, at de skal ende B, hvor vores spiller vælger at gå ind og søge på sited, da callet bliver lavet og ikke venter på sine teammates.

Et andet eksempel kan være i retake. Lad os antage, at det er Mirage og den er plantet på A site. Vores spiller har lavet et flank bag om T-spawn og igen er vi i en 3v3 situation. Hans to medspillere er i CT, men i stedet for at få de to med tradepotentialle til at søge kontakt og information vælger han at løbe op af slisken og dø uden hans teammates har en jordisk chance for at trade.

Begge situationer reagere han forkert og forhastet, selvom intentionen i hans spil måske ikke har fejlet noget - håber det giver mening.

Min baggrund for at fortælle folk det, må vel være de to måneder jeg har siddet spectate gennem samtlige praccs for 4FOE9K og Odense. Et andet svar kan være de 34 demoer jeg har set igennem, siden jeg begyndte at coache.

Målgruppen er dem, der ønsker det. Som jeg skriver: "Jeg laver dette opslag, fordi jeg synes scenen mangler en person, der kan hjælpe folk på vej. Dette kan være folk, der føler sig stuck. Det kan være folk, der bare gerne vil have et par gode råd med på vejen, men det kan også være for personen, der ønsker en objektiv vurdering og få pointeret nogle fejl."

Edit: For det andet, så kan det være ingen er interesseret i servicen eller ikke vil betale for den, og så må det være sådan. :)
#3(Med 3 svar)
29. juni 2018 kl. 11:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
No offense, men alt det du nævner der, er det ikke det man lære i pugs? Sker da reelmæssigt at man forklare folk hvordan de skulle have spillet, hvis de tager en forkert beslutning i den givende situation. Det virker som en lidt "let" måde at tjene nogle hurtige penge på. Altså enhver person kan jo fortælle, at det ikke er smart at gå op og peek når bomben er plantet og man står i en 3v3?

Men ellers er det et fantastisk initiativ, synes bare det mangler noget ved det, hvis man endelig vil tage penge for det. :-)
#4(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 12:01
xtopher
No offence taken, hverken fra dig eller Boychild. Men hvis du kan nævne en spiller, der aldrig begår den samme fejl to gange i sit liv, så skal jeg nok give dig en øl. Det er nemlig logisk for de fleste, hvad man "burde" have gjort og alle kan være kloge i bagklogskabens lys.

Min hensigt er mere at få folk til at tænke over det, inden de sætter sig ind i spillet. Hvis du har 3-5 fokuspunkter, som du ved du vil forbedre dig gradvist på fra uge til uge, så sidder det til sidst på rygraden. Personligt tror jeg, at de fleste vil blive overrasket over hvor mange dårlige vaner, som folk har - ligegyldigt niveau.

Angående betalingen, så føler jeg ikke det er meget for en service, der hurtigt tager 45 min - 1 time, når man også skal give feedback og feedforward.
#5(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 12:03
zanoj
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Der er da ikke noget let eller hurtigt ved at se en demo, analysere den og give feedback for 75 kr? Det tager ligeså langtid at som det gør at køre med aviser - og der tror jeg umiddelbart man tjener mere.....
#18(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 15:02
Syndicate
Hvor mange demoreviews skal jeg bestille til dig? er 50 nok?
#6(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 12:06
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tror sgu det bliver nemmere for dig at plukke jordbær.
#7(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 12:14
Trixitlol
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
+rep
#14(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 14:29
xtopher
Tak Chris ;)
#8(Med 2 svar)
29. juni 2018 kl. 12:44
Winspai
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Har du tænkt dig at vise scenarierne til kunden? Personligt ville jeg mene, at man lære mest af at se fejlene selv. Håber dog det hele kommer til at fungere. Det er altid godt med et syn udefra om man så er enig eller uenig i det du siger, får det ihvertfald personen til at reflektere over sit spil.
Og 75 kr. er godt nok billigt hvis du bruger minimum den samme tid som jeg bruger på at se 1 demo. :D (JEG SER IKKE DEMO FOR ANDRE END MIT HOLD)
#12(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 13:09
xtopher
Det var planen at vise episoderne for kunden gennem plays-klip, hvor vi sidder og snakker over teamspeak, så han kan få konkrete eksempler på hans fejl. Normaltvis plejer det at tage mig cirka en time at se en spillers demo igennem inkl. feedback/feedforward, så derfor synes jeg heller ikke 75 kr. er en voldsom pris. :D
#19(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 15:08
Winspai
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Cool :D
Virker også fair med en times arbejde. :) GL :)
#9(Med 3 svar)
29. juni 2018 kl. 12:46
ARZi
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg personligt var total overrasket over stof hans måde at arbejde som coach, jeg synes bestemt det er pengene værd for enhver person det her. Selvom jeg er Danmarks næst bedste support :) så havde stof altid lavet noget utrolig godt arbejde med demo'er omkring mig, og "mine utrolige få" fejl - men også af pro spillere omkring hvordan de spillede de forskellige spots, for at jeg så kunne udvikle mig til at blive endnu bedre.
#10(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 12:47
zikkan
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"Danmarks næst bedste support :)" ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL
#11(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 12:48
ARZi
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
xyppe er nok over mig desværre! :s
#15(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 14:30
xtopher
Tak DK's næstbedste support! :D
#13(Med 2 svar)
29. juni 2018 kl. 13:31
M0dEx
Held og lykke med det. Tror 100% der er muligheder i dit tilbud. Dog vil jeg personligt mene at du skal have mere erfaring, samt putte noget mere på dit tilbud.

Efter jeg stoppede spm coach har jeg modtaget mange tilbud, men mest fra hold og ikke så meget individuelle. Så mit råd til dig ville være.

1. lave noget pakke løsning
2. Fokusere på hold og ikke individuelle.
3. Du tilbyder folk noget som de i princippet selv kan. Hvis du istedet tilbød dem nogle statistikker omkring flash %, åbningkills % (altså ting som de selv ville have svært ved at lave).

Håbe nogle vil benytte dit tilbud, for det er fandme billigt ;)
#16(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 14:32
xtopher
Tak for de råd du giver mig, altid godt med noget feedback.

Finten ligger lidt i, at jeg allerede er coach for Odense Esport, men vi kommer som så mange andre hold til at gå lidt på sommerferie, og dermed får jeg en masse tid ved siden af, det jeg ikke skal på ferie. Du har ret i, at folk selv kan finde deres egne fejl, men de færreste gider se deres egne demoer igennem, selvom de burde. :D
#24(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 19:02
M0dEx
Har du helt ret i ;)
Som sagt er det er fedt tilbud, og håber folk vil gøre brug af det :)
#17(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 15:01
PihL
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+rep fuck jer haters :D fantastisk dygtig
#20(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 15:14
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Spændende!
Nogen kunder endnu?
#23(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 18:47
xtopher
Ikke den store efterspørgsel, hvis jeg skal være helt ærlig. En enkelt mand er dog hoppet på krogen og håber hvertfald han får noget ud af det!
#21(Med 1 svar)
29. juni 2018 kl. 16:31
Vster
+rep Har hjulpet meget selvom jeg ikke har nogle fejl ;)
#22(Med 0 svar)
29. juni 2018 kl. 16:36
QvisT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det må da være dejligt at have absolut 0 fejl :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.