Forklar gerne FACEITs anticheat client
7. marts 2017 kl. 15:05
creap
Jeg har et nok svært spørgsmål for de fleste, hvis ikke stortset for alle!

Hvad kigger FACEITs anticheat efter?(Kan jeg have haft noget, som var ulovligt eller lign.)

Jeg blev banned torsdag d. 2/3-2017 for 'cheat'
Jeg har ALDRIG snydt i CSGO, men så vil i selvfølgelig "nej, nej det skal han jo sige" man bliver ikke banned af clienten for sjovt!

I kamp nr. 299 på faceit med en 7-13 scorer på cache ryger jeg lige pludselig af serveren og er banned????

For det første startede med csgo i starten af det nye år, efter 5-6års pause fra 1.6.. Så er stadig rimelig ny til spillet...

Nå men til min pointe, jeg købte en ny computer fra MSi her før jeg ville starte på, at spille lidt igen.. Har INGENTING på computeren udover CSGO, Google Chrome, standard programmerne, Logitech software, steelseries engine og steam.

Hvad end den client har smidt mig ud for er jeg stadig meget i tvivl om!
Jeg har haft kontaktet supporten og de siger det er clienten der har smidt mig ud.
Men igen for hvad????
#1(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 15:07
BAKKI
Hmmm lyder mærkeligt.
#2(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 15:12
creap
Præcis.. Altså havde jeg snydt vidste jeg det jo selv og havde givet op for længe siden. Men ham fra supporten ville hjælpe mig med at undersøge det, fordi skal jo selvfølgelig ikke have et unfair ban.
Det var bare, om der var andre som har prøvet noget lign. ? :)
#3(Med 13 svar)
7. marts 2017 kl. 15:12
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
tjek op på om det kan have noget med det her at gøre: youtube.com/watch?v=qlhhCwqt2Pg

er desværre blevet ramt i oktober sidste år, og er udelukket fra cirka alt dansk cs i 2 år pga. det :D
#4(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 15:13
creap
Kigger lige på det
#5(Med 5 svar)
7. marts 2017 kl. 15:18
creap
Af hvad jeg kan se, så burde det ikke skyldes den fil, som er vist i videoen.

ibb.co/khxMov - Det er det eneste, som ligger under vgui hos mig.

Men jeg har for ikke særlig længe siden rodet med de der guis, men fik det aldrig til at virke :D
#6(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 15:20
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så har jeg ikke noget bud på hvad det kan være ;)
#8(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 15:22
creap
Ellers tak for hjælpen :)
#12(Med 2 svar)
7. marts 2017 kl. 15:40
murph
Kunne forestille mig at du har et script eller nogle redigerede makroer af en art, om det er bhop eller noget andet.. Ellers ved jeg ikke hvad det kan være.
#13(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 15:44
creap
Hvor be- eller afkræfter jeg det? Igen er stadig lidt ny til spillet ;-)
#16(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 17:30
creap
??`:D
#7(Med 5 svar)
7. marts 2017 kl. 15:20
murph
Hvad er det lige for en "welcome" fil, og hvilke servere gør det der?
#9(Med 4 svar)
7. marts 2017 kl. 15:31
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
den hedder welcome.vtf og er totalt uskadelig og gør ingenting. har forstået det sådan at der har været en fejl i systemet, så den trigger AC og banner dig efter noget tid, typisk et par games.

det er sådan nogle rigtige cancer servere, især fra østeuropa der har sådan noget, men det er vidst ikke et problem mere med den nye AC.

har alle mine kilder fra ko1N's youtube, og twitter - han er meget velvidende i området, lad os bare sige det sådan.
#10(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 15:33
creap
Tak for info. Flere som dig, der kan have idéer til hvad det kan skyldes ;-)
#11(Med 2 svar)
7. marts 2017 kl. 15:39
murph
Ah okay. Kunne forestille mange af de der arena 1v1 servere har det. :)
#14(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 15:57
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
eksempelvis, alle de der med !knife og !ws og sådan noget kunne jeg forestille mig har det :)
#15(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 16:41
creap
Men det er vel kun på FFA servere ikke?
#17(Med 3 svar)
7. marts 2017 kl. 17:32
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Var det ikke dig som brækkede benet i en bilulykke (Off Topic)
#18(Med 2 svar)
7. marts 2017 kl. 18:14
creap
Jo, haha det var det :D

