HJÆÆLP - Mit cs bliver ved med at minimere/crashe når jeg starter spray.
4. juni 2022 kl. 01:37
Leth
Har den seneste uge haft en fejl med mit cs hvor det crasher gennemsnitligt 3-5 gange pr. game.

F.eks. når jeg peeker mid og starter en spray, minimerer mit cs og kyler mig ud på skrivebordet. Jeg kan så ikke se mit cs, discord mm. nede i værktøjslinjen, men det KØRER STADIG. Det kommer frem igen på værktøjslinjen, når jeg nede i venstre hjerne søger på discord etc.

Problemet har som sagt stået på i små 2 uger ca., og jeg har efter min egen opfattelse ikke ændret på nogle indstillinger hverken in-game eller på windows.

Hvis nogle af jer har oplevet det samme må i meget gerne støde til og hjælpe i kommentarsporet, det vil jeg sætte pris på.

På forhånd tak
- Leth
#1(Med 0 svar)
4. juni 2022 kl. 01:39
zT_Pure
Stop med at peeke mid uden flash >:((((
#2(Med 4 svar)
4. juni 2022 kl. 01:59
zagal
Gør den begge dele? Minimere den eller crasher den?

Prøv at verificere integrity of game files, som en start - gør det ingen forskel, vil jeg nok prøve at reinstallere driver til grafikkort.
#3(Med 3 svar)
4. juni 2022 kl. 11:04
Leth
den minimerer og kaster mig ud på skrivebordet.
Har prøvet begge ting, samt rebootet windows.. fejlen er her dog stadig.

Jeg må lede videre, tak for rådene.
#5(Med 2 svar)
5. juni 2022 kl. 21:53
zagal
Rebootet windows? Reinstalleret windows?

Gør det ligende ved andre spil?
#6(Med 1 svar)
6. juni 2022 kl. 15:23
Leth
Nulstillet windows windows, men beholt egne filer..

Spiller ikke andet end cs, men et kvalificeret bud er at det gør det. For mig ligner det noget der kommer når jeg "trykker på for mange forskellige knapper inkl. mouse1 samtidig. Som i at når jeg starter min spray (mouse 1), så minimerer mit spil og kaster mig ud på skrivebordet.
#7(Med 0 svar)
6. juni 2022 kl. 19:46
zagal
Har du prøvet at deaktivere "Stenge taster / stricky keys" ?

Derudover så vil jeg altid anbefale at formatere via. en USB.
Dog kræver det selvfølgelig, du har et data drev eller andet til at placere dine filer du skal gemme.
#4(Med 0 svar)
4. juni 2022 kl. 23:22
zT_Pure
Du peekede mid med flash i dag, så det burde være fikset
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.