Personlig Træner & Kostvejleder (salg)
6. juli 2023 kl. 22:23
fribz
Goddag, Dust2 brugere

Mit navn er Kristian, 27 år & uddannet Personlig Træner/Kostvejleder fra NEXT Uddannelse København, som ligger inde på Nørrebro.
- Jeg er tidligere bodybuilder, nu mest fokus på atletisk træning af sund fornuft, men brænder personligt for vægtløftning.

Jeg er gået fuldtid som coach, hvor min stærke side ligger på træningsfronten, men er kompetent på begge områder. Tidligere har jeg lavet det på deltid, hvor jeg udelukkende fokuserede på at være behjælpelig inde for Gaming community.

Skræddersyet programlægning fungerer således, at man har en uforpligtende samtale (mundtlig eller over tekstbesked), hvor I kan få stillet de spørgsmål, som I har behov for.
- Hvis man ønsker at gå videre med det, så starter processen med et personligt interview (mundtligt), så vi kan lave en skabelon over målsætning, redskaber til rådighed (økonomi, tid, lyst eller om det skal være fitness, hjemmetræning eller udendørstræning) osv.

Ps. Man har altid mulighed for at række ud og stille spørgsmål efter programlægning & få lavet rettelser/tilføjelser efter behov/eget ønske.

Priser:
- Træningsprogram (300,-)
- Kostplan (300,-)
- Kombineret (450,-)

Hvis dette har interesse, eller du blot har spørgsmål, som du ønsker svar på, så kan jeg kontaktes her:
Twitter: twitter.com/fribzHS
Email: [email protected]
Discord: fribz#6046

Fortsat god dag, mvh. Kristian Friberg Petersen
#1(Med 1 svar)
6. juli 2023 kl. 22:47
Sims
+rep super dygtig og god at kommunikere med!
#2(Med 0 svar)
7. juli 2023 kl. 16:12
fribz
Er jeg glad for at høre <3
#3(Med 0 svar)
9. juli 2023 kl. 13:13
fribz
Hurtig update:
Man modtager sit skræddersyet program inde for 72 timer.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.