SØGER HOLD!
20. marts 2024 kl. 22:12
ArrGO-
Efter meget vellykket sæson hos Emerge main med selveste Wambo missen, har jeg og holdet valgt at gå fra hinanden og søge nye veje. Jeg søger derfor efter et nyt sted og flække hoveder

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Simon boardman aka. PHRISK. og jeg er 18 år ung, og jeg er bosat i Roskilde
Jeg søger som Rifler og primær anker. på T-site har jeg mest erfaring som Entry. jeg er dog åben for at eksperimentere med nye T-site roller fx. support men ser mere mig selv som Entry.

jeg foretrækker konstruktivtkritik frem for alt og brænder for at spille CS og jeg brænder endnu mere for at spille competitivt. Jeg er klar på at være del af jeres hold på længere sigt selvom der ville komme op og nedture, og jeg er 100% klar på at ofre alt hvad det kræver for at være den bedste teammate i kunne tænke jer.
Grunden til at i skal vælge mig til jeres hold er netop fordi at jeg har potentialet og det drive det kræver for at spille på de højeste af niveauer. selvom jeg måske ikke har så meget erfaring er jeg ikke selv ét sekund i tvivl om at jeg har hvad det skal til. jeg er super dedikeret og brænder for at spille CS mere end nogensinde. hvis i nu leder efter en med mere hold erfaring end mig, er det helt fint. men jeg er sikker på at det bliver svære at finde en med ligeså højt dedikations niveau som jeg har.

Jeg har små 5.3k timer i CS2/CSGO og ligger PT 2100 elo faceit og har stort set spillet siden jeg var 11 år gammel
Jeg har tideligere hold erfaringer fra FUE VEGA hvor jeg tilbragte 8 måneder og efterføælgene Emerge Main (4div)
1x sæson i power div 4

Angående PRACC tider kan jeg stort set når som helst efter 17:30

hvis jeg skulle bruge nogle få ord for at beskrive mig selv ville jeg helt klart bruge ordene ydmyg, holdspiller og Kompetent.
HVIS Jeg skulle vække interesse for nogle så skriv endelig til mig på nedenstående:

DISCORD: PHR1SK#7300
STEAM: steamcommunity.com/profiles/76561198859380997/
faceit.com/en/players/PHRlSK/stats/cs2
Skriv gerne også på opslaget:)
#1(Med 0 svar)
20. marts 2024 kl. 22:15
_Chaze
Kæmpe chef, +rep der ud af
#2(Med 0 svar)
20. marts 2024 kl. 22:20
Wambo
+rep god spiller han udvikler sig meget og fik 9/9 efter transfer i power VARMESTE tag ham før din modstander gør
#3(Med 0 svar)
20. marts 2024 kl. 22:20
Weberweber
+rep på den her dejlige dreng
#4(Med 0 svar)
20. marts 2024 kl. 22:22
MRBunny
+rep kampe orale
#5(Med 0 svar)
21. marts 2024 kl. 12:17
ArrGO-
b
#6(Med 0 svar)
22. marts 2024 kl. 00:37
ArrGO-
b
#7(Med 0 svar)
22. marts 2024 kl. 00:37
ArrGO-
b
#8(Med 0 svar)
23. marts 2024 kl. 14:06
ArrGO-
bump
#9(Med 0 svar)
23. marts 2024 kl. 14:26
ArrGO-
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.