OLE - Søger hold
5. februar 2018 kl. 19:20
OLE
Mit nickname er Ole, mit rigtige navn er Rasmus Olesen. Jeg er en 20 årig universitetsstuderende fra Aalborg. Jeg har desværre ikke spillet i et rigtigt hold i noget stykke tid nu, pga. af en række årsager, men har længe ønsket at prøve at komme tilbage ind i competitive Counter-Strike. Da disse årsager ikke længere er til stede, søger jeg nu efter et hold, som vil tage spillet seriøst, og gerne vil nå et ambitiøst niveau som hold, trods spillet bare er en hobby.
Jeg har spillet Counter-Strike siden jeg var 10 år gammel, så har derfor ca. 10 års erfaring i spillet. Omkring 5000hrs CSS, 100hrs CS 1.6 og 4000hrs CSGO. Mit niveau i CSGO er Global i Matchmaking, og level 9 på faceit.
Eftersom jeg ikke har spillet hold i et godt stykke tid, har jeg ikke en defineret rolle i et hold, men kigget ud fra mit spil, vil umiddelbart foretrække entryfragger eller support.
Jeg vil være klar til at pracc mandag-torsdag + søndag efter klokken 19.00, vil dog huske at sige at mit studie altid vil komme i første række.
Steam: steamcommunity.com/id/olerasmussen/
Faceit: faceit.com/en/players/Olesen
Jeg er klar hvis nogen skulle være villige til at prøve mig af, søger helst hold på 18+ og et lignende ranks på faceit og MM.
#1(Med 0 svar)
5. februar 2018 kl. 21:00
csgo_challenger
Fin ansøgning. Good luck!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.