RYGGSACK søger en sidste mand til 3. division i Powerligaen.
3. april 2022 kl. 17:20
vlm
HEJ dust2,
Vi i RYGGSACK står og mangler en sidste mand til at fuldende vores team. Vi er fire ældre herrer som kender hinanden i og udenfor spillet. Vi prøvede i den forhenværende sæson at finde en sidste mand, men det lykkedes desværre ikke, og var derfor nødsaget til at spille med standins. Vi ønsker ikke dette skal ske igen, da vi ikke synes det er særligt motiverende at spille uden en fast mand.

Hvem er vi:
Bikerider: 32 år. 2.7k elo. 2500 timer.
DandyK1NG: 32 år. 2k elo. 2500 timer.
KJK: 33 år. 2.5k elo. 2000 timer.
Newbnewbnewb: 31 år. 2.9k elo. 3500 timer.

I forhold til roller er vi som sådan ikke fastlåste, vi er egentlig bare interesseret i at finde et setup som passer alle på holdet så vidt som muligt.
Selvom vi ikke har alverdens timer i spillet, har vi utrolig meget erfaring fra 1.6 som vi kan trække på ift. kommunikation og holderfaring. Derudover har vi alle altid fulgt med i CSGO og har en stærk teoretisk viden om spillet og hvordan man eksekvere det på en server.
Vores mål den kommende sæson er at få opbygget en mappool og derudover nå top 3. Dette tænker vi er et realistisk mål når man tænker på at vi ikke havde en mappool sidste sæson og kun puggede den.

Vi leder efter én, der er:
• Seriøst og har niveau til at kunne spille med.
• Kan modtage og give konstruktiv kritik uden at blive fornærmet.
• Har mulighed for at træne MINIMUM 3 gange om ugen. (Mandag, tirsdag og onsdag fra 20 til 24)
• Er moden og forstår at overholde aftaler.

Hvis dette lyder som noget for dig, kan du kontakte mig her på siden eller adde mig på steam steamcommunity.com/profiles/76561197974346294/
#1(Med 0 svar)
3. april 2022 kl. 17:49
xone
Det er et fedt clantag at se igen!
#2(Med 0 svar)
3. april 2022 kl. 19:16
L2light
hey add mig på dis L2light#7299
#3(Med 0 svar)
5. april 2022 kl. 10:46
Marcorino99
+Gamle maskiner
#4(Med 0 svar)
10. april 2022 kl. 20:12
vlm
bump
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.