Søger 4 spillere til nyt hold
7. september 2017 kl. 16:48
KRONE
Hej folkens, jeg har besluttet efter længere tid uden hold, og de hold som søger spillere, ikke har været interessante.
At det ville være en ide at prøve at finde 4 spillere, som har samme mulighed for at spille lige så mange dage som mig selv og med de samme ambitioner.

Grunden til jeg vælger at prøve lykken ved at starte nået op selv

Jeg vælger at starte op selv da de hold som jeg har spillet ikke rigtig har levet op til mine forventninger.
der har været for mange som har meldt de samme ambtioner ud, men når det så kommer til stykket, ikke har mulighed for mere end 2-3 dage pracc og under 20 timer på 2 uger.
der har også været hold hvor folk skriver 5 minuter før man skulle spille at de ikke kan af ligevel og det kan jeg ikke accepter da det er en alt for sent udmelding.


Hvem er jeg

Jeg hedder KRONE ingame er 25 og kommer fra Odense, jeg har spillet cs siden 2003 holdte en lang pause efter 1,6 døde.
jeg kan spille alle hverdage og i de fleste weekender, jeg går meget op i at det taktiske og teamplay fungere, da det efter min overbevisning kan tage et hold læmgere end godt aim.
Jeg kan spille alt undtaget main awp, vil dog fortrække lurker, support eller ingame leader.

Hvad jeg kan tilbyde

Jeg søger 4 spillere som leder efter et hold og har de samme ambitioner, tid, dedication og motivation som mig selv
mine ambtioner er at kunne spille 4-5 gange om ugen, med deltagelse i turneringer i weekenderne hvis muligt.
Jeg bruger selv meget tid på dm og at se diverse demoer.
Jeg vil gerne op og spille hvor det er sjovt, går ikke op i ranks, da jeg ikke selv spiller det andet solo, men har primært spillet på hold på lvl 9-10 på faceit og a på esea
Jeg er glad for den taktiske del af cs, og derfor er i klar på at bruge en masse tid på den del at være på et hold.

Forventninger til holdet

Jeg ser gerne i er 18+
at i har 2000+ timer i csgo, og meget gerne timer i andre versioner af cs.
at i har mulighed for lans og bootcamp.
at i erfaring med andre hold, og ved hvordan man spiller som et hold
at jeres ambitioner er at kunne blande sig, hvor det er sjovt.
I har muligt for at ligge 50+ timer på 2 uger, jeg går meget op i at folk for varmet op og bruger tid på dm.
I skal ville bruge tid på at øve granader, se demo'er uden for træningstiderne, da jeg er træt af folk som tror alt bliver severet på et sølvfad for dem
jeg vil ikke skrive nået om diverse ranks, da de tit ikke afspejler nået om spilleren. Men folk skal være videre fra mm, og gerne ligger højt i faceit eller esea.
Man skal være indstillet på der bliver praccet og det betyder gennemgang af taktik, og dry runs af maps til de sidder på rygraden.
Prioriterer at hygge med holdet. Da det sociale går hånd i hånd med teamwork skal man have lysten til at sidde på ts selv om der ikke er pracc hvor der kan spilles pug eller bare "hygges"
Komme opvarmet til pracc. Har man ikke lige tid en dag er det helt fair, men jeg er træt af spillere som kommer 2 min før pracc og at det første game skal bruges på at folk skal varme op.
Den klassisk ingen flame, men være modtagelig overfor konstruktiv kritik samt at give kritik på en konstruktiv måde. Dette er den eneste måde vi som hold kan blive bedre på.


Jeg søger efter alle roller, og forventer at folk har spillet de roller som de søger til før.
at man har styr på standard smokes, har styr på money, management, folk ved hvilken infomation der skal gives og hvornår man holder kæft.
alle kommer til at skulle hjælpe med taktikker, finde kampe osv. så hvis i leder efter et pug hold er det ikke her.
jeg accepter ikke folk som ikke gider øve taktikker, ikke gider øve smokes, køre dry runs. eller at folk ikke møder op uden at give besked. og det ikke 10 min før pracc.



Jeg kan kontaktes via steam: steamcommunity.com/id/OFFICIALKRONE/

Når i adder ser jeg gerne i skriver lidt om jer selv og hvilken form for cs i gerne vil spille, jeg ser gerne disse ting er inkluderet:
Hvad hedder i ingame
hvor gamle er i
Hvor meget kan i spille hvor mange timer ogn hvilke dage
Hvilken rolle fortrækker i og hvilken spille stil har i.
Hvilke ambitioner har i og hvad forventer i ved at joine holdet
Hvor meget tid kan der ligges i egen træning


ansøgningen blev lidt længere end forventet, håber dog stadig der kommer en masse ansøgninger. forvent der er et par på stavefejl.

dette betyder ikke, hvis i er et hold og mangler sidste. At jeg ikke er klar på at prøve det af.
#1(Med 4 svar)
7. september 2017 kl. 16:53
WeiZ
Velformuleret ansøgning! Gl! :D
Hvad rolle fortrækker du selv mest? Ved ikke om jeg har overset det :D
#3(Med 3 svar)
7. september 2017 kl. 17:02
Slettet bruger
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
vil dog fortrække lurker, support eller ingame leader. :)
#5(Med 2 svar)
7. september 2017 kl. 17:21
WeiZ
Aha Yeh læste lige igen :D
#6(Med 1 svar)
7. september 2017 kl. 17:24
KRONE
forståligt du missser nået, blev sku lidt lang :)
#7(Med 0 svar)
7. september 2017 kl. 17:58
WeiZ
Haha ja, men det også godt, det viser du vil det her :D
#2(Med 1 svar)
7. september 2017 kl. 17:02
Slettet bruger
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Lækker ansøgning og kæmpe +rep til KRONE, virkelig en habil spiller som forstår spillet og har en positiv tilgang til det, dedikeret spiller!
#8(Med 0 svar)
7. september 2017 kl. 20:23
KRONE
jeg takker :)
#4(Med 0 svar)
7. september 2017 kl. 17:17
Skippeer
Har sendt friend request.
#9(Med 2 svar)
7. september 2017 kl. 21:27
SpyZe
Håber du finder hold som holder :D
#10(Med 1 svar)
7. september 2017 kl. 21:36
KRONE
det håber jeg os spyze :) du velkommen til at adde, hvis du stadig mangler hold :)
#11(Med 0 svar)
9. september 2017 kl. 13:00
KRONE
søger stadig spillere
#12(Med 1 svar)
10. september 2017 kl. 18:12
rakzor
+rep
#13(Med 0 svar)
11. september 2017 kl. 17:21
KRONE
enig tobias <3 :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.