* Men det er godt nok mange år siden!
#20(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 18:29
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ja husker du spillede meget på pzeliten.2 efter dit uheld :D
#21(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 18:51
creap
Kan knap nok huske det haha :P
#19(Med 2 svar)
7. marts 2017 kl. 18:24
creap
Failed to read the default inventory image file (materials/icons/inventory_icon_campaign.vtf)
Can't use cheat cvar cl_teamid_overhead in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_teamid_overhead_maxdist in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Kan det have noget et af de 3 ting? Som den fejler på i console, når jeg åbner spillet???
#26(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 23:10
vaMp
Nej.
#28(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 23:43
creap
Super, så er det udelukket!
#22(Med 2 svar)
7. marts 2017 kl. 19:03
zanoj
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Var det ikke dig der snød på Playzeek for en del år tilbage?
Lidt off-topic, men så alligevel....
#23(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 19:20
creap
"en del år tilbage" Jo for 7-8år siden blev jeg hvis nuppet med noget, så vidt jeg husker...

Men er blevet det ældre nu og hvis jeg selv vidste jeg havde brugt snyd i denne episode, så havde jeg jo bare tænkt ja okay fuck det, jeg lader den ligge. Men jeg ved tilfældigvis 100%, jeg intet har brugt og derfor undersøger muligheden :P
#42(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 15:32
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det gjorde Berry jo også :)
#24(Med 5 svar)
7. marts 2017 kl. 19:22
creap
Men supporten er ikke til, at skyde hul igennem og siger de holder ved deres beslutning!?!??! Seriøst det er jo fuldkommen håbløst, han vil ikke en gang gå lidt i dybden med det og evt. tjekke, hvad den har taget mig med!!!

Kunne jo bare spille på ESEA, men synes det er håbløst at skulle udelukkes 2år for noget, jeg udemærket godt selv er klar over, jeg ikke har gjort!

Jeg er næsten lige startet på spillet, og flere jeg har spillet med rigtig mange kampe kan jo nemt se jeg ikke har snydt eller lign. jeg er jo en kæmpe NØB :D
#25(Med 4 svar)
7. marts 2017 kl. 20:48
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sådan er det min ven.. ikke noget at gøre, og slet ikke at skrive om det herinde, det bliver man ikke mere populær af i hvert fald :)
#27(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 23:43
creap
Ved godt det ikke er positivt at skrive det her inde, men jeg er fuldstændig kold over for hvad folk tænker! Jeg ved jo jeg ALDRIG har snydt og det er jo netop det, der pisser mig af!!!!

Altså kan sku ikke passe man ikke kan gøre noget? Fordi en eller anden *** admin fra FACEIT, mener det skal være sådan...
#31(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 07:24
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sidder selv med den følelse, og det har jeg gjort i et halvt år snart :) Der er intet du kan gøre, kan godt være jeg lyder som en anden pessimist, men jeg vil bare spare dig for tid og energi, har skrevet mindst over 25 tickets til faceit, med alle de tekniske beviser de skal bruge, uden held :)

Find et andet spil at spille, eller spil lidt esea i mellemtiden. Er ked af det på dine vejne, hvis du oprigtigt ikke har snydt.
#29(Med 1 svar)
7. marts 2017 kl. 23:59
Buglezz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
+1 til walle...
Love til dig <3
#32(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 07:24
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
<3
#30(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 01:24
creap
Findes der ikke en dansk faceit admin??? Vil gerne lige veksle et ord eller to med dig :P Intet ondt eller lign. skal bare lige spørge om et par ting...
#33(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 11:00
Celebrations
Hey mate. Det samme skete for mig så er nødt til at spille ESEA nu, og kan heller ikke spille tuneringer, hvilket er en joke, siden det fucker jo totalt med en :( Det værste er, at jeg kan kender op til 5-10 stykker, hvor det samme er sket for dem, så de spiller på ESEA nu. Har dog hørt om 1-2 stykker, som faktisk blev unbanned, da de fandt ud af, at det var en fejl i deres Anti-cheat. Så måske er du heldig, hvis du sender en ticket. HF!

