WickedGaming søger Entry !
1. september 2017 kl. 09:51
AnArchY
Kære Dust2!

Vi i WickedGaming står i den situation, at vi mangler en Entry fragger, grundet vores nuværende, ikke kan få det til at fungere med uddannelse og forlængelse af kontrakt.
Derfor står vi nu og mangler netop denne rolle.

WickedGaming er en stor organisation og meget dominerende indenfor FIFA, som vi er mest kendt for. Derudover har vi hold i stort set alle fremtrædende eSports. WickedGaming er også sponsoreret af flere store sponsorer som Hungry.dk , Froggaming , Faxe Kondi og mange flere. Det betyder også at der er nogle folk som forventer at vi "opfylder" kriterier for de ting vi får igen.
Disse kriterier vi SKAL opfylde fra forlængelse af den nye kontrakt, som vil blive til 1/6 - 2018 er bla. at skulle deltage til 2 lans pr. halve år. Hvor det første halve år er CPHG og så ét selvvalgt Lan. Derudover skal vi deltage i to online turneringer Waoo og ESEA open. Det orgen kan tilbyde os for bedst muligt at kunne komme ud med gode resultater er 4 bootcamps om året, betalte Lan biletter, Trøjer, Serverer og PR. Så snart vi rammer boblerne begynder endnu flere goder at komme, som du kan høre meget mere om ved en samtale.
Vi har ikke deltaget i ESEA endnu, men Waoo ligaen spiller vi Division.3 efter at have tonset igennem Division.4 som var det ingen ting. Som hold har vi desværre ikke haft held til Lans endnu, da vi har stået uden IGL i nogle måneder. Men mål, visioner og præstationer kan du høre mere om i en samtale.

Det skal dog også siges at holdet har en allerede gennemspillet og testet playbook, hvori der kommer små execute, defaults ændringer osv hen af vejen. Der er jo intet der er perfekt. :)
Vi praccer vores maps i en 4 ugers rotation, hvor vi lægger al vores tid til ét map hver uge. PT spiller vi disse maps 4 gange om ugen (Man, Tirs, Ons, Tors fra 19-22) hvor søndag er den femte og valgfrie dag, hvor vi f.eks. kan spille en online faceit turneringer, pushe noget ELO eller hvad vi nu lyster. Det kan også være at vi føler at vi mangler at få styr på noget den uge, på det pågældende map. You probaly catch my flow.

Som sagt er det en bindende kontrakt til 1/6-2018, så man skal også gøre sig klar med at det kræver tid og sjæl at være en del af projektet, hvis man vælger at komme på try og/eller skrive under på kontrakten.

Det var lidt om os og hvad vi kan tilbyde! Håber jeg er kommet ind på de fleste ting, ellers kan en samtale på TS gøre gavn! :)

MEN, hvad søger vi i dig?!?
Jo. Du skal være 17+ år. Ambitiøs og villig til at ofre timer for at blive så dygtig som muligt!
Vi forventer ikke at du er lvl10 på faceit eller GE eller hvad pokker det nu kan være. Vi forventer dog at du har 2k+ timer i spillet. Vi forventer altså også at du har noget erfaring med Lan/Online turneringer og at du SKAL have hold erfaring! Lvl10 faceit osv ser vi lidt som både pro and con, da solo ques er roden til alt ondt. Så man kan ligeså godt være uheldig. Dog igen, hvis du søger med en lvl1 faceit, så kigger vi nok med lidt skeptiske øjne.
Du skal spille entry og du skal være frygtløs! Du skal være villig til at tage massere af initiativ i dit spil og være villig til at tage chancer! Du skal også lægge en masse tid i din individuelle prac, da du vil fungere som "stjernespilleren" og være ham der skal mad fragge. Så dit aim skal være på toppen!
Ydermere skal du kunne komme til bootcamps og lans over hele landet.
Som alle andre skriver, skal du IKKE være toxic og alt det der. Det er en bindende kontrakt til 1/6-2018 så vi fikser problemer som et hold, så ALT skal kunnes snakkes om.
Du skal altså kunne modtage og give konstruktiv kritik, da dette er en vigtig del af læringen.
Du skal også kunne følge calls uden at betvivle dem mid round. Stol på IGL!
Igen, er vigtigst af alt at du kan ramme nogle hoveder og gøre det consistent!

