Ildsjæle søges.
9. marts 2017 kl. 01:46
AwF
Hej Dust2.dk!
Først og fremmest tak for et super lækkert community!

Når det er sagt er vi 2 gutter på henholdsvis 28 og 21 år, som efter en længere pause fra CS gerne vil igang igen. Vi har ikke nogle ekstra ordinære hold, kendte gamertags, eller resultater at fremvise. Så det er nok lidt af et "longshot" at søge spillere til et hold herinde, hvor det virker til at folk godt ved hvem hinanden er i forvejen.

Men om ikke andet vil vi dog gerne fortælle lidt om os selv, samt vores mål med dette projekt.

Vi er en spiller som stammer tilbage fra Counter Strikes spæde start, og sluttede igen efter Source udkom. Herfra er spilleren blot startet på CS:GO men har haft nemt ved, at tage CS:GO til sig, og begynder så småt at tegne sig et acceptabelt niveau.
Anden spiller stammer tilbage fra Source og spillede en del CS:GO det første år efter udgivelsen.

Vi har endnu ikke Faceit eller Esea tilknyttet, da vi pt. har nydt mest af at spille mix scrims med gamle kammerater, ydermere er vi begge unranked på Valves MM servere, da 64 tick ikke taler for sig.

Vi er ikke så meget til dette med "roller".. Vi mener at enhver på holdet burde kunne spille det man vil kalde Support, Entry Fragger og Lurker. Dog ser vi potentialet i at have en primær awper, samt selvfølgelig en fast leder.

Vi er villige til at smide timerne i det som kræves, og kan sagtens indrette os efter andre folks muligheder for prac tidspunkter.
Vi ser helst at der bliver trænet 3 hverdage i ugen, samt mindst en dag i weekenden.
Herfra vil der blive lagt dedikerede dage op til fokuspunkter, da vi ser vigtigheden i at holde sit spil intakt både viden og spilmæssigt.
Vi ser gerne der spilles en form af cup, eller en sjat planlagte scrims på vores weekend prac, hvor efter den første hverdags prac vil blive, at gennemgå demoer, finde fejl, plukke de gode ting ud, og finde ud af hvad der får os til det næste niveau.

Vi er begge 2 klar på lans, og har begge egen bil. Ydermere har vi igennem den ene spillers firma, muligheder for bootcamp lokaler i Midt/Vestjylland hvis dette ønskes.

Vi søger ikke de bedste spillere på markedet, da vi ikke selv har det niveau. Vi søger blot ligesindede spillere, som selv er klar til at smide blod, sved og tårer i projektet om, at komme langt.
Vi vælger vores holdkammerater udfra seriøsitet, kampgejst og vilje, fremfor utrolige stats. Vi vil langt hellere have 5 mand som står sammen gennem tykt og tyndt, end de mange udskiftninger som den danske scene er så velkendt for.
Vi tror på at resultater kommer udfra godt kammeratskab, samt viljen til at få det til at fungerer.

Vi er både friske på en konstellation hvor der mangles 2 spillere, samt at starte noget op fra bunden.

Lyder dette som et projekt for dig, så smid dit steamlink nedenfor, og giv os en lille kort intro om hvem du er, så kontakter vi dig snarest.

kh.
#1(Med 1 svar)
9. marts 2017 kl. 02:11
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
virkelig god go seriøs ansøgningen!
Håber i finder de rette :)
#2(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 08:21
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
+1
#3(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 09:19
klimox
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Held og lykke! :)
#4(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 09:51
Opa
Ohøj.

24årig fyr med et par timer bag sig i CS.

Jeg er altid frisk på noget GO.
Hvis i mangler én at spille med, så tilføjer i bare.

steamcommunity.com/id/OpaDK
#5(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 12:05
S4N1X
Im ready
#6(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 12:11
JakePapa
Hedder Jakob, 26 år, har spillet cs i lang tid, med nogle pauser grundet uddannelse, men er klar til at tage det næste skridt og lave en hobby til noget mere seriøst.

Jeg er villig til, at lægge de timer i det der skal, og at gøre hvad jeg skal for at blive en vigtig del af holdet, om det er at forbedre mit eget fragging, hvordan man caller mere præcist, eller prøve taktikker af i scrims er jeg meget parat til.

Syntes i skal tilføje mig på steam, så vi kan snakke nærmere, og ellers spille et par gange sammen for at prøve hinanden ud.

steamcommunity.com/profiles/76561197960279991/
#7(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 17:04
n0aH-
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Helt sikkert! Jeg har skrevet en besked til dig.
#8(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 17:12
cloz
Hey, jeg er en ung fyr på 16, som godt kunne tænke sig at komme igang med noget godt cs igen! Og det her lyder virkelig som en mulighed.
Ved godt at der er en god aldersforskel, men er moden af min alder.
Jeg er villig til at lægge tiden i det, og kan komme til lan overalt i DK, bare det er planlagt godt og vel en 2 uger før det finder sted.
Håber i vil prøve mig af, se hvad jeg har at byde på. :)
Er dog lidt rusten, har ikke spillet så meget på det sidste, men er så klar på det her!
Add mig, så kan i hører mere :)
Har et par timer på kontoen, også add mig , så kan jeg forklare. :)
steamcommunity.com/profiles/765611981643727..
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.