Skrev min historie her på dust2 den anden dag:

"Det er en længere historie.
Tilbage i sommerferien fik jeg ban på min main acc for toxic/trolling i en måned, så jeg lavede en smurf acc og spillede faceit på den. Jeg lavede det som en obv troll acc (Den hed Ruskixaxa, jeg havde ikke sat min profil op på steam, høj winrate pga jeg farmede bots i starten etc) Så faceit manuelt bannede den for cheating efter en måneds tid (vil jeg da formode, siden jeg selv aldrig har snydt i CS:GO (snød 1 gang tilbage i 2006 og fik min acc vac banned efter en dag, lol.
Anyway.... Det gjorde jo heldigvis intet ved min main acc, da den blev unbanned igen efter en måned, så jeg gik bare tilbage på den igen.
Jeg var så begyndt og være aktiv på faceits discord, hvor jeg snakkede med folk omkring diverse ting, hvor ban på faceit blev bragt op. Jeg nævnte derfor i den samtale, at man ikke kan stole på folk der bliver banned for cheating på faceit, da jeg selv har erfaring med, at man kan få ban selvom man er clean. En discord faceit admin så samtalen, spurgte hvad min smurf hed. Jeg sendte den til ham privat, da jeg håbede han ville kunne forstå, men det kunne han ikke - jeg fik ban på main acc 2 dage senere.
De gider ikke gøre noget ved det via support og jeg blev kicked fra deres discord. Fik afvide, af jeg må vente 2 år indtil den smurf ikke længere er banned for cheating på deres side, før jeg kan spille derinde igen på min main account.
Så jeg spiller bare ESEA nu og kommer i Rank G imorgen, fuck faceit admins :("
#34(Med 36 svar)
8. marts 2017 kl. 11:40
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Utroligt som folk der bliver snuppet på FACEIT o.lign. aldrig nogensinde kunne finde på at snyde, men de har sjovt nok altid fået VAC bans for nogle år tilbage. Heldigt at de allesammen er "blevet voksne" i mellemtiden og aldrig, aldrig, aldrig kunne finde på at gøre det igen. Phew.
#35(Med 35 svar)
8. marts 2017 kl. 14:29
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fin generalisering vi foretager os her xD
#36(Med 34 svar)
8. marts 2017 kl. 14:39
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Åha, tro mig, den er velbegrundet :) Der vil selvfølgelig altid findes anomalier.
#37(Med 4 svar)
8. marts 2017 kl. 14:49
Celebrations
Og problemet er, at dem der faktisk har fået et uretmæssigt ban bliver straffet på samme niveau som dem, der faktisk snød. Og at danskere ikke kan spille danske leagues, hvis der er en admin med et grudge mod en, eller fejl i et 3rd parties anti-cheat, er virkelig for sindsygt. Det kan jeg selv skrive under på :)
#38(Med 3 svar)
8. marts 2017 kl. 15:00
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Lad os nu ikke gøre det til en værre ting end det rent faktisk er. Anti-cheat klienten introducerede et par fejl, der for længst er blevet rettet, og folk der blev ramt af dem har også for længst fået stukket en undskyldning og et unban i hånden. Folk er dog meget glade for at hoppe med på victim-bølgen, og det er de i deres gode ret til, og vælger man hårdnakket at holde fast i gidselkortet, så er det hvad det er.

Polakker er et godt eksempel på en mand der blev ramt af lige præcis den fejl, og han er (som hele Dust2 nok er bekendt med, hold op et ståhej) længe blevet frifundet. At manden så er bannet igen og har et par VACs her og der er sagen uvedkommende.

Pointen er at folk er i sin gode ret til at appeal sit ban (support.faceit.com), og hver eneste case vil blive kigget igennem.
#41(Med 2 svar)
8. marts 2017 kl. 15:25
Celebrations
Jeg kan ikke tale på andres vegne end min egen, men jeg er da sikker på, at der er mange som bare går med på victim-bølgen, det ændre dog ikke på, at jeg selv ved hvad sandheden er i mit tilfælde.

