Hold? igen
26. maj 2017 kl. 14:37
Exileinator
Goddag dust2.dk
Smider et repost, da forrige tråd ikke gav pote

Er ved at være en ældre herre på 24 år. Mit navn er Daniel og jeg kommer fra taastrup
Har ikke så meget erfaring med hold i CS:GO så vil trække på de ting jeg tog med da CSS døde.
Jeg leder efter et hold der vil noget med spillet, kan tage til lans/Bootcamp i hele landet, tage spillet seriøst, have det sjovt, og sigte efter toppen på samme tid

Har spillet i mange år on & off, helt tilbage fra playzeek/spilarena tiden
Sidder normalt på global rank, men spiller så lidt MM at jeg mister den gang på gang.
Sidder pt med 1800+ timer og 1800-1900 ELO på faceit
faceit.com/en/players/Exileinator/stats/csgo - Faceit stats

Jeg kan spille med alle våben, men foretrækker den grønne stok.
Kan pracce 4+ gange om ugen, helst fra 19:30-23:xx
Kan de mest basale smokes på de fleste maps

Har kun været til et Lan som var helt tilbage i CSS ved navn G4L (Intet at råbe hurra for)

Forventer ikke at folk er kæmpe chefer der aldrig begår en fejl.
Forventer at folk kan basale smokes etc, at folk ikke baiter, ikke tager unødvendige peeks efter first-pick. (I kender smøren)

I kan adde mig på steam her hvis det har interesse: steamcommunity.com/profiles/765611980200707..

P.S: Har et VAC-Ban på min acc, så hvis der foretrækkes ESEA kan jeg også sagtens fixe en hurtig smurf, da ESEA ikke tillader bans uanset hvilket spil det er blevet givet i. (Har prøvet)
#1(Med 0 svar)
26. maj 2017 kl. 14:41
Exileinator
*edit til den sædvanlige brainfart - Kan spille alle roller, med undtagelse af IGL
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.