Hvis dette har fanger en smule interesse kan jeg fanges på følgende steam link;
steamcommunity.com/profiles/76561197979837851

Vi håber at høre fra dig! :)
#1(Med 10 svar)
1. september 2017 kl. 10:02
byx
Det virker lidt svært at læse imellem linjerne hvad jeres niveau er?

Der står heller ikke noget om lineup.

Offtopic, er du AnArChY som spillede for erratic i CS 1.5?
#2(Med 9 svar)
1. september 2017 kl. 10:05
AnArchY
Det bedste at måle niveauet ud fra, er Waoo divisionen. Igen går vi ikke specielt meget op i Faceit, udover når der er turneringer, da vi mest praccer mod full teams. Så Waoo er det bedste niveau at måle ud fra. Vi har dog én lvl 10 faceit, lvl 8, lvl 9 er lige dem jeg kan huske.

Og nej, jeg har ikke skrevet lineuppet, da jeg egentlig ikke mener at det skal komme an på hvilke spillere der er på holdet, om man vil spille der eller ej. Vi er stort set alle sammen "unknowns" alligevel. :)
Men for god ordens skyld, så får du den da;
Dres
Anarchy
Marepet
Sp1re
#3(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 10:05
AnArchY
hov, og nej. Det er jeg ikke :)
#4(Med 5 svar)
1. september 2017 kl. 10:18
byx
Fint :) hmm du har samme fornavn som ham og bruger også hans nick? Virker lidt mærkeligt :D gl med at finde sidste!
#6(Med 4 svar)
1. september 2017 kl. 10:22
AnArchY
Tror vidst det er et rent tilfælde :D Det kan jo ligeså godt være ham der brugte mit nick ;)
Jo tak.
#8(Med 3 svar)
1. september 2017 kl. 10:35
byx
Den lader vi lige stå et øjeblik... ;-)
#13(Med 2 svar)
1. september 2017 kl. 11:18
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
xd
#14(Med 1 svar)
1. september 2017 kl. 11:31
byx
Hejsan Sverige

:D
#15(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 12:02
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hejsan
#17(Med 1 svar)
1. september 2017 kl. 14:04
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvis det den Dres jeg tror det er, så kommer I jo til at være bobler inden længe :)
#18(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 14:33
AnArchY
Dressing kongen him self ;)
#5(Med 1 svar)
1. september 2017 kl. 10:21
Slettet bruger
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Virkelig et kæmpe +rep for Sp1re, han er en virkelig cool fyr og meget nede på jorden og kan flække en AWP som en gud. Held og lykke med og finde sidste! :)
#7(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 10:25
AnArchY
+1
#9(Med 1 svar)
1. september 2017 kl. 10:41
str1x
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Pisse god ansøgning. Håber i finder den rette! :D
#11(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 10:46
AnArchY
Tak :-)
#10(Med 1 svar)
1. september 2017 kl. 10:43
hodor
Hvordan ser uddannelsen situationen ud for de andre spillere, er de selv igang på gymnasiet eller andet? :)
#12(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 10:47
AnArchY
Der er ingen af os der bliver "pressede" af uddannelse. Jeg selv er 25, far og pædagog.
#16(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 13:21
Silberbauer
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+rep hyggelige og gode fyre at spille med :)
#19(Med 0 svar)
1. september 2017 kl. 16:24
WeiZ
Fine drenge, held og lykke med søgningen. De kan klart anbefales. :D
#20(Med 0 svar)
4. september 2017 kl. 11:45
AnArchY
Opslaget er lukket. Vi har fundet dem vi skal bruge 👌
#21(Med 0 svar)
4. september 2017 kl. 14:18
Andersen
Håber i finder en spiller ;) Sikke en mulighed. Jeg kan dog desværre ikke blive en del af dette da jeg fungere bedre som IGL :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.