Søger 4 spillere til et dedikeret hold!
26. oktober 2016 kl. 21:20
Inzanew0w
Om mig -

Jeg er 18 år, og er fra Slagelse, (Sjælland), og har spillet på flere hold semi seriøst, og har valgt at øge seriøsitetten. Har omkring 6.000 timer på CS:GO, og alt for mange timer på 1.6.
Jeg har aldrig været med et seriøst hold til LAN's, da jeg normalt spiller med IRL mates / mates, da jeg ikke føler jeg havde ramt seriøsitetten med mine gamle hold, så det var ikke det værd at tage til LAN's.

Holdet -

Jeg søger 4 friske gutter som har lyst til at tage det seriøst, og som altid kan møde til tiden, og hvis du ikke kan, regner jeg med at du skriver til mig så jeg kan ændre i skemaet.

Lige nu er ingen roller taget, da jeg holder alle muligheder åbne. Så i kan smide mig et add, så tager jeg en snak med jer og så finder vi ud af noget! Vi vil selvfølgelig deltage til LAN's og så videre. Jeg regner med at i alle tager det seriøst, (man må selvfølgelig godt hygge sig imens) ellers kan det ende med at i bliver byttet ud. MM Rank / Faceit / ESEA ranks er underordnede, så længe du kan vise du kan ramme og har en sindsyg gamesense.

Generelle Krav -

-> Alder er ligegyldigt, så længe du kan ramme og er villig til at bruge tid på at blive bedre både individuelt og med holdet.
-> Ingen rage/shittalk, er der ingen der gider at høre på.
-> Du skal være motiveret, og være mødestabil.
-> Du skal have LAN/Bootcamp muligheder.
-> Du skal tage kampene seriøst, da vi spiller for at blive bedre som et hold, og få så meget erfaring ud af det som muligt.
-> Du skal være dedikeret, og være villig til at træne, indtil alting er på plads.
-> Du skal kunne træne mindst 3-4 gange om ugen.

---IGL---

-> Du skal kunne calle, og forme holdet efter din måde at calle på.
-> Du skal ikke være bange for at bede folk om at holde kæft.
-> Du skal kunne gennemgå pracs. (Skal jeg nok hjælpe med.)
-> Helst have erfaring, hvis ikke, bevise at du ihvertfald kan finde ud af det, så vi har noget at arbejde med.
-> Du skal helst kunne calle mid rounds, hvis ting ikke går som planlagt.

---Entry Fragger---

-> Du skal kunne fragge.
-> Du skal være villig til at flyve ind og åbne et site, uden at stå bagved og baite teamates.
-> Du skal være stabil, i den retning, hvor dit aim er nogenlunde "on point" det meste at tiden.
-> Du skal have godt kendskab til maps, så du kender de rigtige prefire spots osv.

---Support---

-> Du skal kunne de fleste smokes/flashes/molly's på alle maps.
-> Du skal kunne popflashe dine mates ind på et site, så fx. entryfraggeren kan åbne et site.
-> Du skal være klar på at få trade kills hvis dine mates dør.

---AWP'er----

-> Du skal have god reaktionstid.
-> Du skal være stabil, og kunne ramme alle de vigtige skud.
-> Du bestemmer selv din playstyle, om det er aggressivt eller defensivt, eller begge dele, så længe det virker for dig.
-> Du skal også kunne åbne et site, hvis evt. at entry fraggeren dør.

P.S.
Det kan godt være at der måske går lidt tid før hele holdet er samlet, men det betyder ikke at de nuværende ikke kan spille sammen, og lære hinanden at kende.

Add mig her; steamcommunity.com/id/InzaNeDaKinG/
#1(Med 0 svar)
27. oktober 2016 kl. 10:16
DamiX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Har added :D
#2(Med 0 svar)
27. oktober 2016 kl. 14:58
gras
Addet
#3(Med 0 svar)
27. oktober 2016 kl. 15:22
BenG
added :)
#4(Med 0 svar)
27. oktober 2016 kl. 15:48
Lucky
Tricked
Added :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.