Søger til pubg hold.
22. marts 2018 kl. 22:27
kenshin
Hallo derude

Vi leder efter 2 dedikeret spillere til hold 18+

Pm mig for mere info! pubg.op.gg/user/Kenshinv2?server=eu

Eller smid et add på steam Officialkenshin

psssst. Jeg ved godt det er kort, men har efterhånden lavet et par opslag og er ved at tabe sutten!
#1(Med 3 svar)
22. marts 2018 kl. 23:06
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Istedet for at lave et nyt opslag, hvorfor så ikke bare nøjes med at bumpe det tidligere? Det her er da så useriøst som det kan blive..
#2(Med 2 svar)
22. marts 2018 kl. 23:10
kenshin
Kan ikke redigere i det gamle eller slette det.. og da situationen har ændret sig tænkte jeg det var "smartere" at lave en ny.. det har intet med at være useriøs på nogen måde? men tak for kritikken den er modtaget og taget med i rygsækken.
#3(Med 1 svar)
22. marts 2018 kl. 23:16
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Okay, det giver selvfølgelig langt bedre mening at lave en ny tråd så.. Men om ikke andet, så ville jeg føle det var useriøst at en ansøgning bliver lagt op uden anden info end hvor mange der søges, og så et link til din egen stats-profil(med mindre jeg tager fejl). Især argumentet med at have skrevet en ansøgning før, falder til jorden, da det nemmeste i verden er at tage en tidligere ansøgning, og anvende den som skabelon. Kort sagt, ville et opslag som dette ikke vække min interesse :)

Alligevel skal i dog have et gl med på vejen!
#4(Med 0 svar)
22. marts 2018 kl. 23:23
kenshin
Tjah har gjort det her længe og har tit fundet de folk jeg manglede (tidligere semi pro i lol, hvor jeg selv skabte holdet ;) ) men ja det er langt fra en spændende ansøgning eller andet, men den har et formål som du lige selv nu er med til at fuldføre, så takker! og tak for gl/hf :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.