IGL/Support søger hold (2500+ elo)
18. august 2020 kl. 22:48
BlocH
Hej Dust 2 community.
Mit navn er Oliver 'BlocH' Eriksen og jeg søger et nyt cs hold, da mit gamle gik fra hinanden. Jeg er 16 år gammel og går lige PT på HF Esport i odense. Jeg er lige stoppet på efterskole hvor jeg også havde esport som linje. Jeg er bosat på fyn og er klar på alt rundt i landet. Jeg synes selv at jeg er meget moden af min alder og kan sagtens finde rundt på de sociale medier og opfører mig pænt.

Info om mit cs:
Ingame navn er BlocH
Faceit level 10 (2500 elo og peakede på 2727)
Roller: Jeg har spillet alle roller, men de 2 roller der siger mig mest er IGL og Support.
Jeg har 3300 timer i cs hvor 2000 af dem er IGL. Jeg mener selv at jeg er en god IGL og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg kan blive endnu bedre, det kræver bare de rigtige midler og teamates.
Jeg har spillet på hold i snart 4 år nu og har alt slags erfaring, fra LANS til liga osv.
Mine tidligere hold:
Reaper white (kontrakt)
Svendborg Makos
Gie.ACD (efterskolehold)
GIE.MAIN (Efterskolehold)
og en masse andre no name hold :)

Lans:
KF-LAN B-turnering: 1600kr
NPF hygge: 4. plads
Dukes denmark: 3. plads

Liga:
Metal liga 2. division - 4. plads x2
Dust 2, 2 division - 4 plads
ESD liga - lige rykket op i 1. division og vandt 2/2 kampe
Efterskoleliga - 3-4 plads til DM og kvallede også med GIE.acd til DM

Mine styrker og svagheder:
Mine styrker er helt klart at jeg er god til at læse spillet og komme på nye ideer til hvordan man kan counter modstanderne. Jeg er også god til at sætte mine teamates op til plays og nemme frags.

Mine svagheder er dog at jeg godt kan finde på at sige ''Ej come on m8, vi spillede fandme dårligt der'' Jeg kommer dog hurtigt efter igen og siger undskyld eller skaber god stemning igen. Dette er noget jeg er fuld igang med at arbejde på og er nået rigtig langt med.

Det jeg søger:
Jeg søger et fuldt level 10 hold og meget gerne 2500+ elo.
Jeg søger et 4 mands lineup der har spillet sammen i et godt stykke tid og mangler den sidste spiller til at fuldføre lineuppet.
Jeg søger et hold der er medlem af en org, holdet skal enten være ACD eller MAIN da af mine erfaringer er der man får mest opmærksomhed.
Jeg søger et hold der kan tilbyde cs server, ts server, (bootcamp lokale) og helst en coach der kan give os feedback.
Alder for mig er helt ligegyldigt så lange man kan opføre sig pænt og gøre de ting der skal gøres og lidt til.

I kan kontake mig her, helst kontakt mig på facebook. Hvis ikke så vær klar på at der går lidt længere tid før jeg svarer på steam.

facebook.com/oliver.eriksen.14289

steamcommunity.com/profiles/76561198104431191/
#1(Med 1 svar)
18. august 2020 kl. 23:26
Nibor
vil du på tryout?
#2(Med 0 svar)
19. august 2020 kl. 07:07
BlocH
Skriv en besked til mig på Facebook, så ser vi på det 🙂
#3(Med 0 svar)
19. august 2020 kl. 19:40
ch1llii
Hej oliver.

Jeg har skrevet til dig på Facebook.

Mvh Mikkel/ch1llii
#4(Med 0 svar)
20. august 2020 kl. 18:32
Ch4se
Hey Bloch.
Jeg har addet dig over fb til en lille snak
#5(Med 0 svar)
20. august 2020 kl. 18:36
FBM
+rep smuk dreng
#6(Med 0 svar)
20. august 2020 kl. 19:03
Django_xD
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.