3 dedikerede spillere søges
7. marts 2017 kl. 14:23
Hadi
Hey
Vi er 2 personer som har kendt hinanden i noget tid og har været på nogle forskellige teams sammen. Vi søger 3 dedikerede spillere som er klar på at "gå hele vejen".

Lidt om os:
j0N3S: 18 år gammel, bor i slagelse (sjælland),har over 3,5k timer, spiller support/lurk, har været til CPH netparty 2015 og Power LAN 2016.
Hadi: 18 år gammel, bor i KBH, har over 3,5k timer, spiller IGL/lurk, har været til CPH netparty 2015 og Power LAN 2016.

Vi søger helst en awper, entryfragger og all arrounder (dog ikke en nødvendighed).

Krav til dig/jer:
-Du forstår de basic koncepter, fx at hævne (trade fragge).
-Du kan eller er villig til at lære basic nades + andre nades der bliver nødvendige.
-Du kan pracce MINDST 4 gange om ugen.
-Du er villig til at se enten en demo/POV demo af en pro spiller, hvis det er nødvendigt for at gøre dig bedre til at lære din rolle/position.
-Du SKAL kunne give kort og præcis info, ikke noget med "fuck man.... nå ja, han er top mid"

Derudover syntes vi også, at sidde på en server og gå i gennem forskellige ting er lige så vigtigt som at scrimme, med det mener vi fx at gå ind på en privat server og lære roller/defaults på et map/set-pieces på et map osv.

Hvis du er interesseret så skriv gerne lidt om dig selv enten her på dust2 eller ansøg mig her: steamcommunity.com/id/HadiOfficial/ og skriv der :-) (hvis du adder mig på steam, så husk at skrive en comment så jeg ved hvem jeg skal adde)
#1(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 14:43
RandLev
Jeg har addet :)
#2(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 16:01
nechabay
Har smidt en anmodning ;)
#3(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 22:00
KaeppeN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
har smidt en ansøgning :)
#4(Med 0 svar)
7. marts 2017 kl. 22:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I må meget gerne ansøge "wekz1993" en af jer. Har ikke mulighed for at ansøge da jeg ikke får computer før imorgen/torsdag. Så lad vær med at lade jer skræmme af timerne, de skyldes simpelhen blot at jeg ikke har haft en com :) Men ansøg også vil jeg forklare lidt om mig osv, når jeg har mulighed for at komme på Steam! :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.