GONEWILD søger spillere
17. november 2016 kl. 14:29
Uppah
Goddag kære Dust2 brugere / CS:GO spillere.

GONEWILD er en ny organisation, som har store ambitioner indenfor eSportens verden. Vi er igang med at sammenstable hold til de forskellige store eSport spil, såsom Overwatch, League of Legends, Rocket League, Hearthstone og selvfølgelig Counter-Strike: Global Offensive.
Vi er på tasterne efter alverdens sponsorer, men uden et stabilt hold og præsentioner, men vi er sikre på at med et stabilt hold, som kan præstere, vil der komme sponsorer.

Så lige pt. kan vi tilbyde en TeamSpeak server til fri benyttelse og en CS:GO server, hvor I kan øve Jer, spille scrims & kampe og andre aktiviteter.

Vi ejer domænet gonewild.eu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi søger som sagt, 5 friske spillere til vores CS:GO hold.

Vi ser meget gerne at I opfylder visse krav, såsom:
- Over 16 år. Vi ser gerne, at I er i stand til at opføre Jer ordenligt.
- Ha' en positiv indstilling til tingene. Vi mener at med en positiv indstilling kan man nå rigtig langt.
- Vi ser gerne at du er rank A- til S på ESEA eller lignede rank på FaceIT.
- Teamwork! Teamwork er det vigtigste inden for eSport og derfor vil vi lægge meget stor vægt ind på det!
- LAN erfaring. Det er ikke et MUST at have en masse LAN erfaringer, men det er altid et plus.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis du mener, at du er manden til dette, så kan I kontakte mig, enten via mail eller Steam.

Mail: [email protected]
Steam: steamcommunity.com/id/Uppahmost/

Håber vi hører fra Jer!

-Uppah

(PS. Lad vær med at kommentere på navnet. Jeg er klar over, at der er et subreddit med det navn, og jeg er klar over, hvad det indeholder)
#1(Med 0 svar)
17. november 2016 kl. 14:35
Uppah
Vi er på tasterne efter alverdens sponsorer, men uden et stabilt hold og præsentioner, er det ikke lige til*
#2(Med 1 svar)
17. november 2016 kl. 14:36
maggieb
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"Vi ser gerne", huehuehuehuehuehue, det betyder jeg godt kan opføre mig slemt.
#3(Med 0 svar)
17. november 2016 kl. 14:39
Uppah
Goddammit, jeg skulle ha' forudset kommentarer som dette. xD
#4(Med 0 svar)
17. november 2016 kl. 14:41
ritz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Nice
#5(Med 3 svar)
17. november 2016 kl. 14:44
Trixitlol
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Kan i fortælle lidt om jer selv? :-) personerne bag projektet.
Tænker der er kæmpe forskel på at have en knægt på 16 år (E9?) kontra en på 25 som står bag organisationen.
#6(Med 2 svar)
17. november 2016 kl. 14:49
Uppah
Ja, det kom måske lidt forkert ud. Vi = Jeg. Jeg er selv 20 år, og til dagligt, så arbejder jeg som programmør i Siemens. Jeg er i gang med mit andet sabbatår, hvor jeg så bagefter vil studerer datalogi på Aalborg Universitet.

Jeg har en stor passion indenfor eSport og tænkte på at starte dette projekt op, får at give de mere "ukendte" spillere en chance.
#7(Med 0 svar)
17. november 2016 kl. 15:07
Uppah
For* jeg undskylder stavefejlene.
#8(Med 0 svar)
17. november 2016 kl. 16:16
Trixitlol
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Spændende!
Stavefejl skal der være plads til :D
Okay, det afklarer en del, tak skal du ha'.
#9(Med 0 svar)
18. november 2016 kl. 08:53
Uppah
Bump. :) God morgen alle sammen.
#10(Med 0 svar)
21. november 2016 kl. 12:40
Uppah
Vi søger stadig folk til vores start femmer. :)
#11(Med 0 svar)
21. november 2016 kl. 16:09
nissen2
Jeg er klar på tryout

add steam: steamcommunity.com/profiles/76561198010298049/
#12(Med 0 svar)
23. november 2016 kl. 13:20
Uppah
God eftermiddag! - Vi søger stadig spillere. Vær' sikker på, at I overholder kravene, før i tilføjer mig. :)
#13(Med 0 svar)
23. november 2016 kl. 20:02
TruaXGOD
Kunne da være hyggeligt nok :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.