Desværre har faceit ikke den support, som du hentyder til. Du kan sende en ticket, men du vil bare få et standard svar tilbage, uden de faktisk kigger mere ind i sagen. Jeg har ingen måde og bevise på, at jeg ikke snød og faceit nægter at give mig en bedre forklaring. Jeg tilbød endda min hjælp med at finde ud af, hvad det faktisk var, som triggered bannet på min smurf tilbage i august. Du skal huske at dette var dengang før de faktisk havde anticheat clienten ude, og på min main account installerede jeg det AC i betaen og spillede med det på, da jeg ikke har noget og skjule. Jeg spillede i FPL C qualifier flere gange, før jeg fik mit ban på min main account for multiple accounts, hvilket som sagt var min egen skyld, da jeg nævnte på faceit's discord, at jeg selv havde erfaring med et uretmæssigt ban på deres hjemmeside.
Nu er jeg dog nødt til at spille Rank G på ESEA, hvor jeg prøver at komme i Rank S. ligger på top 15 med average 12 RWS ville jeg tro, desværre kan jeg ikke rigtig spille på team, pga et forfalsket ban på faceit udelukker mig for mange tuneringer.
#45(Med 1 svar)
8. marts 2017 kl. 17:02
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Hvis de har fundet noget helt konkret, så er jeg temmelig sikker på al korrespondance stopper der. De vil aldrig komme ind på hvad der har fældet dig, men hvis de ikke er i tvivl om at du har snydt, så har de iirc ikke mere at tale om.
#47(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 17:11
Celebrations
Du kan være temmelig sikker på al du vel. Enten har de faktisk fundet noget konkret, men det er en negativ-positiv, ellers blev jeg banned for noget andet. Det kan jeg ikke sige, da jeg bare fik et automatisk svar, og der ingen humansk samtale blev givet derefter af Faceit supporten.

Og hvis de ikke er i tvivl om at jeg har snydt, så er vi igen tilbage til, at der inten var en gigantisk fejl i deres anti-cheat dengang, eller der var en gnaven admin, som misbrugte hans position.
#39(Med 28 svar)
8. marts 2017 kl. 15:21
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du arbejder for FACEIT, griner.

Er der et krav om at være idiot for at arbejde for dem eller hvad?
#40(Med 27 svar)
8. marts 2017 kl. 15:25
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Nej, kun for at blive bannet :)
#43(Med 26 svar)
8. marts 2017 kl. 15:42
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hahahahahah, easytarget is that you? :D

Men prøv dog i stedet for at være sådan en bot, og svare på OP's spørgsmål, hvis du altså ved det - har sgu ikke snakket med så mange af jer der ved det :P
#44(Med 25 svar)
8. marts 2017 kl. 16:58
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Supporten giver ikke info om hvad man bliver taget for, det ville være lidt counter-produktivt. Valve, EAC, etc. etc. ville heller aldrig nogensinde gøre noget lignende.
#46(Med 24 svar)
8. marts 2017 kl. 17:02
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Præcis det svar som jeg havde forventet :DDDDD men det er principielt hellere ikke det han spørger om, han spørger om hvad jeres AC reagerer på :)
#48(Med 17 svar)
8. marts 2017 kl. 17:12
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
.. hvilket heldigvis er præcis samme spørgsmål, bare stillet på en anden måde :) Svaret er det samme.
#49(Med 15 svar)
8. marts 2017 kl. 17:39
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ignorant, inkompetent og idiot. De 3 i'er, som beskriver en hver admin på faceit =)

gl med dit liv
#50(Med 4 svar)
8. marts 2017 kl. 18:50
Moller
åh så sandt dsv... =/
#52(Med 3 svar)
8. marts 2017 kl. 21:43
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Edelweiss Møller? :D
#53(Med 2 svar)
8. marts 2017 kl. 22:00
Moller
ex-EdelWeiss Møller ja tjark :D
#57(Med 1 svar)
9. marts 2017 kl. 07:15
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hahaha møgungerne der skal vække os i sovesalen til power :Dd
#62(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 15:38
Moller
hvaaad? Havde da travlt med at tude mig selv i søvn eksDE
#51(Med 0 svar)
8. marts 2017 kl. 18:58
Celebrations
Jeg ville ønske det var anderledes, men desværre har jeg haft præcis den samme oplevelse, hvor de 3 i'er ville passe perfekt. Men hvis buttley kan bevise mig, at dette ikke er sagen, så er jeg mere end klar til at ændre mening. Desværre er jeg 99.9% sikker på, at der ikke bliver gjort noget fra deres admins med mit ban.
#55(Med 8 svar)
9. marts 2017 kl. 04:49
RUPPERT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Okay, takker meget for de fine ord :)
#56(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 07:14
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du ved jeg elsker dig som den eneste af jer spader
#59(Med 6 svar)
9. marts 2017 kl. 09:34
Celebrations
Du kan da ikke være overrasket over, at folk som er blevet banned for noget de ikke har gjort, er utrolig bitre det. Er sikker på han gerne vil have et positivt billede af faceit admins, problemet er bare når man bliver behandlet på en elendig måde, som både han og jeg er blevet, så har man ikke lige et godt billede af faceit og deres admins.
#65(Med 5 svar)
9. marts 2017 kl. 20:16
RUPPERT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hos FACEIT er vi mere end et team

Du/i har nok snakket med vores Customer Support og ikke med Tech Supporter hvor f.eks. mig og buttley arbejder ved.

