Min fps er faldet markant
6. juni 2018 kl. 21:01
vlm
Hej Dust2

Jeg er begyndt at få massive fps drops i csgo, som gør det meget svært at spille. Jeg kan ikke helt præcis sige, hvornår det er startede, men indenfor 3-4 ugers tid, vil jeg tro. Min fps har altid været ret stabile og aldrig faldet under 200, men nu har jeg omkring 130-250, og hvis jeg tager scoreboardet frem falder den til 70 fps instant. Det der dog er værst, at når der sker meget, så hakker det selvom min fps ikke falder lavere end de 130...

Jeg har prøvet og formatere, men det har ikke virket, det føles måske værre... Jeg har også slået diverse ting fra i windows, da det åbenbart skulle give bedre performance ifølge en guide.
Håber der nogen som kan hjælpe mig.

Jeg har den nyeste version af windows 10 pro, 1803, på et 64bit system.

Specs:
i5-4670k @ 3.4
8 GB ram
Geforce 780 TI
#1(Med 1 svar)
6. juni 2018 kl. 22:06
kudo
Vi har næsten samme specs, og jeg har samme oplevelse.. Min er endda OC'ed til 4.0GHz
#3(Med 0 svar)
6. juni 2018 kl. 22:48
vlm
Jeg har hentet noget der hedder Parkcontrol, og en profil som hedder ultimate windows 10, det har hjulpet.

Jeg har også slået diverse ting fra i nvdia settings.
#2(Med 2 svar)
6. juni 2018 kl. 22:23
Cadezz
Har du den nyeste windows update?
#4(Med 1 svar)
7. juni 2018 kl. 02:56
vlm
Jeg har den nyeste version, ja.
#7(Med 0 svar)
7. juni 2018 kl. 15:44
Cadezz
Ville anbefale at gå en version tilbage, det hjalp i hvert fald på min fps
#5(Med 0 svar)
7. juni 2018 kl. 02:56
vlm
Det har dog ikke hjulpet rigtigt alligevel, min fps er blevet lidt mere stabil, men den falder stadig og dropper når jeg tager scoreboard frem.
#6(Med 0 svar)
7. juni 2018 kl. 03:03
JC1M
Hej, jeg prøver lige at komme med nogle løsninger.

1. Verificer dit game.
2. Kør CS:GO med Adminstrator-indstillinger.
3. Tjek om dine cores er parked/unparked.
4. Tjek om dine indstillinger er korrekte - launch options, videoindstillinger, AMD/nvidia settings osv.
5. Opdatere alle dine drivers.
6. Tjek om alle Xbox(windows 10) indstillinger er slået fra.
7. Evt. brug dette dust2.dk/Community/5964-alt-tab-fix-til-csgo
8. Kører du via. SSD eller HDD - eventuelt verificer dine harddiske, så der er ingen fejl. Brug denne guide tekrevue.com/tip/fix-hard-drives-chkdsk-windows-10..
9. Bliver dit kort for varmt? Evt. tilfør dine blæsere mere luft, hvis der er meget støv.

Det med scoreboardet er et rare bug, hvilket ValvE ikke har fikset endnu...
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.