Søger 2 spillere til hold
26. maj 2022 kl. 13:34
deeque
Hej Derude

Vi er 3 gutter som søger 2 spillere til at danne et hold.

Lidt om os:

Dylan "reckzkji" Hansen: Rifler/Support(kan awp) har 9k timer og spillet under hydr esport main/talent og på andre hold i 3 år. Er 20 år og er en meget klog spiller og tænker meget logisk. Er god til at support og ligger meget tid i spillet som du kan se når han virkelig vil. (Spillestil minder om Xyp9x)

Yasin "Erdo" Sakal: Rifler har 5,3k timer og har spillet på mindre hold de sidste par år. Er 19 pt og mere aim baseret spiller som fragger. men selv om han ikke er ham der kommer med de gode ideer hver runde. lytter han altid og er god til at tilpasse til Strats løbende og dejlig person at igl for. (spillestil minder om scream/niko)

Daniel "deeque" Nielsen: Rifler har 4,7k timer og har spillet for mange forskellige hold og hydr esport main/talent de sidste 3 år. Er 18 og er en rigtig god support spiller og er specielt kendt for han næsten kan alle nades. Men selv om han er en god support kan han sagten topfrag et game og tilpasse sig til alle roller. Han er rigtig god ude for gamet til at implantere Strats til holdet om kommer med nye ideer. Han bruger meget af sin tid på pracc serveren og DM frem for at spille solo faceit. (spillestil minder om magisk)

Hvad søger vi:

Vi søger 2 gutter som helst er awper eller igl. Du skal være omkring faceit level 10 og helst have noget hold erfaring. Vil heller have en level 8 med 3 års erfaring på hold end en 2,5k elo med 0 års erfaring på hold. Du skal være 16 plus og have motivation til at spille cs. Du skal være god til at kommunikere og ikke rage for meget. Hvis det lyder som dig så skriv en kommentar.

Ambitioner med holdet:

Vi går efter at spille nogen små 1 dags turneringer i starten for at lære hinandens spillestil, og spille så mange praccs som muligt. Når vi begynder at kende hinanden vil vi gå efter støre tuneringer og tage den der fra.

Ser frem til at høre fra dig
#1(Med 1 svar)
27. maj 2022 kl. 02:06
--n0mis
Hej jeg ville gerne snakke med jer om tryout og sådan noget, add mig bare når i har tid - steamcommunity.com/profiles/76561198154761677/ jeg er 2.6k, Peek 3k på faceit
#6(Med 0 svar)
18. januar 2023 kl. 15:49
Rehan
Er du kommet på det her hold
#2(Med 0 svar)
29. maj 2022 kl. 15:27
KrusaA
Hej add mig på steam steamcommunity.com/id/nutsandshit/
Er 21, 2.2k faceit, 4300 timer cs, har spillet på forskellige hol on/off i 5 år
#3(Med 0 svar)
30. maj 2022 kl. 17:12
simonlg2
Hej. Vil meget gerne snakke med jer :).
Er 24, har spillet på en del mindre hold. Ligger omkring lvl 10, og kan sagtens følge med højere oppe. 5,5k timer i cs.
Sammenlagt lidt mere.
steamcommunity.com/profiles/76561198171357021/
#4(Med 0 svar)
31. maj 2022 kl. 16:26
ObiCS
-
#5(Med 0 svar)
2. juni 2022 kl. 18:35
Leth
Hejsa.
Det lyder super spændende og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre mere.
21 år og har spillet csgo siden release. Har ingen holderfaring, men jeg ved hvad det vil sige at spille som et hold, og bruge hinandens styrker inde på serveren.
2.3k elo på faceit.

Jeg kan tilføjes på steam via linket herunder, og så tager vi den derfra.
steamcommunity.com/id/SilasLeth/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.