Manager søger hold. (DARING, DRNG, Daringdaruler)
16. april 2020 kl. 01:52
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hej,


Mit navn er Benjamin Daring.

Kort at fortælle omkring mig selv er jeg 29 år gammel og fylder rundt i september. Har tidligere været manager for flere forskellige tophold i starten af CS:GO 2012-2013.
Har selv spillet på et ok højt plan (top 15-20 i DK) i 2012.

Blev runner up af gamingdk til årets manager.
Har været manager for ESC Gaming, EYES ON U mm.
Er uddannet NLP practitioner med udgang i motivation samt har en pædagogisk assistent uddanelse.
2017-2018 var jeg underviser i CS:GO i Helsingør Kommune.

Har ingen uddannelse som PT(Personlig træner), men burde kende de fleste teknikker, metoder, og har fysiologisk viden nok til at kunne undervise som PT i forhold til fysisk udvikling og træning.
Har i snart 3 år dyrket powerlifting på amatør plan.
Derudover har jeg brugt rigtigt meget tid på at indlære det jeg kan omkring kost og ernæring i 3 år så vil kunne bidrage rigtigt meget på det sted.

Arbejder til dagligt på et dagstilbud for voksne udviklingshæmmede. Jeg har 2 børn på henholdsvis 2 og 4. Min tid er begrænset på visse tidspunkter, men har forholdsvis god tid i normale timer til at lave arbejde.

Arbejder udfra kommunikation er alt, så der bliver arbejdet rigtigt meget med metoder i forhold til hvordan man giver konstruktiv kritik, samt hvordan man omgåes medspillere på et semi professionelt plan.

Søger et talentfuld hold der er top 15 i Danmark.
#1(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 01:57
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
youtube.com/watch?v=ZWsT4t5z4qM
Video fra da jeg var manager fra EYES ON U.

Runner up til årets manager 2013
gaming.dk/articles/435-godt-nytar-fra-gaming-dk
#2(Med 3 svar)
16. april 2020 kl. 02:59
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
hej Daring. har en som gerne vil i kontakt med dig. hvordan kan jeg give ham dine kontakt informationer ?
#3(Med 2 svar)
16. april 2020 kl. 03:01
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hej,

Du/i er meget velkommen til at skrive på Benjamin Kim Faros Daring, som er min facebook.
#4(Med 1 svar)
16. april 2020 kl. 05:13
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
han fåer lige dine informationer :)
#5(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 06:47
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det er så fint! Er på hele dagen. Men ender nok i en mappe hvor jeg skal tjekke via en computer. Tjekker så snart jeg er på comp!
#6(Med 1 svar)
16. april 2020 kl. 07:21
Inzta
Vundet Dust2 Masters 4 gange
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Held og lykke Benja!

Er sikker på du har meget at byde på, det havde du allerede den gang i EYES ON U. Med dit smittende humør og din indlevelse i spillet sammen med spillerne, skal du nok finde noget nice :D

Ellers kan du altid lære mig at løfte lidt jern!
#7(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 08:55
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Efter 7 års livserfaring som en far til 2, kan lære dig mere end bare at løfte jern! :)

Du siger bare til når du har brug for mig. VI tager det en del mere seriøst end 2013.
Tak for dig ven!!!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.