Jeg beklager at du har følt dig behandlet på en dårlig måde, men da jeg ikke kender deres måder at gøre det på er der intet jeg kan gøre.

:)

ps. vi er mere end 2 teams
#66(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 20:23
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du gør det pisse godt RUPPERT!!! Tusinde tak for hjælpen igen mate!
#67(Med 3 svar)
9. marts 2017 kl. 21:53
Celebrations
Jeg kan kun bedømme faceit på den erfaring jeg selv har haft, hvilket er at have fået en stor fed fuck finger lige i ansigtet, desværre. Hvis du ved hvordan jeg rent faktisk har en mulighed for at få hjælp må du med glæde hjælpe mig.
#68(Med 2 svar)
9. marts 2017 kl. 23:09
RUPPERT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Ikke så meget jeg kan gøre, du bliver nød til at skrive til dem igen og se.

Jeg har ingen powers til at gøre noget.
#69(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 23:37
Celebrations
tænkte jeg nok, så intet faceit kan gøre. gotcha. Har allerede prøvet flere gange.
#70(Med 0 svar)
15. marts 2017 kl. 16:38
Celebrations
Skrev til jer igen bare for at se, om i måske havde fået opdateret jeres support system. Er dog ikke overrasket over, at det ikke er blevet bedre what so ever, og jeg self ikke engang har fået et svar. Faceit er sku for sørgeligt :)
#71(Med 0 svar)
15. marts 2017 kl. 16:38
Celebrations
Skrev til jer igen bare for at se, om i måske havde fået opdateret jeres support system. Er dog ikke overrasket over, at det ikke er blevet bedre what so ever, og jeg self ikke engang har fået et svar. Faceit er sku for sørgeligt :)
#54(Med 5 svar)
9. marts 2017 kl. 04:40
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det giver da glimrende mening at man ikke kan oplyse hvilke ting AC "kigger" efter? Det ville da være direkte dumt at oplyse sådan en information.

Derudover giver jeg dig fuldt medhold i, at de burde sætte ressourcer af til at undersøge sager hvor folk påstår de er uskyldigt banned. Det kræver vel ikke andet end at se hvad det er AC har fundet hos dig, og derefter vurdere hvorvidt filen er reel snyd eller ej.
#58(Med 4 svar)
9. marts 2017 kl. 09:32
Celebrations
Problemet er bare, at de ikke gider afsætte disse ressourcer, hvilket er sørgeligt for et af de førende firmaer indenfor 3rd party CSGO services. De går bare hurtig over problemet, ser man blev banned og sender en standard mail til personen som klager over at have blevet banned. Faceit, og ESEA's anti-cheat fejl kan ødelægge folks fremgang i scenen og måske stoppe folk fra at lave en karrierer ud af spillet, da man bliver udelukket fra en stor mængde af tuneringer, bare på grund af en fejl fra deres side.

Det er sørgeligt hvis du spørger mig.
#60(Med 3 svar)
9. marts 2017 kl. 14:18
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jamen jeg er HELT enig i at det er super sørgeligt!
Men man kan ikke forvente at de vil give information om deres AC, uanset hvordan man vender og drejer det :-)
#61(Med 2 svar)
9. marts 2017 kl. 14:21
Celebrations
Jeg siger heller ikke de skal give mig info om deres AC, men at de istedet faktisk forstår at der tydeligvis er en eller anden fejl sådan 100%, da jeg på en eller anden måde blev banned af deres AC (ifølge deres svar fra supporten). Jeg ville endda med glæde give dem hvilket information de kunne bruge, for at finde ud af hvad det var der gjorde at jeg blev banned. Men desværre er de helt håbløse og gider ikke hjælpe en videre, da de desværre stoller på deres AC 100%.
#63(Med 1 svar)
9. marts 2017 kl. 16:43
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror vi er ret enige :-)! Og mht det med at give info var det en kommentar til walle længere oppe :-)!
#64(Med 0 svar)
9. marts 2017 kl. 18:37
Celebrations
Fair nok :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.